Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2023 #19041 Del Skrevet 19. juni 2023 God morgen. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #19042 Del Skrevet 19. juni 2023 God morgen! Joda, går forsåvidt greit her. Skulle aldri spist middagen i går, det medførte en lang kveld på porselensstolen med bøtte på knærne... Men fikk lagt meg og sovnet til slutt, og har sovet ganske greit i natt (måtte ikke opp på toa i løpet av natta ). Men sendte melding til sjefen i morges og sa jeg logget på hjemmefra i dag. Må prøve å få i meg litt vann i kontrollerte former, og prøve meg på litt mat. Foreløpig drukket et halvt glass vann og spist et knekkebrød samt litt agurk. Nå skal det få jobbe litt og så får vi se hvordan det går. Ned nesten 2 kg på 24 timer, så det kan da ikke være mye igjen i systemet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #19043 Del Skrevet 19. juni 2023 Frokosten ser ut til å holde seg på plass, så begynner å glede meg til litt lunsj. Er litt sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2023 #19044 Del Skrevet 19. juni 2023 Godt å høre at det er bedring på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juni 2023 #19045 Del Skrevet 19. juni 2023 Sult pleier å være et godt tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #19046 Del Skrevet 19. juni 2023 Formen er ganske bra og mat holder seg på plass. Så da blir det kontoret igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #19047 Del Skrevet 20. juni 2023 Sååå trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juni 2023 #19048 Del Skrevet 20. juni 2023 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #19049 Del Skrevet 20. juni 2023 Takk! Senga funnet, satser på å lese litt før jeg slokner helt. Har pusset, skylt og tatt tabletter helt etter instruksjonene, så her får "flinke pike" brilljert noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2023 #19050 Del Skrevet 21. juni 2023 God morgen Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #19051 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) God morgen! Sov godt frem til rundt 03:30, da var det opp for tissetur og fikk ikke sove igjen. Innså at det begynte å gjøre litt vondt så fant paracet og fikk tatt. En liten time senere slo effekten inn og jeg sovnet litt til klokka ringte. Nå merker jeg lite, og tar det pent med havregrøt til frokost. Går sakte med spisingen (litt varmt...), så mulig jeg tar med resten og spiser på jobb. Trøtt, men ellers bra her! Endret 21. juni 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2023 #19052 Del Skrevet 21. juni 2023 Høres ut som det har gått greit så langt da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #19053 Del Skrevet 21. juni 2023 Jupp, skal absolutt ikke klage på det lille ubehaget som er. Fikk i meg lunsj på relativt normalt vis (tygging kun i venstre side), og prøver å finne på hva jeg skal ha til middag. Vurderer den enkle løsningen med enten risgrøt eller pannekaker Kjøtt og rå grønnsaker utgår et par dager til tenker jeg, ikke så lyst til å trigge sårområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. juni 2023 #19054 Del Skrevet 21. juni 2023 Pannekaker er jo aldri feil - men risgrøt til middag kan jo fort betyr rislapper til kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #19055 Del Skrevet 21. juni 2023 Daria skrev (1 time siden): Pannekaker er jo aldri feil - men risgrøt til middag kan jo fort betyr rislapper til kveld... Ikke for late mennesker som kjøper en porsjon Fjordland eventuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. juni 2023 #19056 Del Skrevet 21. juni 2023 Et ukjent tanke her i huset hvor risgrøt som regel henger sammen med melk som må brukes opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #19057 Del Skrevet 21. juni 2023 Daria skrev (14 minutter siden): Et ukjent tanke her i huset hvor risgrøt som regel henger sammen med melk som må brukes opp... Her i huset finnes verken grøtris eller melk, så da er Fjordland veldig kjekke å ha. Men ser nå at det er Trippel Trumf i morgen, så da bør det jo ikke handles mer en nødvendig i dag...Må handle noe uansett, grillpølser i regnvær frister ikke så veldig, verken med dagens tyggestatus eller værutsikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #19058 Del Skrevet 22. juni 2023 God torsdag! Man klarer seg uten smertestillende Tok et par før sengetid i går bare for å være litt på den sikre siden, men har siden da ikke tatt noe mer. Og det går helt fint. Lite ubehag, heldigvis! Så nå regner jeg med at det verste er overstått og at det bare er å smøre seg med tålmodighet frem til sting forsvinner og ting får grodd. Tunga er stadig borte på stinga nå, klør litt og føles ut som det er noe der, men går fint Og man har bestått eksamen med god margin! Da er det et avsluttet kapittel, og man kan klappe seg selv på skuldra Liten tur innom butikken etter jobb i dag, og så får jeg hjem til litt pakking og forberedelser til tur. Kom litt brått på denne turen gitt, plutselig var det avreise i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2023 #19059 Del Skrevet 22. juni 2023 Enda en tur på flyfilla??? Men godt at det klør litt i såret. Det tyder på at det gror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni 2023 #19060 Del Skrevet 22. juni 2023 Gratulerer med bestått! Er vi nå inne i den perioden hvor jeg bare trenger å sjekke turnéplanen for å vite hvor du tilbringer helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå