Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Dere gjør det mye morsommere å sitte her enn å følge med på forelesning i samfunnsøkonomi, som jeg trengt tatt bør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Dere gjør det mye morsommere å sitte her enn å følge med på forelesning i samfunnsøkonomi, som jeg trengt tatt bør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #3 Del Skrevet 29. januar 2010 Hahahaha, du burde S.E.R.I.Ø.S.T. følge med på samfunnsøkonomi. Har selv hatt det og det er jo ikke LITE man må kunne! Verdens letteste fag er det vel heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #4 Del Skrevet 29. januar 2010 Hahahaha, du burde S.E.R.I.Ø.S.T. følge med på samfunnsøkonomi. Har selv hatt det og det er jo ikke LITE man må kunne! Verdens letteste fag er det vel heller ikke Det er bare det at det er såååå mye mer spennende å lese innlegg som dette. Men, ja, jeg bør vel rive meg løs fra alle de fascinerende debattene om hva som er de mest populære barnenavnene og om hvorvidt man skal ha sjefen som venn på Facebook. Vit at jeg kommer til å savne dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 29. januar 2010 #5 Del Skrevet 29. januar 2010 Vi vil savne deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #6 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Laptop på forelesning er ei stor felle Er sjeldent jeg ser folk som faktisk skriver på den. Er som regel Facebook, VG, spill eller YouTube det går i Edit: Akkurat som at det kan være ei felle når man sitter hjemme også og egentlig skal studere..... Endret 29. januar 2010 av Mr. Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #7 Del Skrevet 29. januar 2010 Vi vil savne deg også. Det er godt å få litt emosjonelt påfyll innimellom alle formlene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #8 Del Skrevet 29. januar 2010 Laptop på forelesning er ei stor felle Er sjeldent jeg ser folk som faktisk skriver på den. Er som regel Facebook, VG, spill eller YouTube det går i Edit: Akkurat som at det kan være ei felle når man sitter hjemme også og egentlig skal studere..... Ja, jeg vet. Det eneste som var på FB var en friend request fra en sjef jeg ikke liker. Kjipe greier, så da må KG gjøre susen i stedet. Det er godt at jeg ikke er alene om å synde. Må dog si at det hadde vært enklere å konsentrere seg om noe som skjedde i dette rommet om det var noen som kunne ligne på hunks her. Og nei, det inkluderer ikke vestkantstyper som har så mye hårgele at de kunne glidd rett inn i Jan Thomas sine moteprogram. Eller de fææææle buksene som det ser ut som om bestemødrene deres har trøkla og som de burde bruka om natta i stedet for i lyst måneskinn. Uff, økonomi gjør meg så... bitter ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #9 Del Skrevet 29. januar 2010 BLÆHH, noe så stygt. De er sikkert en av de som tror de er sinnsykt stilige når de studerer økonomi og tror de er den neste Petter Stordalen. Ser heldigvis få av de nå, mange som droppa ut ved juleeksamen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #10 Del Skrevet 29. januar 2010 BLÆHH, noe så stygt. De er sikkert en av de som tror de er sinnsykt stilige når de studerer økonomi og tror de er den neste Petter Stordalen. Ser heldigvis få av de nå, mange som droppa ut ved juleeksamen:p Studerer du det samme, altså? Jadda, de tror de er dritdeilige. Har avvist to av dem ganske kraftig, så en har gjort det til en sport å sitte og se i motsetning retning av meg til enhver tid hele tida. Jeg blir sliten av å bare se på fyren. Det er trist å si det, men det vakreste synet er faktisk foreleseren som har på seg en Lewisbukse (og han er i 40-årene). Håper flere av disse også dropper ut... Og at det begynner noen sinnsykt herlige fra andre studieretninger. *Sukk* Det er lov å drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. januar 2010 #11 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er godt at jeg ikke er alene om å synde. Det er man aldri i denne verden.. 10 poeng for å ha en av de fineste avatarene på KG mvh. En for en gangs skyld pålogget hogwash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #12 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er man aldri i denne verden.. 10 poeng for å ha en av de fineste avatarene på KG mvh. En for en gangs skyld pålogget hogwash. Jeg føler meg dypt beæret over å få hilsen fra selveste hogwash, ikke minst som pålogget. Har du rukket å synde i dag, da? Takk for det... Ikke lett å finne noen skuespillere som er av samme etniske bakgrunn som en selv. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #13 Del Skrevet 29. januar 2010 Går Øk. og Adm. og er glad jeg studerer i Tromsø. Er så få skikkelige klysefolk her ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #14 Del Skrevet 29. januar 2010 Går Øk. og Adm. og er glad jeg studerer i Tromsø. Er så få skikkelige klysefolk her ;D Øk/adm, ja. Livet skal ikke være rettferdig UIO her... Jaja, har overlevd snart 3 år med disse nissene, overlever vel noen skarve måneder til. Blir interessant å se hvor mange av dem som fortsetter på master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #15 Del Skrevet 29. januar 2010 Øk/adm, ja. Livet skal ikke være rettferdig UIO her... Jaja, har overlevd snart 3 år med disse nissene, overlever vel noen skarve måneder til. Blir interessant å se hvor mange av dem som fortsetter på master. HAHA, har de overlevd i 3 år? Ekte seige klyser det der da Har du ikke hatt samfunnsøkonomi før nå? Hadde det første semester (går andre nå) For et skremmende fag å ha i starten. Sikkert det som skremte vekk mange ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. januar 2010 #16 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg føler meg dypt beæret over å få hilsen fra selveste hogwash, ikke minst som pålogget. Har du rukket å synde i dag, da? Takk for det... Ikke lett å finne noen skuespillere som er av samme etniske bakgrunn som en selv. ;p Må jo faktisk være pålogget for å kunne svare i personlige meldinger/dagbøker :-\ Kommer vel litt ann på hvordan man definerer synd, jeg har ikke anstrengt meg alt for mye for å være snill, men litt glede har jeg da fått spredd i løpet av natten. (jobb) Lykke til med å finne hønks på økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #17 Del Skrevet 29. januar 2010 HAHA, har de overlevd i 3 år? Ekte seige klyser det der da Har du ikke hatt samfunnsøkonomi før nå? Hadde det første semester (går andre nå) For et skremmende fag å ha i starten. Sikkert det som skremte vekk mange ^^ Jepp, de biter seg fast som mygg... Er litt underholdende med alle de dumme spørsmålene de klarer å vri ut av seg, da, jeg må innrømme det. Blir fremdeles imponert over hvor naive enkelte kan være etter å ha studert samfunnsfag på universitetet i tre år. Men, men, sånn er det bare. Ikke første gang jeg har faget, nei... Har hatt det i forskjellige varianter (med ulike navn) opp gjennom. Litt bedøk også, men ikke mye. Må si at nivået på de deltakende var betraktelig høyere der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #18 Del Skrevet 29. januar 2010 Må jo faktisk være pålogget for å kunne svare i personlige meldinger/dagbøker :-\ Kommer vel litt ann på hvordan man definerer synd, jeg har ikke anstrengt meg alt for mye for å være snill, men litt glede har jeg da fått spredd i løpet av natten. (jobb) Lykke til med å finne hønks på økonomi Stemmer, stemmer...og jeg som trodde du gjorde det fordi jeg var spesiell. Så flink du er som jobber om natten. Jeg tenker at disse klysene kan spre samme glede ved å kle på seg før de går ut dørene hjemme. Hunks på økonomi finnes ikke. Det blir som å lete etter nåla i høystakken, og jeg kan ikke fordra å bli stukket. Nehhh, får vel spare prosjekt drømmetype til en arena utenfor lesesalen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #19 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp, de biter seg fast som mygg... Er litt underholdende med alle de dumme spørsmålene de klarer å vri ut av seg, da, jeg må innrømme det. Blir fremdeles imponert over hvor naive enkelte kan være etter å ha studert samfunnsfag på universitetet i tre år. Men, men, sånn er det bare. Ikke første gang jeg har faget, nei... Har hatt det i forskjellige varianter (med ulike navn) opp gjennom. Litt bedøk også, men ikke mye. Må si at nivået på de deltakende var betraktelig høyere der Ah. Hva har du tenkt å bli / jobbe med? Jeg er usikker, tenker jeg tar master, men må liksom fordype meg i noe. Har lyst å gjøre så mye. Markedsføring, aksjer eller samfunnsøkonom. Ikke lett å bestemme seg, men har jo mange år igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. januar 2010 #20 Del Skrevet 29. januar 2010 Stemmer, stemmer...og jeg som trodde du gjorde det fordi jeg var spesiell. Så flink du er som jobber om natten. Jeg tenker at disse klysene kan spre samme glede ved å kle på seg før de går ut dørene hjemme. Hunks på økonomi finnes ikke. Det blir som å lete etter nåla i høystakken, og jeg kan ikke fordra å bli stukket. Nehhh, får vel spare prosjekt drømmetype til en arena utenfor lesesalen, ja. Ah, men det var jo faktisk derfor. Var jo for å svare her! Å kle på seg skulle de virkelig lært før de flyttet hjemmefra, men de har kanskje ikke kommet seg så langt enda? Men jeg skal finne loppekassa så jeg er klar til ny innsats i kveld, kos deg med jakten på visdom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg