Gå til innhold

Ikke ta brystreduksjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ser ofte at "problemet" med å finne pene klær kommer opp i ny og ned. Men hva er problemet egentlig, er det frykten for at puppene skal bli litt fremtredende? Kan det ikke lett bli slik at puppene etter hvert for skylda for all hodepine, feil sitte stilling osv? Det er jo en kjent psykologisk effekt at begynner man en negativ spiral så er det ikke lett å komme ut av den. Jo om jeg henger et par kilo hvetemel poser rundt nakken så er det sikkert tungt. I stedet må man tenke at man henger to poser med diamanter og magi rundt nakken, da blir det plutselig lett å bære! Hørte forresten eks kollegaen si at mannen hennes var veldig i mot. Stakkars mann han var nok fortvila. :grine:

Hvis du er seriøs med dette innlegget så må jeg si at du virker en smule dum.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet

Hvis en mann forelsker seg i en kvinne, er det nok det samme om hun har store eller små pupper mener nå jeg. Og dessuten så er det jo trossalt ikke slik at man blir helt flatbrystet når man tar brystreduksjon.

Jeg skal ta brystreduksjon selv jeg, og jeg gir langt f i meningene til kåte gutter/menn. :filer:

Skrevet

operasjon med narkose innebærer faktisk en risiko an ikke tar dersom man er helt sikker på sitt valg, og virkelig trenger operasjonen.

man vet godt at man ikke kan gjøre noe særlig selv med overkroppen i en måned etter operasjonen, noe som gjerne krever sykemelding deler eller hele perioden.

i tillegg risikerer man jo at resultatet ikke blir osm ønsket rent visuelt.

så jeg har all tro på at kvinnene som gjør dette har hatt endel smerter og plager med vekten på puppene.

tragisk av ts å bruke slike argumenter.

"du skal ha det vondt bare jeg har noe å dra tissen til om natta".

grow a pair.

Skrevet

Jeg er enig med ts jeg. Men om det er pga helseproblemer at en tar brystreduksjon er jeg for brystreduksjon.

Men bare for å gjøre det, pga noen vil ha mindre pupper og se "bedre" ut, er jeg i mot det. Hva er vitsen med å tukle med de uten god grunn?

Men heldigvis er det ikke så mange som gjør det uten grunn.

Selv bruker jeg 90C. Så mine er jo noe store, jeg kommer ALDRI til å ta brystreduksjon, uten at det blir helseplager pga puppene. Har ikke hatt og har ingen plager. Eneste er jo når jeg løper at jeg av og til må holde dem, men hva gjør det liksom?

Men jeg er mye mer i mot silikon i puppene enn brystreduksjon.

Skrevet
Jeg er enig med ts jeg. Men om det er pga helseproblemer at en tar brystreduksjon er jeg for brystreduksjon.

Men bare for å gjøre det, pga noen vil ha mindre pupper og se "bedre" ut, er jeg i mot det. Hva er vitsen med å tukle med de uten god grunn?

Selv bruker jeg 90C. Så mine er jo noe store, jeg kommer ALDRI til å ta brystreduksjon, uten at det blir helseplager pga puppene. Har ikke hatt og har ingen plager. Eneste er jo når jeg løper at jeg av og til må holde dem, men hva gjør det liksom?

Enig, har man alvorlig helseproblemer ja. Men mange andre argumenter jeg har hørt er litt dårligefarge. Dessuten har sett resultatet av en reduksjon, og det var ikke så veldig pent.

Skrevet
Vet jeg ikke har noe her inne på et kvinneforum å gjøre, men etter å ha lest gjennom flere tråder om brystreduksjon. Så virker det som om fordelen med å tiltrekke menn dessverre ikke er med på vektskåla.

Du har nok helt rett, når en voksen kvinne som har levd med puppene sine store deler av livet, bestemmer seg for å gjennomgå en OPERASJON!! for å slippe smerter og i håp om å få leve ett liv som gjør hverdagslige sysler lettere, uten smerter, så er nok ikke kåte, fremmede gutters tanke om hennes operasjon noe som er med på vektskåla!

Jeg vil faktisk tro at en ganske så stor del av kvinner som tar brystreduksjon, faktisk gjør det for å slippe smerter og plager i hverdagen, ikke for å få små pupper for syns skyld. Dersom de opplever med store pupper, at det er vanskelig å finne klær som sitter som de skal, så skjønner de nok at om de fjerner så mye at de faktisk får SMÅ pupper, så ender de opp med det samme problemet, bare motsatt. Så tviler på at kvinner med plagsomt store bryster der så dumme at de ikke ser forskjellen på å fjerne til en mer behagelig størresle for seg, og på å fjerne så mye at de blir små¨.

Enig, har man alvorlig helseproblemer ja. Men mange andre argumenter jeg har hørt er litt dårligefarge. Dessuten har sett resultatet av en reduksjon, og det var ikke så veldig pent.
Gjest CookieMonster
Skrevet

Hvorfor er du imot silikon? Det er ikke greit for flatbrystede jenter å forstørre brystene sine så de kan føle seg vel på stranda, handle klær de ønsker og kanskje slippe å slite psykisk, men det er greit for dere å bedre helsen med brystreduksjon? Psykisk helse er vel så viktig som fysisk helse!

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Det er dummeste jeg noen gang har hørt!

Skrevet
Hvorfor er du imot silikon? Det er ikke greit for flatbrystede jenter å forstørre brystene sine så de kan føle seg vel på stranda, handle klær de ønsker og kanskje slippe å slite psykisk, men det er greit for dere å bedre helsen med brystreduksjon? Psykisk helse er vel så viktig som fysisk helse!

Jeg er imot både brystreduksjon og silikon. Men er mye mer for brystreduksjon. Er kun for det om det er pga helseplager.

Hvorfor kan ikke folk godta dem de er? Hvorfor tukle med kroppen?

Jeg er kun for silikon om det virkelig er nødvendig.

Små pupper, mellom små/store pupper eller store pupper, kan ikke folk bare være glad for de puppene de har. Istedetfor å pynte på de?

Men det finnes sikkert eksempler der jeg er for silikon i puppene også. F.eks om det ikke er antydning til pupper.

Jenter/kvinner fokuserer altfor mye på kroppen sin, mener jeg.

Skrevet

å herlighet... :S

Tenk når du finner deg ei dame med digre mugger- og blir samboere, og du sier til henne ikke ta brystreduksjon og hun hører på deg.

Du kommer ikke til og bli fornøyd da, når dama begynner og bli sur og grinete, og ligger med konstant vondt i ryggen og nakke. hodepine..

Skrevet

Man kan da føle seg vel på stranda selv om man har små pupper. jeg har små pupper selv, og synes det er ganske fornærmende når enkelte nærmest forventer at man ønsker seg silikonpupper, og at man sliter psykisk pga små pupper.

Gjest CookieMonster
Skrevet
Man kan da føle seg vel på stranda selv om man har små pupper. jeg har små pupper selv, og synes det er ganske fornærmende når enkelte nærmest forventer at man ønsker seg silikonpupper, og at man sliter psykisk pga små pupper.

Jeg mente jo for de som sliter psykisk pga det! Ikke at alle som var flatbrysta skulle ta det. Men, man burde ikke dømmes for et slikt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...