Gå til innhold

Kjære alle på KG

Gjest XXena

Anbefalte innlegg

hmmmm.....lurer på om jeg skulle vært på den forelesningen selv ??

høres ut som livet som student ikke er så verst tross alt :)

Verst nei? Det er et liv i sus og dus! Man kjører sitt eget løp. Jeg kommer til å savne studentlivet når jeg er ferdig, det er sikkert. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verst nei? Det er et liv i sus og dus! Man kjører sitt eget løp. Jeg kommer til å savne studentlivet når jeg er ferdig, det er sikkert. :catmilk:

Det kan man jo gjøre om man jobber frilans også.

Men, ja, jeg skjønner hva du mener. Kommer til å savne det MASSE jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, XXena, se bak deg. Sikkert noen som leser alt du skriver, haha ;)

Hahahahha!

Min faste kaffehenter (i nydelig turkispysjamasbukse), ja, han er faktisk hakket bedre enn de andre, lurte fælt på hva jeg gjorde. Da var det opp med FB med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm ja, jeg innbiller meg at du er en heldig liten frøken der du sitter....

litt erfaring fra arbeidslivet er nok godt å ha, egne oppfatninger og ideer samt forståelse for faget.

med din frilans bakgrunn så kan du kanskje hjelpe meg med en ide jeg besitter ???

du må ikke friste meg med mer kanelboller...da blir jeg feit..... *men,pokker det tar 10 min til baker`n og jeg har vann i munnen*.....hehe sulten hund.

Du, hva med spørsmål om Obamas økonomiske politikk da ? Og Bernankes innflytelse i en ny 4-års periode.....

*akkurat ja, back to basics* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm ja, jeg innbiller meg at du er en heldig liten frøken der du sitter....

litt erfaring fra arbeidslivet er nok godt å ha, egne oppfatninger og ideer samt forståelse for faget.

med din frilans bakgrunn så kan du kanskje hjelpe meg med en ide jeg besitter ???

du må ikke friste meg med mer kanelboller...da blir jeg feit..... *men,pokker det tar 10 min til baker`n og jeg har vann i munnen*.....hehe sulten hund.

Du, hva med spørsmål om Obamas økonomiske politikk da ? Og Bernankes innflytelse i en ny 4-års periode.....

*akkurat ja, back to basics* :)

Universitetskaffe er og forblir jo universitetskaffe, men jeg slipper tross alt å hente den selv... :fnise:

Ja, jeg tror det er greit å blande teori og praksis. Jeg forstod iallfall mye mer etter at jeg begynte å skrive om økonomi (skrev mest mote før), og ikke bare leste om det.

Haha, nå føler jeg meg nesten slem. Først får jeg deg til å henge altfor lenge på KG, også gjør jeg deg feit, kvinner, altså.

Ja, bare skrik ut, enten her eller via PM, så skal jeg gjøre mitt beste for å svare.

Jeg tenkte faktisk å spørre hva han mente om talen Obama holdt i natt (der nevnte han jo et par interessante aspekter), men disse dumme spørsmålene er for fantastiske til å gå glipp av. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida overhodet ikke "slem"....

det er artig å få innblikk i studenthverdagen og hvordan den kan fortone seg, og hva som surrer i hodene på folk.

Den som er sulten på kunnskap og bruker den riktig vil alltid kunne rekke et stykke....

Må si at mote og samfunnsøkonomi var en herlig miks også....den var ny for meg, men det må være spennende å våge seg utpå noe nytt også.

Du.....jeg sprekker nå....blir IRL-kanelbolle på :herremann: istedenfor cyber varianten...

høres kanskje seinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida overhodet ikke "slem"....

det er artig å få innblikk i studenthverdagen og hvordan den kan fortone seg, og hva som surrer i hodene på folk.

Den som er sulten på kunnskap og bruker den riktig vil alltid kunne rekke et stykke....

Må si at mote og samfunnsøkonomi var en herlig miks også....den var ny for meg, men det må være spennende å våge seg utpå noe nytt også.

Du.....jeg sprekker nå....blir IRL-kanelbolle på :herremann: istedenfor cyber varianten...

høres kanskje seinere ;)

Ja, jeg gikk fra glossy kvinnemagasiner til helgemagasiner og økonominyheter. Har fått noen kommentarer angående det, men jeg synes bare det er interessant å ha prøvd litt forskjellig. Økonomifolkene kan jo trøste seg med at motejobbinga har bidratt til at jeg ikke faller etter for "pysjpresset" ;p

Jeg er straks ferdig *endelig* ;p

Ja, kanskje vi gjør det. Du får skrike ut om det er noe du tror jeg kan bidra med i forhold til det du nevnte i forrige innlegg.

Have fun! ;)

Nyt kanelbollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...