Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet.
Spatula Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hvis du skal ha bilde til passet ditt gjøres dette på politistasjonen, Foto Schrøder i nordre tar bilder. Ellers vet jeg at det er en automat på jernbanestasjonen. Alle plassene er forholdsvis litt langt unna studentersamfunnet.. Edit Foto Schrøder ligger i samme gate som butikken Zara og Bianco. Endret 29. januar 2010 av Agnethe
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. Skal du ha pass, henvender du deg bare på politihuset. Bilder tas der.
Larsern Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. Hvis det er til pass så tar de bilder på politistasjonen, inkludert i prisen. Ellers så tar vel alle fotografer passbilder.
Muffinsdilla Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Det er fotoautomat på Trondheim Torg! Mellom Gullfunn og Esthetique:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå