Roadrunner Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #19101 Del Skrevet 8. juli 2023 Daria skrev (4 minutter siden): Sommerforkjølelser er bare unødvendige - de kan holde seg til vinterender de hører hjemme (om de først må være noe sted...). Helt enig! Men med det kjøret som har vært i våres og så alt sosialt og farting som har vært de siste helgene/ukene så er jeg ikke veldig overrasket... Virker dog som om det verste er unnagjort i denne omgang, så krysser fingrene for at formen er stigende. Og heller pjusk nå enn på turene jeg har hatt eller i den korte ferien som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2023 #19102 Del Skrevet 8. juli 2023 Sånn sett er jo timingen god, det skal man ikke kimse av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juli 2023 Forfatter #19103 Del Skrevet 9. juli 2023 Rolig helg på disse trakter. Labbetur med venninne i går formiddag med masse skravling og en liten tur innom butikken på vei hjem. Ellers veranda, strikking, lesing og sløving. Og i dag har det blitt ren reprise (bortsett fra butikk- og labbetur... ). Nå og oppladning til ny arbeidsuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #19104 Del Skrevet 10. juli 2023 Det bøtter ned ute, og det går smått i ett på jobbfronten inne. Mandag med andre ord. Og med det været ute, så er det i grunn helt greit å ikke starte ferie i dag kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2023 #19105 Del Skrevet 10. juli 2023 Her er det sol noen timer til, men resten av uka ligger det an til at regnkåpen skal være med på alle utflukter. Skiftende og uforutsigbart er ukas ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #19106 Del Skrevet 10. juli 2023 Kan noen fortelle meg hvilket lurt sted jeg har lagt fjernkontrollen til markisa? Markisa er ikke tilkoblet strøm ennå, så fjernkontrollen har ikke vært aktuell. Men jeg har kontaktet elektriker og tenker det hadde vært greit om fjernkontrollen dukket opp før elektrikeren stod her... Så langt intet funnet. Men jeg har ryddet litt og skrudd sammen en pidestall/et sidebord som har lagt i kjelleren et års tid... Knapt nok på burde-lista med andre ord, men allikevel snek det seg forbi alt annet på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2023 #19107 Del Skrevet 10. juli 2023 Man får jo aldri gjort så mye som når man egentlig har noe helt konkret og presserende annet å gjøre (se: alle eksamensperioder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #19108 Del Skrevet 11. juli 2023 Trøtt tirsdag i dag, men trøster meg med at ferien nærmer seg tross alt. Og jeg fikk da gjort LITT hjemme i går. Om jeg fortsetter litt i dag, så kanskje jeg kan svinge innom fyllinga i morgen tidlig og kvitte meg med diverse rusk og rask? Det hadde jo hjulpet stort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2023 #19109 Del Skrevet 11. juli 2023 Du kjører samme strategi som her, skjønner jeg. LITT hver dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #19110 Del Skrevet 11. juli 2023 Sauen Shaun skrev (20 minutter siden): Du kjører samme strategi som her, skjønner jeg. LITT hver dag… Jepp! Og med noen dager igjen til ferie, så håper jeg at jeg har fått gjort LITT før ferien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2023 #19111 Del Skrevet 11. juli 2023 Her har dagens LITT (etter trening) vært å skifte på senga, vaske sengetøy, fylle på med drikkevarer i kjøleskapet i boden og gå ned med papirsøpla… Tror ikke det blir mer LITT i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2023 #19112 Del Skrevet 11. juli 2023 Alt er relativt - jeg mistenker for eksempel at RRs LITT fort er mitt MYE... Stort sett satser jeg på å få gjort NOE, det er alltid bedre enn INGENTING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #19113 Del Skrevet 11. juli 2023 Sauen Shaun skrev (17 minutter siden): Her har dagens LITT (etter trening) vært å skifte på senga, vaske sengetøy, fylle på med drikkevarer i kjøleskapet i boden og gå ned med papirsøpla… Tror ikke det blir mer LITT i dag… Jeg MÅ ut med søpla i ettermiddag/kveld, og så var tanken å få litt søppel i bilen. Men om det regner så utsettes nok fylling av bilen, så da må jeg få gjort noe annet i stedet. Daria skrev (5 minutter siden): Alt er relativt - jeg mistenker for eksempel at RRs LITT fort er mitt MYE... Stort sett satser jeg på å få gjort NOE, det er alltid bedre enn INGENTING Det er sant, litt ulike forutsetninger og dermed ulike forveninger til hva som er måloppnåelse. Men tro meg når jeg sier at jeg er mer på NOE stadiet nå. Det er ikke stort som faktisk blir gjort, men MYE som burde gjøres. Men, jeg har hatt en rydderunde på jobb, så da er vel virketrangen allerede oppbrukt innen jeg kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #19114 Del Skrevet 11. juli 2023 Om ikke annet så har jeg nå laget meg en strukturert oversikt over det viktigste på burde-lista. Rom for rom. Kanskje litt mer effektivt om jeg kan løpe til lista og stryke ut ting etterhvert som de blir gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2023 #19115 Del Skrevet 11. juli 2023 I følge de som driver med sånt (lister, altså) er hemmeligheten å lage så små og konkrete punkter som mulig, så man kan stryke mye og ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2023 #19116 Del Skrevet 11. juli 2023 Daria skrev (55 minutter siden): I følge de som driver med sånt (lister, altså) er hemmeligheten å lage så små og konkrete punkter som mulig, så man kan stryke mye og ofte... Det er perfekt. Lite er mer motiverende enn stadig å stryke ut små mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #19117 Del Skrevet 11. juli 2023 Liste er bra - hadde jeg bare kunnet stryke noe 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #19118 Del Skrevet 12. juli 2023 En stor takk til guttegjengen som gikk forbi her litt før kl 01 i natt, med høylytt prating, roping og musikk... Heldigvis ble det ønskereprise kl 05, da det var tid for returen. Like høylytte og fremdeles "musikk". Nattesøvnen (mangel på...) hadde ikke blitt den samme uten dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juli 2023 #19119 Del Skrevet 12. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli 2023 #19120 Del Skrevet 12. juli 2023 Det der er alltid like sjarmerende - og jo fullere, jo "bedre"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå