Gå til innhold

ulykkelig forelska i en kjendis

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har alltid syntes det var tåpelig med alle dem som forelsker seg i kjendiser. okei, de kjenner dem ikke engang?

det var fram tid jeg hørte verdens nydeligste stemme, og den hørte til verdens nydeligste gutt. han er snill og søt og morsom. dessuten er han utrolig musikalsk og kan spille trommer, gitar og piano, and god knows what!

jeg liker han ikke på grunn av at han har så "sexy rumpe" eller "hot mage", men fordi jeg elsker personligheten hans.

hver gang han synger den ene spesielle sangen begynner jeg å gråte (og jeg har høy gråteterskel!). det er bare fordi jeg vet at jeg ikke kan få han. pluss at han har kjæreste.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg elsker han, og tenker på han hele dagen, og når jeg sitter på datan ser jeg på intervjuer med han på youtube, og har sett sikkert all videoene av han titusner av ganger.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gråter nesten hver kveld, for jeg vil bare ha han.

noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ham? Siden du kjenner til personligheten hans? Da kan du vel bare prøve å trenge deg innpå, slik som man gjør når man er interessert i noen. Det spiller vel inger rolle om han er kjendis?

Skrevet

Hvem er det du er forelsket i? Jeg ble bare litt nysgjerrig :)

Skrevet
Kjenner du ham? Siden du kjenner til personligheten hans? Da kan du vel bare prøve å trenge deg innpå, slik som man gjør når man er interessert i noen. Det spiller vel inger rolle om han er kjendis?

eh, nei. det er jo nettopp det som er problemet. han er svensk, og jeg kjenner han ikke. men jeg har facebooken hans, men aner ikke hvordan å trenge meg på? jeg vil ikke være en av tusen, jeg vil jo skille meg litt ut, om jeg skal skrive til han.

Skrevet
Hvem er det du er forelsket i? Jeg ble bare litt nysgjerrig :)

han er ikke sånn superkjent, og av en eller annen grunn er jeg så ego at jeg vil ha han for megselv!

Skrevet

Jeg sier ikke dette for å være stygg. Men er du 14 år ?

Skrevet
han er ikke sånn superkjent, og av en eller annen grunn er jeg så ego at jeg vil ha han for megselv!

Jeg skjønner hvem du sikter til, og han er supersjarmerende! :hjerter:

Men det er forskjell på å være sjarmert av noen, å være forelsket i noen og å elske noen. Du bruker ordet "elske" og jeg tror ikke det går an å elske noen du aldri har møtt. Det du derimot gjør, er å elske ideen om "dere", men det er bare en idè og en fantasi,- uten rot i virkeligheten. Med andre ord dreier dette seg om dagdrømmer.

Nyt ham på nett og på videoklipp, men let andre steder etter en å elske. Det er mitt råd. Det høres hardt ut, men jeg tror likevel det er det beste!

Skrevet
Jeg sier ikke dette for å være stygg. Men er du 14 år ?

jeg er femten.

jeg vet det er veldig fjortis å være forelska i kjendiser, men jeg kan jo ikke styre hvem jeg blir forelska i selv.

desuten liker de fleste fjortiser type zac efron osv. jeg er ikke sånn. jeg liker ikke brune muskelbunter, med skinnende tenner. jeg liker de som er spesielle med bra personlighet og som vet hva de gjør.

han som jeg liker er forresten bare sytten, så det blir ikke såå stor forskjell.

Skrevet
Jeg skjønner hvem du sikter til, og han er supersjarmerende! :hjerter:

Men det er forskjell på å være sjarmert av noen, å være forelsket i noen og å elske noen. Du bruker ordet "elske" og jeg tror ikke det går an å elske noen du aldri har møtt. Det du derimot gjør, er å elske ideen om "dere", men det er bare en idè og en fantasi,- uten rot i virkeligheten. Med andre ord dreier dette seg om dagdrømmer.

Nyt ham på nett og på videoklipp, men let andre steder etter en å elske. Det er mitt råd. Det høres hardt ut, men jeg tror likevel det er det beste!

det er jo akkurat det som er problemet mitt. jeg liker ingen andre, og det føles som om at ingen gutter kan være like bra som han.

hver gang jeg hører stemmen hans får jeg en klump i halsen og vil gråte. jeg vet det høres helt tragisk ut, men sånn er det bare. jeg kan ikke bare bestemme meg for å like noen andre, om du skjønner?

Skrevet

Alle unge opplever dette. Det går over! Om en måned er det en annen :romeo: du er forelska i. Sånn er det å være 15!

Skrevet
Alle unge opplever dette. Det går over! Om en måned er det en annen :romeo: du er forelska i. Sånn er det å være 15!

kan love dag at jeg ikke er sånn. jeg er kjempekresen, og har vanskelig for å bli forelska. jeg har aldri hvert så forelska som jeg er nå.

jeg ikke er sånn at jeg bytter ut folk etter en månde.

Skrevet

Det går over. Det eneste du kjenner av han er det du har sett i media. For alt du vet er han en drittsekk når mikrofonene og kameraene er skrudd av. Du er forelsket i en fantasi. Det er lov å drømme og det er godt å drømme, men ikke gråt over det. Se på han som en du beundrer og så møter du sikkert en sjarmerende gutt som du blir ordentlig kjent med.

Skrevet
kan love dag at jeg ikke er sånn. jeg er kjempekresen, og har vanskelig for å bli forelska. jeg har aldri hvert så forelska som jeg er nå.

jeg ikke er sånn at jeg bytter ut folk etter en månde.

To måneder, da. Du elsker jo ikke denne kjendisen, du har bare et crush. Det hører med til undgomstiden.

Skrevet

Du sier at du ikke kan bestemme deg for å like en annen, men det er faktisk ikke helt sant. Viljen din kan du bruke, tankene dine kan du bruke bevisst for å komme bort fra den dyrkingen som du driver med nå. Du kan fortelle deg selv at "dette er tull, dette er ikke sant, jeg elsker ham ikke". Din bevissthet, dine tanker og din vilje er det først og fremst du selv som styrer,- selv om det krever litt trening å "oppdage det". Hvis du bruker din vilje til å oppsøke ham mindre (altså lete mindre etter ham på youtube og lignende), vil den overveldende følelsen du har nå, forsvinne litt etter litt.

Jeg skjønner at du tror at dette er ekte kjærlighet, og at ingen andre kan forstå hvordan dette er for deg. Men vi har vært der alle sammen, kjære deg, og vi vet nå i ettertid at det du opplever nå ikke er i nærheten av det kjærlighet faktisk er.

Skrevet (endret)

Er ikke litt av poenget med å være forelsket at man lever seg i illusjonene og ikke virkeligheten?

Endret av waco
Skrevet

Dette er vel litt ovenfra og ned. Selv var jeg forelsket i samme fyr i årevis i ungdommen. Det er absolutt ikke alle ungdomsforelskelser som går over like fort som de har begynt. Heller ikke hvis den "utvalgte" er en kjendis.

Skrevet
eh, nei. det er jo nettopp det som er problemet. han er svensk, og jeg kjenner han ikke. men jeg har facebooken hans, men aner ikke hvordan å trenge meg på? jeg vil ikke være en av tusen, jeg vil jo skille meg litt ut, om jeg skal skrive til han.

Kjære deg, hvis han er kjent så vil du mest sansynligvis bli en av tusen. Og det er veldig vanskelig å skille seg ut. Hvis du har tenkt å skrive, så vær iallefall helt sikker på at det faktisk er hans profil, og ikke noe en annen har opprettet.

Jeg er sikker på at dette vil gå over. Du har tross alt aldri møtt han, og egentlig så aner du ikke hvem han er. Og tro meg, hvordan han fremstår offentlig kan være milevis fra hvem han er privat.

Skrevet

Det er utrolig kjedelig å få høre - men det er sant som folk sier at det vil gå over.

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem denne gutten er :sjenert:

Skrevet

Jeg var dødsforelska i Josh Hartnett da jeg var... hm, ja, jeg var vel sånn 14-15. Husker at jeg og ei venninne sendte et fanbrev med masse klistremerker. Vi fikk selvfølgelig aldri noe svar, men vi syntes selvfølgelig at det var kjempemorsomt å se for oss reaksjonene når han leste brevet vårt.

Jepp, vi trodde faktisk at han satt og leste alle brevene han fikk. :skratte:

Fra spøk til alvor, jeg vil tro at denne fyren er mye eldre enn deg. Vi har vel alle opplevd å være betatt av kjente personligheter en eller annen gang i livet (jeg drømmer fremdeles om Jonas Gahr Støre...sukk).

Du må gjerne prøve å sende et fanbrev til ham om det er mulig, men jeg tror du vet innerst inne at dette er en forelskelse som kan krible så hardt den bare vil, men at det ikke blir noe mer av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...