Gå til innhold

Hvor kan man ta passfoto i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Hei!

Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er.

Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. :jepp:

Skrevet (endret)

Hvis du skal ha bilde til passet ditt gjøres dette på politistasjonen, Foto Schrøder i nordre tar bilder. Ellers vet jeg at det er en automat på jernbanestasjonen.

Alle plassene er forholdsvis litt langt unna studentersamfunnet..

Edit Foto Schrøder ligger i samme gate som butikken Zara og Bianco. :jepp:

Endret av Agnethe
Gjest Gjest_Anton_*
Skrevet
Hei!

Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er.

Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. :jepp:

Skal du ha pass, henvender du deg bare på politihuset. Bilder tas der.

Skrevet
Hei!

Hvis det er til pass så tar de bilder på politistasjonen, inkludert i prisen. Ellers så tar vel alle fotografer passbilder.

Skrevet

Det er fotoautomat på Trondheim Torg! Mellom Gullfunn og Esthetique:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...