Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei. Jeg sitter og googler forskjellige barnevogner. Jeg har sett litt på Brio Happy Duo og Brio Happy Kombi. 2010-mod, begge to. Jeg vil i utgangspunktet ha Duo, men jeg har fått et bedre tilbud på Kombi. Jeg vet forskjellen på Duo og Kombi. Jeg er bare usikker på om hardbagen på Kombi kommer til å være for liten. Duo har disse målene: 74x32 og Kombi har disse målene: 74x28. 4 cm i forskjell, altså. Kanskje det ser ut til å være bedre plass i Duo. Jeg vet ikke om det er noe jeg skal vektlegge veldig mye. Jeg har termin i midten av februar (ja, det haster med å få gjort dette kjøpet nå), forresten, hvis det har noe å si, sommerbarn vs vinterbarn. Jeg er førstegangs og har ingen bred erfaring, men jeg antar man bytter til sportsvogn når barnet kan sitte selv og vil opp og se, kanskje rundt 6 mnd'er, og så lenge man kan slå ned ryggen på sportsvognen, går vel det bra. Softbag finnes jo også. Noen som har vært borti Kombi eller bare har noen tanker om det? Tusen takk for innspill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå