Kråkesaks Skrevet 7. januar 2011 #1541 Del Skrevet 7. januar 2011 Han er vel sliten av å være impotent? Eller kanskje han er impotent fordi han er sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2011 #1542 Del Skrevet 7. januar 2011 "Oppdattering" er dessuten feilskrevet. Det skal være "oppdatering". Jeg har med den, jo! ...også var jeg på vei inn for å bidra med "imposliten" selv. Jeg tror det er en av de der fyrene som stadig skal imponere - i den grad at det blir slitsomt. Skjønner godt hun blir lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #1543 Del Skrevet 7. januar 2011 Han er vel sliten av å være impotent? Eller kanskje han er impotent fordi han er sliten? Det er sikkert ikke umulig å bli impotent av utslitthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 7. januar 2011 #1544 Del Skrevet 7. januar 2011 Innlegg uten stor bokstav, punktum og komma. Dårlig formulering er kanskje ikke en skrivefeil, men det blir ganske slitsomt når ord blir veldig mye gjentatt. Ikke minst blir det også kjedelig å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. januar 2011 #1545 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er juks å bruke to setninger, Spinell! Åh, så pinlig! Jeg er en sivilingeniør som ikke klarer å telle til to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1546 Del Skrevet 7. januar 2011 Går det an å lage hull i sauSeskinn? Ser i mange interiørblader at sauskinn (eller feik saueskinn) legges i f.eks spisestue stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2011 #1547 Del Skrevet 7. januar 2011 Åh, så pinlig! Jeg er en sivilingeniør som ikke klarer å telle til to ...bra denne tråden handler om grammatikk og ikke matematikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. januar 2011 #1548 Del Skrevet 7. januar 2011 Sett i en stillingsannonse: "Vi er godkjent for 32 horn i alderen 0- Går. For de store barna søker vi en: PEDAGOGISK LEDER Fra 01.01.11". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. januar 2011 #1549 Del Skrevet 7. januar 2011 Sett i en stillingsannonse: "Vi er godkjent for 32 horn i alderen 0- Går. For de store barna søker vi en: PEDAGOGISK LEDER Fra 01.01.11". Atte, hæ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 7. januar 2011 #1550 Del Skrevet 7. januar 2011 Orddeling generelt er fælt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. januar 2011 #1551 Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke direkte feil, men jeg er veldig lei av tabloidene som finner på nye ord: knivdrept, kompiskrasje og askefast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1552 Del Skrevet 7. januar 2011 Trådtittel: Hvordan hund for førstegangseier? Innlegg: Flisespikkeri..men heter det hvordan hund kan du anbefale en førstegangseier som meg? Innlegget har fått tre plusser. Den tråden orket jeg ikke klikke meg inn på grunn av tittelen. Jeg visste at jeg ville bli irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 8. januar 2011 #1553 Del Skrevet 8. januar 2011 "Har du godt over til blu-ray?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1554 Del Skrevet 8. januar 2011 På Barn og familie er det ei som sliter med å få endene til å gå rundt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 8. januar 2011 #1555 Del Skrevet 8. januar 2011 På Barn og familie er det ei som sliter med å få endene til å gå rundt... Haha! Den er jo bare søt. Fjærkreproblematikk er ikke til i kimse av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2011 #1556 Del Skrevet 8. januar 2011 På Barn og familie er det ei som sliter med å få endene til å gå rundt... Hvis ikke endene går rundt er det vel også veldig vanskelig å få ting til å møtes? Egentlig synes jeg sånne misforståtte ordtak der man har hørt halvparten, ikke husker hele, og i alle fall ikke har skjønt betydningen er veldig morsomt. Det fortjener egentlig en helt egen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. januar 2011 #1557 Del Skrevet 8. januar 2011 "Har du godt over til blu-ray?" Skulle akkurat til å påpeke denne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1558 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet at særskriving er nevnt mange ganger her. Men jeg kan bare ikke begripe at så mange gjør denne feilen. Det er jo en feil som blir veldig ofte omtalt i media, og ikke minst her på Kvinneguiden. Det verste er når folk deler opp og lager ord som ikke finnes. "Barne bidrag", hva er barne? Eller "forsvinnings nummer"? Hva er en forsvinnings? Det verste er at mange av de som bruker særskriving gjør det med vitende og vilje. Jeg har flere ganger påpekt feil folk på jobben har gjort. Og de har faktisk valgt å beholde feilen fordi de mener det "ser bedre ut"! Tastefeil er en ting, men når folk gjør feil med vilje blir jeg frustrert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1559 Del Skrevet 8. januar 2011 Leste nettopp et innlegg her om en "lærer som ikke kunne Norsk". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1560 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg håper denne var med vilje: "Alle andre for låv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå