Gå til innhold

Hvor kan man ta passfoto i Trondheim?


Gjest Gjest_Mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mina_*

Hei!

Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er.

Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha bilde til passet ditt gjøres dette på politistasjonen, Foto Schrøder i nordre tar bilder. Ellers vet jeg at det er en automat på jernbanestasjonen.

Alle plassene er forholdsvis litt langt unna studentersamfunnet..

Edit Foto Schrøder ligger i samme gate som butikken Zara og Bianco. :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anton_*
Hei!

Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er.

Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. :jepp:

Skal du ha pass, henvender du deg bare på politihuset. Bilder tas der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde vært utroolig takknemlig dersom noen som er kjent i Trondheim kunne ha hjulpet meg. Jeg er nødt til å ta passbilder i dag, og har ikke anelse om hvor det er mulig å få tatt bilder på automater rundt i byen. Må få gjort dette på ca et kvarter etter jobb, så hadde vært flott å vite hvor jeg skal gå/hvor disse automatene er.

Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en slik vanlig passfotoautomat i byen? Helst i nærheten av sentrum eller ved Samfundet. :jepp:

Hvis det er til pass så tar de bilder på politistasjonen, inkludert i prisen. Ellers så tar vel alle fotografer passbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...