Roadrunner Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #19161 Del Skrevet 26. juli 2023 Hva er det med enkelte mennesker? Jeg legger noe for salg i FB-grupper, svært lav pris. Presiserer at varen(e) må hentes på gitt sted. Får "bud" UNDER minstepris, med betingelse at jeg må levere der og der. Nei! Da er det jo billigere (og enklere) for meg å gi bort varen mot henting eller kjøre den på fyllinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. juli 2023 #19162 Del Skrevet 30. juli 2023 Roadrunner skrev (På 24.7.2023 den 18.11): ...så da har jeg benyttet sjansen til gåtur, lunsj, en tur på gjenvinningsstasjonen og ny rusletur. Der leste jeg først "lunch på gjenvinningsstasjonen". #skullehagåtttilspecsavers Roadrunner skrev (På 26.7.2023 den 11.25): Presiserer at varen(e) må hentes på gitt sted. Får "bud" UNDER minstepris, med betingelse at jeg må levere der og der. Fantastisk. Noen skjønner det bare ikke. Jeg har solgt litt småplukk på Finn i det siste og der hadde jeg flere som prøvde å prute på en gjenstand til tross for at jeg hadde satt "fiks ferdig". Det var ikke ting som var livsnødvendig for meg å få solgt, men tenkte det var så lite i bruk at hvis noen andre var interessert så kunne jeg få det ut av hylla. Til slutt ble jeg "lurt" av en som hadde satt ned prisen selv og jeg aksepterte uten å tenke over det. Først etterpå oppdaget jeg at jeg hadde blitt snytt for en hundrelapp. Lever greit med det tapet, men note to self for å sjekke godt hvis jeg noensinne skulle selge noe som er litt dyrere enn noen få hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2023 #19163 Del Skrevet 30. juli 2023 Cata skrev (44 minutter siden): Der leste jeg først "lunch på gjenvinningsstasjonen". #skullehagåtttilspecsavers Du har ikke hørt om dumpster diving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. juli 2023 #19164 Del Skrevet 30. juli 2023 Daria skrev (3 minutter siden): Du har ikke hørt om dumpster diving? Joda, men det er på nivået før gjenbruksstasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. august 2023 Forfatter #19165 Del Skrevet 1. august 2023 Burde man skaffet seg et nytt genserprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. august 2023 Forfatter #19166 Del Skrevet 1. august 2023 Roadrunner skrev (8 minutter siden): Burde man skaffet seg et nytt genserprosjekt? Alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2023 #19167 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg stemmer for alternativet - og for at burde skal la lyst få det siste ordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2023 #19168 Del Skrevet 2. august 2023 Enig med Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. august 2023 Forfatter #19169 Del Skrevet 2. august 2023 Men det er flere alternativer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2023 #19170 Del Skrevet 2. august 2023 Roadrunner skrev (13 timer siden): Alternativ... Jeg stemmer fremdeles på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. august 2023 Forfatter #19171 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har ikke bestemt meg helt (men veldig glad for innspill!), så foreløpig har jeg startet med en liten opprydning i bomullsgarnlageret. Strikke kluter teller som rydding, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2023 #19172 Del Skrevet 2. august 2023 Å bruke opp garn er definitivt rydding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. august 2023 #19173 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg er fortsatt enig med sauen (men fargen på den siste... ) - men det er jo aldri lurt å lete etter flere muligheter når man har funnet noe man liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. august 2023 Forfatter #19174 Del Skrevet 2. august 2023 Daria skrev (2 timer siden): Jeg er fortsatt enig med sauen (men fargen på den siste... ) - men det er jo aldri lurt å lete etter flere muligheter når man har funnet noe man liker... Jeg heller mot en av de to siste jeg også. Blir uansett ikke fersken-fargen om det blir det alternativet, blir nok enten purpur, blåtone eller noe mot turkis. Tror jeg. Men fargen på den siste er helt fantastisk! Og ser jeg trekkes mot ballongermer... Og har veldig lyst på en med v-hals etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. august 2023 Forfatter #19175 Del Skrevet 3. august 2023 Det buldrer jevnt og trutt ute, foreløpig ganske langt unna. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. august 2023 #19176 Del Skrevet 3. august 2023 Du må gjerne beholde det - jeg vil ikke ha, hverken fjernt eller nært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2023 #19177 Del Skrevet 3. august 2023 Var deilig når regnet kom. Var fryktelig trykkende før slusene åpnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. august 2023 Forfatter #19178 Del Skrevet 3. august 2023 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Var deilig når regnet kom. Var fryktelig trykkende før slusene åpnet seg. Kom bare noen få dråper her, langt i fra noen sluser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19179 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Velkommen hverdag! Armer og bein i går, og foreløpig ganske jevnt i ett her i dag. Men foreløpig ser taktikken min ut til å fungere finfint - det er jo fredag allerede! Hadde litt søndagsfølelse på onsdag, og absolutt snev av mandagsfølelse i går. Men i stedet for å måtte jobbe meg gjennom full uke på jobb, så var det brått fredag og helg jo! Helt nydelig! Kan vi innføre flere 2-3 dagers arbeidsuker? Endret 4. august 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2023 #19180 Del Skrevet 4. august 2023 Kortere arbeidsuke kan som regel ordnes - ulempen er at det har visse følger på lønnsslippen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå