Gå til innhold

ulykkelig forelska i en kjendis


Gjest mymlen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

forresten så er det ingen andre enn jeg som vet om at jeg er forelska i han. ingen venner, ingen søsken, ingen foreldre.

han er ikke en kjempestor stjerne altså. selvfølgelig er det andre jenter som liker han og, men han er ikke verdenskjent. faktisk ikke kjent utenfor norden, eller skandinavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så er det ingen andre enn jeg som vet om at jeg er forelska i han. ingen venner, ingen søsken, ingen foreldre.

Men likevel har du kobling mellom brukeren din her og bloggen din? Hvis du vil at dette skal forbli en hemmelighet bør du nok skille mellom KG og blogg, altså ikke bruke samme navn og ikke linke til blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er han jeg tror det er så ble han i fjor fersket med en mannlig prostituert.

da er det nok ikke han du tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er to år eldre enn deg, kjent, og har sikkert mange jenter i hjemlandet som svermer etter ham.

Jeg vet at det er kjipt å høre det, men det går over med tiden. Du kan alltids sende typen en melding på FB hvis det får deg til å føle deg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, si hvem det er da, vi blir så nysgjerrige, og det er jo ikke akkurat sånn at vi kan ta ham fra deg heller... (ikke at det hadde vært særlig interessant uansett om han bare er 17 år....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsetter å være veldig forelska i denne gutten, kan du jo etter hvert gjøre et fremstøt, kontakte han på facebook for eksempel. Men foreløpig synes jeg du skal la det ligge, ettersom han har kjæreste og at det kan hende forelskelsen din går over etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...