Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Billetter er alltid en god investering. Det er en grunn til at jeg fleiper med at månedlig lønnstrekk direkte til Det Norske Teatret hadde spart en del jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ramlet visst utpå et billettkjøp før helga jeg også (også mangler jeg et kontonr og en sum for å få overført penger for nyttårskonserten ;) ). Men altså før helga ramla høstprogrammet for det lokale kulturhuset ned i postkassa mi. Det endte med løp og kjøp... :sjenert: Så snart skal jeg høre Trond Granlund live igjen for første gang på 30 år. Det blir mimring det... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

 

:kaffekopp:

Ute bøtter det ned igjen :regn: og inne er det full fart. Småuggen fuggel i dag også, men regner med at det skal gå seg greit til. Er nok litt trøtthet som henger i, og kanskje et par basiller i bakgrunnen?

 

Uansett - uka tusler avsted. Ble rolig ettermiddag i går, lagde enkel middag, ruslet en tur og så kantet jeg på sofaen. Planen var lengre rusletur, men magen var ikke helt enig, så ble en kortere sløyfe og hjem til toalettet i stedet. I dag har jeg en tanke om intervallspinning, siden det ikke blir noe trening i morgen. Satser på at formen er enig utpå ettermiddagen :jepp: I morgen skal jeg en tur vestover, torsdag blir det litt bevegelse etter jobb og fredag er det jobbreise igjen.

 

Men først: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bøtter ned i dag :regn: :regn: Og jeg har innedag, med svært lite fart (det eneste som kan få fart på meg i dag er derbyet på HayDay :fnise: ). Kan kanskje vurdere en liten tur på butikken iløpet av dagen, men trolig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Hump day - halvveis til helg :hoppe:

 

Står det bra til rundtom?

 

Her går det fint, selv om jeg er trøtt og sover litt dårlig for tida. I natt måtte jeg faktisk frem med ullsokkene... :sukk: Var skikkelig frossen da jeg fant senga, og slet med å få sove. Etter litt elting frem og tilbake, en tur på do etc, så ble det frem med ullsokker. Fant heldigvis roen og varmen etterhvert, og tror jeg har sovet ganske godt når jeg først sovnet. Men man blir jo ikke uthvilt av å kave sånn rundt leggetid... Full fart i ettermiddag, men jeg har gitt beskjed om at jeg ikke blir sen. Orker ikke - blir helt ødelagt av mindre...

 

Bra spinningøkt i går, og endelig er en dypt savnet instruktør tilbake etter permisjon. Moro! Gleder meg til flere timer med vedkommende :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Trøtt etter dårlig søvn her og. Men jeg bruker ikke ullsokker. Her er det heller for varmt om natta (å herlige overgangsalder...)... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jeg var så kald i går, må ha klart å få frosten i meg på et eller annet tidspunkt. Jaja, får kanskje bruke litt ullsokker hjemme på kveldene, så føttene ikke blir kalde før sengetid (av en eller annen grunn blir jeg ganske fort kald på beina når jeg tusler rundt barbeint hjemme - selv om det ikke er kjølig hjemme...).

 

Jaja, planlegging av ettermiddag/kveld er i gang, så blir full fart etter jobb. Og så er det bare å få skrotten hjem i tide, så jeg ikke blir fullstendig vrak mot slutten av uka (harmonerer dårlig med jobbreise...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i hus (riktignok et som var over middels trekkfullt og dårlig isolert) brukte jeg ullsokker og sko inne fra september til april. Nå som jeg bor i godt isolert blokk med leiligheter på alle kanter går jeg gjerne barbeint inne hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

 

Veldig koselig kveld i går, på besøk hos ei venninne som har flyttet ut av byen. Skravlings, godt selskap og god stemning. Herlig! Meeen, det ble nok litt sent for denne søvnkrevende skrotten, og man er rett og slett ganske trøtt i dag... :natti: Du vet du er trøtt når du kommer på jobb med mascara litt "all-over" fordi du har glemt å rydde opp etter litt grising ved påføring. Du har glemt treningstøy, og et par andre ting du burde hatt med deg. Tror jeg skal være glad for at jeg har husket meg selv i dag... :sjenert:

 

Siste dag på kontoret, i morgen er det jobbreise og så er det HELG!
Skal ta en liten prat med sjefen og høre om det kanskje er mulig for meg å rekke et litt tidligere fly i morgen, hadde vært helt magisk! :pls: Men går det ikke, så er jeg innstilt på å ta det jeg opprinnelig har satt opp...

 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Da var det endret til tidligere fly i morgen, og jeg kommer hjem nærmere kl 16 enn nærmere kl 18. Herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt en fredag ettermiddag betyr de to timene masse! :hoppendeglad:

Møtet skulle være før lunsj, og vi trengte kun en liten prat etter lunsj, så kunne jeg greit dra hjemover. Beskjeden fra sjefen var vel i grunn: "Det er bare tullete for deg å drøye til det senere flyet - få booket om så du kommer deg hjem!" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt en fredag ettermiddag betyr de to timene masse! :hoppendeglad:

Møtet skulle være før lunsj, og vi trengte kun en liten prat etter lunsj, så kunne jeg greit dra hjemover. Beskjeden fra sjefen var vel i grunn: "Det er bare tullete for deg å drøye til det senere flyet - få booket om så du kommer deg hjem!" :nigo:

 

Fornuftig sjef. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

 

Fin jobbtur, men litt småintenst med timer i møterom. Men vi kom i mål, fuggel'n var fornøyd med resultatet og stemningen var god. Sånt liker jeg! God tid på flyplassen på vei hjem, og landet bare litt etter tidsskjemaet. Deilig å være "tidlig" hjemme"! :bolledeig: En tur innom butikken for ferske reker, og ellers avslappende og rolig ettermiddag/kveld.

 

Det er helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

 

Trøtt og sliten fuggel har inntatt sofaen for kvelden, nå skal jeg bare slappe av. Våket grytidlig i går morges, og det var jo ikke akkurat planen... Skulle jo sove lenge og ta igjen litt søvnunderskudd! :pls: Men det var ikke snakk om noe mer søvn igår, så var bare å stå opp etterhvert. Avtale med ei venninne i går formiddag, en skikkelig spinningøkt stod på planen. Utrolig tungt, men veldig deilig når det var uanngjort. Ca 100 minutter på sykkelsetet merkes etterpå, beina var helt vasne :ler: Hjem til mat, litt pusling og dusj, før avreise til mine foreldre. Planen var å hjelpe til med prosjekt i hjemtraktene, men de hadde vært effektive og alt var i boks før jeg kom. Luksus! Ble i stedet koselig ettermiddag og kveld med skravling, god mat, og kortspill. Valgte å dra hjem igjen i går kveld, på tide å gi skrotten en ny sjanse til å innhente søvnundreskudd...

 

Våknet før 07:30 i dag, men etter en rask tur på toalettet så krøp jeg under dyna igjen og ga klar beskjed tli skrotten om at det skulle soves videre. Kan vel ikke skryte av god og tung søvn, men jeg slumret litt til og fra før jeg våknet igjen nærmere kl 10. Det fascinerende er at det egentlig ikke er optimalt å sove så lenge, for man blir jo helt tåkelagt. Tok tid før jeg kom igang gitt.. Men til slutt ble søndagen sparket skikkelig igang. To timers rusletur i finværet, en solid dose hagearbeid, husarbeid i heimen, full runde med støvsugeren og litt rydding. Men nå er det bare en ting som gjelder: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Mandag og ny uke :jepp:

Har sovet meg forbi supermåneformørkelse og blodmåne, men sett mange fine bilder på nettet. Og skrotten takker meg nok for søvnen...

 

Litt usikker på treningsplanene for uka, men mistenker spinning i morgen, og kanskje styrke på onsdag i alle fall. Må også jobbe overtid onsdag ettermiddag (og kanskje i morgen kveld), så må ta ting litt som de kommer denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Du er ikke den eneste som har sovet seg forbi måneformørkelsen. Og i grunnen plager det meg ikke i det hele tatt... Søvn betyr mer enn en vakker måne for meg... :fnise:

 

Håper jeg får trimmet litt denne uka jeg også. Hadde en god tur i går. Også vet jeg at vi skal labbe noen timer blant eksotiske dyr onsdag. Og håper jeg får til noen flere fine trimturer nå. Jeg trenger det. Skal til hjertetest snart, og hadde vært greit om kondisen var såpass at jeg ikke kollapser på ergometersykkelen :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov også glatt forbi alt med supermåneformørkelse, men hos oss var det varslet overskyet da, så det var nok ikke noe tap.

Håper du får en strålende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Var en tur innom et par lampeforretninger i går, i håp om å bli noe klokere og kanskje komme hjem med ny(e) lampe®. I stedet kom jeg hjem med ny bluse, og fullstendig lampeforvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Var en tur innom et par lampeforretninger i går, i håp om å bli noe klokere og kanskje komme hjem med ny(e) lampe®. I stedet kom jeg hjem med ny bluse, og fullstendig lampeforvirra.

 

:ler: Høres ut som en flott handletur...

 

*rapper en :kaffekopp: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...