Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (17 minutter siden):

Du får sette opp varselskilt på pulten din på jobb: I Springsteen-tåka - snakk om andre ting på eget ansvar  :ler:

T-skjorta henger til tørk, så KAN være den må en tur på kontoret denne uka.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden ingen av kollegaene dine vet noe om hvor og hvordan du har tilbragt de siste dagene - jeg regner jo med at det ikke er noe du har snakket om på kontoret i forkant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde sovet, men ligger i stedet og oppdaterer setlist.fm for å følge med på hva som spilles i Gøteborg en onsdag kveld...

Selvpining! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (15 minutter siden):

Selvpining er da ikke noe gøy… :fnise:

Det har du helt rett i... Men klarte ikke la være! 

Noe som resulterte i at jeg ikke sovnet før nærmere midnatt, og klarte i tillegg å våkne nesten en time før vekkerklokka. Fin oppladning til helgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:veslejenta:

:natti:

Vel hjemme, kofferten tømt og vaskemaskinen har gjort dagens innsats. Trøtt, men hæppi! :strix: Godt å være hjemme, og samtidig litt vemodig. Billettbunken er slunken, kun en lokal konsert litt senere i sommer, samt en førjulskonsert gjenstår. #postBruceBlues

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det striskjorte, havrelefse og en  og annen konsertvideo på youtube som gjelder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (14 minutter siden):

Nå er det striskjorte, havrelefse og en  og annen konsertvideo på youtube som gjelder...?

Jupp! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag :kaffekopp:

Våken før vekkerklokka og tilbake i hverdagens klør. Kollegaer flirer av stemmen min (eller mangel på stemme...), og jeg prøver å komme til bunns i listen over uleste eposter. Prøver å få litt oversikt i det minste! 

Ingen store planer i ettermiddag, og mistenker det blir litt rolig hjemmepusling. Skrott og hode er litt møre rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide for flyfilla å lande, både i sofaen og mentalt? Men det er jo snilt av  deg å bidra med underholdning på jobben :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det trengs en aldri så liten landing nå ja... 

Det er noen planter hjemme som trenger litt omsorg, en støvsuger jeg knapt vet hvor befinner seg, en oppvaskmaskin som burde vært kjørt for nesten to uker siden, og en haug med ting som burde vært kjørt på søpla. Sånn etterhvert... Og så burde man vel trene litt? En dag? Og gjøre rent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en lang prat med paps i går ettermiddag, fikk gitt diverse planter litt omsorg (inkludert ompotting av to og tre stiklinger fikk jord), oppvaskmaskinen er kjørt (men ikke tømt) og panteflasker ligger i bilen. LITT fremgang er bedre enn ingen fremgang! 

I dag er det ingen store planer etter jobb, mens i morgen skal jeg til byen og spise med noen venninner. Blir koselig! Og så er det helg... UTEN planer! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plante-omsorg står på sommerplanen min, her er flere med påtrengende behov. Ikke minst en som har vokst seg så ut av potten at jeg er redd den snart velter - og den bare fortsetter å vokse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjølet:

Den "konsertstemmen" er visst forkjølelse/virus og ikke bare heshet... :sjenert: Slumret på sofaen og ikke virket i det hele tatt i ettermiddag. Hoster og snørrer, mens den såre halsen har roet seg litt. Stemmen er dog fremdeles interessant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond:

Noen dager har man virkelig fortjent lønna! :dåne:

Det startet mot slutten av gårsdagens venninnemiddag, da jeg tilfeldigvis sjekket telefonen og så at det var mye aktivitet fra jobb. Problemer med andre ord... Var bare å hive seg rundt og komme seg hjem til PC, og få tak i kollega. Så moro at... Logget ikke av igjen før rett før midnatt, relativt sliten! Og var ekstra tidlig på jobb i dag, for å være forberedt til det som måtte komme. Og det har gått i ett! 🏃‍♀️ Pottetett fuggel har stått på som en helt i dag, og er SVÆRT klar for helg. :pls:

Det blir nok lite (les: ingen...) trening (blir sliten av gå over gulvet), og mye :veslejenta: og :sover: Håper jeg! 

Og :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være viktig, du får se det som et bevis for din uunnværlighet (og bruke det for alt det er verdt i neste lønnsforhandling...) :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 5.7.2023 den 20.35):

Stemmen er dog fremdeles interessant... 

Whiskyrøst "in the making"? :fnise:  God bedring, sommerforkjølelse er enda mindre moro enn restenavåretforkjølelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerforkjølelser er bare unødvendige - de kan holde seg til vinterender de hører hjemme (om de først må være noe  sted...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...