Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (6 minutter siden):

Det der er alltid like sjarmerende - og jo fullere, jo "bedre"...

Jeg tror faktisk at de var ganske edru begge veier... Det lille jeg så tydet ikke på typisk fyllerør. Bare ren idioti og hensynsløshet...  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du trodde du hadde hørt ganske mye etterhvert, men allikevel kommer over tråder som denne: 

:sjokkert:

Håper da inderlig at det er trolling? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg har lest om reborn, vil jeg ikke være så sikker på det... Men psykiatri er det nok (eller bør være).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 minutter siden):

Ut fra hva jeg har lest om reborn, vil jeg ikke være så sikker på det... Men psykiatri er det nok (eller bør være).

Jeg er ikke sikker jeg heller... Og det... Har jeg ikke helt ord for kjenner jeg. 

Og psykiatri er det vel ingen tvil om. :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Det er sommer, bittelitt sol og heldigvis snart fredag! (synges på melodien som umiddelbart dukker opp i hodet etter de tre første ordene....). 

Pelsen er striglet, fikk et par koselige timer med kjas hos mine foreldre og kom altfor sent i seng i går. Sånn kort oppsummert. Men jeg ser at det er en fredag som nærmer seg, time for time, så får bare holde ut! Og det aller beste? INGEN helgeplaner :strix:Neste helg uten planer er i august... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Det er sommer, bittelitt sol og heldigvis snart fredag! (synges på melodien som umiddelbart dukker opp i hodet etter de tre første ordene....). 

Hvilket jeg selvfølgelig allerede gjorde innen  jeg kom den setningen, man takker for det :ler: I  hodet mitt er det for øvrig Arve Opsahl som synger den, takket være en kassett som fantes i heimen da jeg var barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (7 minutter siden):

Hvilket jeg selvfølgelig allerede gjorde innen  jeg kom den setningen, man takker for det :ler: I  hodet mitt er det for øvrig Arve Opsahl som synger den, takket være en kassett som fantes i heimen da jeg var barn...

Regnet med du stupte rett inn i riktig melodi, men tenkte det var greit å presisere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hvilken dag er det i dag, da? Hvilken dag er det i dag? Er det

F R E D A G

J A ! ! !

Sånn... Hvis noen skulle være i tvil... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kort natt, men nå får det bare være som det er. Våknet ca 03:30 og var litt for våken, men etter en tur på toa og lengre tid turning i senga for å finne rett posisjon så sovnet jeg igjen. Helt til jeg våknet av en røykvarsler som var selskapssyk. :kjefte: 05:30 er ingen tid for en røykvarsler, i alle fall ikke når det ikke er snev av røyk, ild eller andre mistenkelige aktiviteter. Og det var selvfølgelig ikke den nærmeste røykvarsleren, så jeg fikk meg en intens tur ned trappa. Og våkner gjør man! Ingen vits i å prøve å sove igjen i 40 minutter, så da ble det litt nyhetssurfing og sløving før det var tid for oppstandelse og dusj. 

VELDIG glad det er helg ja! 

Overtidsjobbing i går kveld etter litt sosialisering med kollega. Resten av helgen er foreløpig planløs, og så får vi se hva (om noe) som skjer. Værmeldingen er heller fuktig, så mistenker litt hjemmeaktivitet. Og kanskje en labbetur i ettermiddag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var labbetur, men foreløpig har det blitt jobbing, handling, litt mer jobbing og middag. Nå har jeg landet på verandaen og mistenker at labbetur.... blir til søppeldunken med rekeskall senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Det var ikke jeg som stakk av med Jon Blund i natt :opplyser: *sov også dårlig*

Han var hos meg - og jeg har ikke sett all verdens mye til ham den siste uka (han har en tendens til å ta ferie sammen med fysioene...), så det var på tide og jeg er på ingen måte lei for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag med husmorvirk etter en litt slækk start på dagen. Nå er halve stua endevendt og alle hybelkaniner under sofa og i krokene kastet på dør. Da gjenstår det bare å fortsette... :bond:

Vaskemaskinen jobber og powerbanken ligger til lading - noen som sa gratis strøm? :lur:

Svetten renner - så dette må vel telle som en real treningsøkt? :trene:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått unna ukeshandlingen - fungerende husmor og sofahorisontal i vakkert samspill :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger husmora til lading på sofaen etter lunsj med Hr og Fru Kloms. De årlige feriegjestene er på plass. :sukk: Og jeg øver meg på å være kjip pike. Antall timer sammen med dem begrenses mest mulig… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmora begynner å bli oppbrukt... Tror det nærmer seg dusj med stormskritt, og så kosetøy på sofaen. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Hofter/bekken er ikke veldig fornøyde nå, men der vet jeg mye går seg til med en god natts søvn. Sliten skrott, men meget fornøyd. Burde-listen har blitt vesentlig kortere, og det gjenstår kun få rom på overflaterengjøring. Så er det endel punkter som går på skuffer, skap, fryser, kjøkeskap osv, men en ting av gangen. Ferdig for i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...