Gjest Mann.26 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Vær så snill og tenke dere om to ganger. Vi menn elsker store pupper. Om de henger litt er bare et tegn på at de er naturlige. Ikke ta alt andre kvinner sier eller anbefaler for god fisk, de er som regel misunnelige. Eller er opptatt av å forsvare eget valg. Vurder andre alternative, en god BH eller styrketrening ser jeg flere har hatt suksess med. At en hetro kvinne sier at det er penere med mindre, er jo helt uinteressant. Det samme er det med griske kirurger. Spør oss gutta i stedet. Jeg pleide å jobbe sammen med ei flott dame, sikkert 10 år eldre en meg. Hun hadde veldig store og flotte pupper, jeg gikk rundt å var små forelska hele dagen. Etter sommer ferien for 1,5 år siden kom hun tilbake med små pupper. Føler sorg ennå over det hun gjorde. Skjønner ikke hva legen tenkte når han ødela puppene hennes. Blir nok høvla over nå, men synes likevel at noen burde si noe.
snixy Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 De fleste kvinner som tar reduksjon har helseproblemer pga størrelsen på brystene. Store pupper er fint det, men konstant hodepine, samt vondt i rygg og skuldre, gjør at mange velger å operere. For ikke å snakke om problemet med å handle klær som sitter fint. Kanskje dere menn(de av dere som liker veldig store pupper) blir litt skuffet, men det blir i allefall et mindre smertefult liv for de som reduserer:)
Gjest Basun Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Haha, synes det var en ganske søt post, jeg :rødme: Men her må du huske på at de aller fleste får redusert brystene på grunnlag av at det fører til sterke fysiske plager. Man kan få problemer med både nakke, rygg, hodepine og pust, alvorlige sådan. Jeg har store bryster (men ikke abnorme) selv, og opplever endel plager iforhold til dette. Skjønner veldig godt at kvinner som har større bryster velger operasjon når det går på helsa løs
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Ta to sånne pakker med 2,5 kilo hvetemel. Så knyter du et nylontau mellom dem og henger dem rundt halsen i et døgn. ETTERPÅ kan vi diskutere hvorvidt brystreduksjoner er bra eller ikke.
Gjest Mann.26 Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Ser ofte at "problemet" med å finne pene klær kommer opp i ny og ned. Men hva er problemet egentlig, er det frykten for at puppene skal bli litt fremtredende? Kan det ikke lett bli slik at puppene etter hvert for skylda for all hodepine, feil sitte stilling osv? Det er jo en kjent psykologisk effekt at begynner man en negativ spiral så er det ikke lett å komme ut av den. Jo om jeg henger et par kilo hvetemel poser rundt nakken så er det sikkert tungt. I stedet må man tenke at man henger to poser med diamanter og magi rundt nakken, da blir det plutselig lett å bære! Hørte forresten eks kollegaen si at mannen hennes var veldig i mot. Stakkars mann han var nok fortvila.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Vær så snill og tenke dere om to ganger. Vi menn elsker store pupper. Om de henger litt er bare et tegn på at de er naturlige. Ikke ta alt andre kvinner sier eller anbefaler for god fisk, de er som regel misunnelige. Eller er opptatt av å forsvare eget valg. Vurder andre alternative, en god BH eller styrketrening ser jeg flere har hatt suksess med. At en hetro kvinne sier at det er penere med mindre, er jo helt uinteressant. Det samme er det med griske kirurger. Spør oss gutta i stedet. Jeg pleide å jobbe sammen med ei flott dame, sikkert 10 år eldre en meg. Hun hadde veldig store og flotte pupper, jeg gikk rundt å var små forelska hele dagen. Etter sommer ferien for 1,5 år siden kom hun tilbake med små pupper. Føler sorg ennå over det hun gjorde. Skjønner ikke hva legen tenkte når han ødela puppene hennes. Blir nok høvla over nå, men synes likevel at noen burde si noe. Snakk for deg selv! Jeg syntes små pupper er best, veltrentmann22. Og det samme gjør veldig mange av oss som trener mye, og da snakker jeg ikke om bolegutta på treningsstudioet men vi som er ute mye og vet at de best trente og artigste jentene vanligvis har veldig små pupper. Som vi elsker!
Gjest strykebrett Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Ja, la bare disse kvinnene gå rundt med smerter og helseplager, så lenge det tilfredsstiller det DU syns er fint, for det er jo det viktigste her i verden. Egoist.
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Vær så snill og tenke dere om to ganger. Vi menn elsker store pupper. Om de henger litt er bare et tegn på at de er naturlige. Ikke ta alt andre kvinner sier eller anbefaler for god fisk, de er som regel misunnelige. Eller er opptatt av å forsvare eget valg. Vurder andre alternative, en god BH eller styrketrening ser jeg flere har hatt suksess med. At en hetro kvinne sier at det er penere med mindre, er jo helt uinteressant. Det samme er det med griske kirurger. Spør oss gutta i stedet. Jeg pleide å jobbe sammen med ei flott dame, sikkert 10 år eldre en meg. Hun hadde veldig store og flotte pupper, jeg gikk rundt å var små forelska hele dagen. Etter sommer ferien for 1,5 år siden kom hun tilbake med små pupper. Føler sorg ennå over det hun gjorde. Skjønner ikke hva legen tenkte når han ødela puppene hennes. Blir nok høvla over nå, men synes likevel at noen burde si noe. Du skulle nok ønske du ble "høvla over" av en dame med store pupper, tenker jeg . Å bli høvlet over er noe helt annet enn å bli overhøvlet, som nok er ordet du skulle ha brukt.
Pingting Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Du skulle nok ønske du ble "høvla over" av en dame med store pupper, tenker jeg . Å bli høvlet over er noe helt annet enn å bli overhøvlet, som nok er ordet du skulle ha brukt.
Elensire Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 syns du er litt korttenkt nå jeg. Hør på hva jentene over her sier. Jenter som tar en brystreduksjon gjør det på grunn av helseplagene brystene gir de. Jeg sliter selv med for store bryst. av de har jeg fått rygg problemer (kom akutt i og med at de vokste brått fra DD til H cup på et år), problemer med nakken, og dermed også hodepine, og det er et sant helsikke å finne noe som kan støtte de godt nok. og ja, jeg har prøvd trening, funker ikke!! jeg har alltid hatt store pupper, men nå er de så store at det går ut over helsen. til og med min mannlige lege sier at hvis de ikke blir mindre snart så SKAL jeg inn til reduksjon...jeg kan ikke gå rundt med så store bryst! i og med at du ikke går rundt med den slags selv så syns jeg ikke du skal uttale deg om de helseplagene de gir kvinner. du ser tross alt bare på de....vi bærer på de!
Gjest mann.26 Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Snakk for deg selv! Jeg syntes små pupper er best, veltrentmann22. Og det samme gjør veldig mange av oss som trener mye, og da snakker jeg ikke om bolegutta på treningsstudioet men vi som er ute mye og vet at de best trente og artigste jentene vanligvis har veldig små pupper. Som vi elsker! Jo, det er mange flotte damer med mindre bryster også, mener det ikke slik. Likevel de fleste menn elsker veldig store bryster. Jeg leste for ikke så lenge siden, en stor vitenskaplig undersøkelse om kvinnefasong og sunnhet. Over 90% prosent av mennene valgte kvinner med kurver og ekstra store bryster. Vet jeg ikke har noe her inne på et kvinneforum å gjøre, men etter å ha lest gjennom flere tråder om brystreduksjon. Så virker det som om fordelen med å tiltrekke menn dessverre ikke er med på vektskåla. Tenk dere hvis en mann med veldig pen sprett rompe, skulle operere seg slik at den ble flat. Så kan dere gange denne følelsen med 10, ja da skjønner dere nok hva det dreier seg om. ( BTW, Jeg avslørte meg kanskje litt med høvle begrepet ja.)
Harlekin Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Hm, nå må du ikke overse det kvinnene her inne skriver da! Det er tross alt de som har peiling ...
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Vær så snill og tenke dere om to ganger. Vi menn elsker store pupper. Om de henger litt er bare et tegn på at de er naturlige. Ikke ta alt andre kvinner sier eller anbefaler for god fisk, de er som regel misunnelige. Eller er opptatt av å forsvare eget valg. Vurder andre alternative, en god BH eller styrketrening ser jeg flere har hatt suksess med. At en hetro kvinne sier at det er penere med mindre, er jo helt uinteressant. Det samme er det med griske kirurger. Spør oss gutta i stedet. Jeg pleide å jobbe sammen med ei flott dame, sikkert 10 år eldre en meg. Hun hadde veldig store og flotte pupper, jeg gikk rundt å var små forelska hele dagen. Etter sommer ferien for 1,5 år siden kom hun tilbake med små pupper. Føler sorg ennå over det hun gjorde. Skjønner ikke hva legen tenkte når han ødela puppene hennes. Blir nok høvla over nå, men synes likevel at noen burde si noe.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Det var faksisk veldig ok å lese det der. Jeg har veldig store pupper. Bruker 75 g i bh og har vurdert brystreduksjon. Men er jo egentlig veldig fornøyd med de.
Suzy Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har tatt en reduksjon og tro meg - det var ikke fordi jeg trodde de skulle bli penere. Det var for å fjerne ubehagelig vekt - og at det kom til å bli lettere å finne klær var en hyggelig bonus. De er fortsatt store og flotte - og kjæresten (som er en puppemann) er kjempefornøyd fortsatt. Det er hyggelig at dere liker dem Mann.26 - men jeg ville anbefale deg å gå med et par melposer rundt nakken en dag eller to for å få følelsen av hvordan det er å bære på store og flotte bryst Løp gjerne litt også - så du virkelig får kjent på det
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Angående det med klærne, det er ikke slik at puppene syns mer. Men alle klærne blir helt feil, de fleste gensere blir for korte slik at de sklir opp på magen, eller så må du kjøpe så stor str at de blir slaskete. Mye kjoler med høye liv og lignende nå, for oss med store pupper vil vi da få livet midt på puppen, ikke pent. Virker som alt av klær blir laget for de med b-cup. Jeg har store pupper, og har prøvd å slanke meg for å få bort litt. Nå er jeg da ganske smal, men puppene er like store fordet. De er tunge, det gjør vondt å løpe, og som sagt, ingen klær passer. Om du synes det er synd at jeg da skal ta en operasjon, driter jeg i, jeg skal kvitte meg med mesteparten av puppene mine så snart som mulig. Og enda sitter jeg igjen med pupper, håper å komme ned til en D cup.
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Jo, det er mange flotte damer med mindre bryster også, mener det ikke slik. Likevel de fleste menn elsker veldig store bryster. Jeg leste for ikke så lenge siden, en stor vitenskaplig undersøkelse om kvinnefasong og sunnhet. Over 90% prosent av mennene valgte kvinner med kurver og ekstra store bryster. Vet jeg ikke har noe her inne på et kvinneforum å gjøre, men etter å ha lest gjennom flere tråder om brystreduksjon. Så virker det som om fordelen med å tiltrekke menn dessverre ikke er med på vektskåla. Tenk dere hvis en mann med veldig pen sprett rompe, skulle operere seg slik at den ble flat. Så kan dere gange denne følelsen med 10, ja da skjønner dere nok hva det dreier seg om. ( BTW, Jeg avslørte meg kanskje litt med høvle begrepet ja.) Hvor mange år tror du store pupper holder seg "oppegående" og spretne da, mann26? Tyngdekraften innhenter oss alle før eller senere. Det er vel ikke svært sannsynlig at du tenner på pupper som henger langt ned på magen. Hvis din eventuelle partner skulle være i den situasjonen at hun nå har store, flotte (slik du synes) pupper, tror du de fremdeles er sånn når hun blir 50-60 år for eksempel?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Tror du kvinner med enormt store pupper tar brystreduksjon for å tekkes dere menn, du mann 26 ? Herregud! Det er liksom greit at de må gå rundt med sine plager, så lenge du har noe å sikle på?
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 29. januar 2010 #19 Skrevet 29. januar 2010 Jeg står på venteliste for brystreduksjon. Argumenter FOR redusering: - Slippe smerter i rygg/nakke/skuldre - Bedre passform i de klærne jeg ønsker å bruke - Billigere og enklere å skaffe BH'er (de jeg må kjøpe finner man ikke overalt, og de er dyre) - Kunne løpe/hoppe uten å holde hendene på puppene (ingen stram trenings-BH hjelper i slike tilfeller) - Kunne ligge og sove på magen uten å måtte støtte opp med puter og diverse - Slippe å være svett under brystene og dermed slippe unna svetteutslett Argumenter MOT redusering: - Ta hensyn til enkelte småkåte menn som liker å ha noe å se på i ledige stunder... Hm, tja. Tro hva jeg skal velge? Vanskelig... NOT!
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Tror du kvinner med enormt store pupper tar brystreduksjon for å tekkes dere menn, du mann 26 ? Herregud! Det er liksom greit at de må gå rundt med sine plager, så lenge du har noe å sikle på? Bra sagt! Hadde jeg hatt store meloner som hang langt ned på magen og som var en stor plage for ryggen min, selvfølgelig hadde jeg tatt en brystreduksjon! Driter vel i hva du mann26 synes. Virker ikke som du skjønner at de som tar en slik operesjon har store plager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå