Gjest Utlogget nå.. Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg og typen har vært sammen i litt over et år, og jeg elsker han og vil aldri tenke på å gi slipp på ham. Problemet er det at forholdet ikke er like hett som for et år siden, og det sårer og skuffer han. Jeg har hatt samboer før, og vet at ilden slukker etter ei stund, men det har ikke han. Før kunne vi ha sex 5 ganger om dagen og bare nøt hverandre døgnet rundt. Nå tar jobb og skole på, og når kvelden kommer er jeg sliten og vil sove, tanken på sex frister ikke. Morgensex er jeg for morgengretten for. Vi har sex 3-5 ganger i uken, og den er helt vidundelig, men han synes det ikke er nok. Han har gått nå en stund og klaget, helt til han forrige dagen sprakk helt og gråt og var helt uttafor, mente at han ikke tennte meg lengre osv osv osv.. Jeg har prøvd å forklare at jeg elsker han, at han fortsatt tenner meg og at alle forhold blir sånn etterhvert. Det vil han ikke høre, for et sånt forhold vil han ikke ha. Føler meg helt utdatert og gammel, i en alder av 22 år. Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke såre gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 Da jeg traff mannen min for sanrt 11 år siden oppførte vi oss som kaniner. Plukket på hverandre og hadde oss dagen lang. Dersom det fortsatt skulle vært slik, mener jeg at jeg ville ha vært rimelig sliten nå ! Etter en tid går forelskelsen over , enten i en dypere, mer rolig kjærlighet eller den dør ut. Spør han om han kjenner noen som har vært sammen i over et år som fortsatt har seg fem ganger for dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 I såfall har han et umodent syn på hva det vil si å være i et forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #4 Del Skrevet 4. september 2003 Hvorfor er det umodent å ville ha sex hver dag?? Bare lurer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 4. september 2003 #5 Del Skrevet 4. september 2003 Hvorfor er det umodent å ville ha sex hver dag?? Bare lurer jeg.. Det er en viss forskjell på hver dag- og 5 ganger for dag. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #6 Del Skrevet 4. september 2003 ikke akkurat umodent å ville ha sex hver dag da.. hvem vil ikke det? men når man har vært sammen en stund dabber det jo litt av som regel det er naturlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #7 Del Skrevet 4. september 2003 Er ikke 5 ganger per dag det er snakk om, er det at vi ikke har sex hver dag og at jeg avviser han hvis jeg er trøtt og ikke har noe lyst. Og jeg har prøvd å fortelle han om alle mine venninner som kun har sex med samboeren 2-3 ganger pr uke. Hans kompiser prater visst ikke om sex på den måten, så han kan ikke spørre dem hvor ofte de har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 5. september 2003 #8 Del Skrevet 5. september 2003 Men har du lyst til å ha sex med ham hver dag, men ikke orker fordi du er sliten. Hvis det er slik kan det være lurt å å prøve å få litt mer overskudd. Hva med å møtes i lunchen, ha sex om morgenen? Ikke vente til du er dødtrøtt om kvelden for så å føle at du "må" ha sex for å ikke såre ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #9 Del Skrevet 7. september 2003 Joda, vi har prøvd å kose litt på ettermiddagen, men er mye som skjer på dagtid (studier, jobb, trening) så det passer egentlig sjelden. Jeg har fortalt ham at ettermiddag-sex er best for meg, fordi jeg er for trøtt på morgener og kvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #10 Del Skrevet 7. september 2003 Han er umoden. Det bekreftes av at han begynner å grine. Hvis han tror at et par fortsetter med sex hver dag, år etter år, så er jeg sikker på at forholdet etterhvert ebber ut. Og det er ikke din skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. september 2003 #11 Del Skrevet 7. september 2003 Hvorfor er det umodent å ville ha sex hver dag?? Bare lurer jeg.. Ikke umodent i seg selv, men umodent å ikke forstå at ting kan endre seg for den andre parten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå