Roadrunner Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #19141 Del Skrevet 17. juli 2023 God morgen! Siste mandagen på jobb før ferie! Og neste jobbmandag er i august Her fokuseres det på en time av gangen, og full nedtelling til litt fri. Kjenner det trengs nå! Men kjenner også at to uker ikke er allverdens ferie, og at mye allerede er spist av planer. Prøver å holde noen dager åpne slik at jeg har litt fleksibilitet og mulighet til spontane avtaler (eller ingen avtaler), men det krymper i antall "fridager". Veldig hyggelig at det skjer litt da, så klager ikke! I dag er det ingen planer etter jobb, så får se om jeg får gjort litt mer hjemme, eller om det blir en rolig ettermiddag. I morgen skal jeg en tur til mer landlige trakter og sosialisere litt, blir koselig! Vanskelig å si nei når man blir invitert, og hyggelig å være litt sosial. Onsdag er foreløpig åpen, så da har jeg en plan om å bruke ettermiddagen til hagearbeid. Det trengs! Og torsdag er første feriedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2023 #19142 Del Skrevet 17. juli 2023 Roadrunner skrev (1 time siden): Men kjenner også at to uker ikke er allverdens ferie Har vi ikke vært inne på før at de som velger å bruke opp feriedagene sine på vinterferie og konsertmoro, ikke kan klage over redusert sommerferie i etterkant? Grådig, kalles det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #19143 Del Skrevet 17. juli 2023 Daria skrev (34 minutter siden): Har vi ikke vært inne på før at de som velger å bruke opp feriedagene sine på vinterferie og konsertmoro, ikke kan klage over redusert sommerferie i etterkant? Grådig, kalles det... Jammen.... Fire utenlandsturer i løpet av første halvår 2023 burde jo være innafor? Trenger jo uansett sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2023 #19144 Del Skrevet 17. juli 2023 Valg. Prioriteringer. Konsekvenser. Lev med det. Fyll inn resten selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #19145 Del Skrevet 17. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2023 #19146 Del Skrevet 17. juli 2023 Sannheten er brutal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2023 #19147 Del Skrevet 17. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #19148 Del Skrevet 18. juli 2023 God tirsdag! Jon Blund stakk av igjen i natt, så jeg ble liggende våken et par timer fra ca kl 01. Utrolig unødvendig! Men jeg er ren og påkledd, og gråter ikke. Kun EN dag igjen med vekkerklokke i 06-draget denne måneden! Det ble en ytterst sløv ettermiddag i går. Egentlig veldig deilig å ikke gjøre stort, så tillot meg en skikkelig sofakveld. Serie på tv'n, is, jordbær og litt strikking. Det erjo tross alt snart ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #19149 Del Skrevet 19. juli 2023 God morgen! Vekkerklokka har ringt 06:15 for siste gang denne måneden og jeg er ikke spesielt lei meg for akkurat det. Nå må det bare gjennomføres noen timer på jobb, og så er det endelig tid for litt ferie! Men akkurat det har vel de fleste fått med seg for lengst. Veldig koselig ettermiddag/kveld i går, men kjenner at dagen gikk i ett helt til sengetid. Var hjemme rett over 21:30, og da er det ikke mye kveld igjen når man skal tidlig opp. Tok sin tid før jeg fikk sove, men sånn er det bare av og til. Jon Blund er ikke veldig trofast for tiden. Ettermiddagens planer involverer elektrisk hageredskap og noen timer med svetting, men hekken er på overtid hva gjelder klipp. Og om det holder seg nedbørsfritt i dag, så bør det være gode muligheter for en real stuss. Godt for alt som er gjort! Men først mer (virtuell) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2023 #19150 Del Skrevet 19. juli 2023 God morgen. Tar en sammen med deg jeg, mens jeg lader opp til dagens gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #19151 Del Skrevet 19. juli 2023 F E R I E ! ! ! Og er inntatt. Snart Enkel middag i dag og så har fuggel'n virket litt. Hagearbeid ✔️ Fredagsfølelse på en onsdag - me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juli 2023 #19152 Del Skrevet 19. juli 2023 Men betyr dette at du får mandagsfølelse på en torsdag om to uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #19153 Del Skrevet 19. juli 2023 Daria skrev (12 minutter siden): Men betyr dette at du får mandagsfølelse på en torsdag om to uker? Det er det ganske stor sannsynlighet for, og det er vel også en del av planen. For da er det jo plutselig fredag dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juli 2023 #19154 Del Skrevet 19. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2023 #19155 Del Skrevet 20. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #19156 Del Skrevet 20. juli 2023 Uken fortsetter med forskyvning av dagfølelse, og må innrømme det er ganske deilig med lørdagsfølelse på en torsdag. At det medførte litt ostepop på en onsdagskveld får heller være (det var jo "fredag"), vi snakker tross alt ferie. Ellers ingen tegn til mer søvn, våknet 05:50.... Altså en liten halvtime før vekkerklokka ville ringt på en hverdag. Men man slappet av, laget eggehakk/eggesalat, god frokost, super gåtur med god venninne i ukjent terreng, lunsj og god dusj. Nå venter jeg på at foreldre skal komme og hente meg, så skal vi gjøre et par ærend. Og mistenker at det innebærer en påspandert middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2023 #19157 Del Skrevet 22. juli 2023 *stirrer på kalenderen* *forvirret* Det ER egentlig lørdag i dag, ikke sant???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2023 #19158 Del Skrevet 22. juli 2023 Cata skrev (7 minutter siden): *stirrer på kalenderen* *forvirret* Det ER egentlig lørdag i dag, ikke sant???? Ikke spør meg. Her er det liten forskjell på hverdag og helg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juli 2023 #19159 Del Skrevet 22. juli 2023 Det er lørdag - Klassekampen lå på dørstokken og Morgenbladet lå der i går, det er sånn jeg holder en viss oversikt for tiden. Men jeg har måttet stoppe opp og tenke etter flere ganger den siste uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #19160 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) God mandag! Ferien er i gang og synes dagene går altfor fort allerede. Sosial både torsdag, fredag, lørdag og litt søndag morgen, så resten av søndagen samt dagen i dag har jeg vært usosial. Sløving på verandaen i går, med bok og finvær. I dag var det meldt regnvær ( i alle fall da jeg sjekket værvarselet for et par dager siden), så planen var rengjøring. Men så har det vært opphold i hele dag, så da har jeg benyttet sjansen til gåtur, lunsj, en tur på gjenvinningsstasjonen og ny rusletur. Nesten 14 km må man si seg fornøyd med på en mandag! Mistenker rolig kveld på sofaen (bare litt middag først). Er jo tross alt ferie! Endret 24. juli 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå