Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha enig med mange av dere her.

- Orddeling

- og/å

- da/når

- kj/skj/sj (men ser ikke den feilen så veldig ofte lenger)

- når folk bruker /hvert/vært/verdt feil.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Denne snappet jeg opp i tråden om voldelige utlendinger: kultur uavhengige intelligens tester.

Gi deg, jeg får vondt i hodet... :murvegg:

Gjest Blubberella
Skrevet

Kanskje ikke den verste, men absolutt en av de mest komiske jeg har lest på KG: konfulutt (konvolutt)! :ler:

Skrevet

Kanskje ikke den verste, men absolutt en av de mest komiske jeg har lest på KG: konfulutt (konvolutt)! :ler:

:ler: Den la jeg merke til også! Og nå så jeg nettopp en dame som fortalte at hun var over tretti år, og hun skrev "herrigud"! Hva i all verden er herri?

Skrevet

:ler: Den var jo litt søt.

Skrevet

I går kveld lå jeg i senga og kom til min store skrekk plutselig på at jeg tror jeg skrev "deprisjon" i et innlegg tidligere på dagen :murvegg: :murvegg:

Gjest Eurodice
Skrevet

I går kveld lå jeg i senga og kom til min store skrekk plutselig på at jeg tror jeg skrev "deprisjon" i et innlegg tidligere på dagen :murvegg: :murvegg:

Hva mente du å skrive da, deprivasjon, depresjon?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dobbelt

Endret av Belladonna
Skrevet

Hva mente du å skrive da, deprivasjon, depresjon?

Depresjon.

Skrevet

Jeg får vondt i øynene og har allerede dømt den som har skrevet når det er gjennomgående skrivefeil, mangler stor bokstav og generelt et dårlig språk.

Skrevet (endret)

Og de som ikke vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom.

Jeg blir så mistenkelig når kjæresten tar med seg telefonen på badet.. :filer:

Endret av Iah
  • Liker 1
Skrevet

Klokkeradioen våknet meg....

Gjest Eurodice
Skrevet

Og de som vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom.

Jeg blir så mistenkelig når kjæresten tar med seg telefonen på badet.. :filer:

"Ikke vet" mener du vel :) .

I et innlegg på "kosthold og trening" leste jeg at "kroppen har muskler og scener..."

Ellers i et innlegg på samliv og relasjoner, forøvrig elendig ortografi, disse "perlene": statussen, rasshøll, oppdretta siden..., ved sidna han...

Skrevet (endret)

"Ikke vet" mener du vel :) .

I et innlegg på "kosthold og trening" leste jeg at "kroppen har muskler og scener..."

Ellers i et innlegg på samliv og relasjoner, forøvrig elendig ortografi, disse "perlene": statussen, rasshøll, oppdretta siden..., ved sidna han...

Hva prøvde de å si her?

Jeg reagerer også veldig på folk som bruker "å" som spørreord :klø: Så nettopp denne: "Å mange sjanser skal de få egentlig?" Det høres jo egentlig ut som en konstatering mer enn et spørsmål, hvis man ser bort fra spørsmålstegnet (og det faktum at det da skulle stått og)...

Endret av Gjesten
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva prøvde de å si her?

Jeg reagerer også veldig på folk som bruker "å" som spørreord :klø: Så nettopp denne: "Å mange sjanser skal de få egentlig?" Det høres jo egentlig ut som en konstatering mer enn et spørsmål, hvis man ser bort fra spørsmålstegnet (og det faktum at det da skulle stått og)...

Oppdrette har jeg sett flere ganger rundt omkring, det er ment opprette.

Skrevet

Oppdrette har jeg sett flere ganger rundt omkring, det er ment opprette.

Huff da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...