Gjest imli Skrevet 19. juni 2011 #3241 Del Skrevet 19. juni 2011 Den som har startet den tråden har nok helt sikkert dysleksi, er så mange skrivefeil at noe annet er veldig rart. Sannsynlegvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. juni 2011 #3242 Del Skrevet 19. juni 2011 Den som har startet den tråden har nok helt sikkert dysleksi, er så mange skrivefeil at noe annet er veldig rart. Det var min første tanke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 19. juni 2011 #3243 Del Skrevet 19. juni 2011 Vet ikke om det er sagt før, men folk som sier hun når det skal være henne og omvendt kjenner jeg at jeg grøsser litt av.. Eks: Hvordan går det med hun? Eller: Har henne blitt frisk enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thelife Skrevet 19. juni 2011 #3244 Del Skrevet 19. juni 2011 At folk skriver hund som hun.. "Jeg skal få en hun jeg da" :nei: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 19. juni 2011 #3245 Del Skrevet 19. juni 2011 Og sonn istedenfor sånn.. Så den for en stund siden, og kom på den igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. juni 2011 #3246 Del Skrevet 19. juni 2011 At folk skriver hund som hun.. "Jeg skal få en hun jeg da" :nei: Høres nesten ut som noen sier at de skal få en jente, på en veldig merkelig måte. Jeg er selv ikke så veldig glad i "Når tid" og "Hvor tid". Vet den har kommet tidligere, men kjenner uansett at det irriterer meg litt. Jeg ville selv skrevet "Når tok du lappen?" enn f.eks. "Når tid fikk du lappen?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 19. juni 2011 #3247 Del Skrevet 19. juni 2011 Vet ikke om det er sagt før, men folk som sier hun når det skal være henne og omvendt kjenner jeg at jeg grøsser litt av.. Eks: Hvordan går det med hun? Eller: Har henne blitt frisk enda? ER så stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 20. juni 2011 #3248 Del Skrevet 20. juni 2011 "Er du grådig med dåsa eller er den free for all?" Tipper vedkommende mente "gnien"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 20. juni 2011 #3249 Del Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke om det er sagt før, men folk som sier hun når det skal være henne og omvendt kjenner jeg at jeg grøsser litt av.. Eks: Hvordan går det med hun? Eller: Har henne blitt frisk enda? For ikke å snakke om feil bruk av enda/ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juni 2011 #3250 Del Skrevet 20. juni 2011 "Reinbuer" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. juni 2011 #3251 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) "Reinbuer" Hm ... Er det homofile reinsdyr? Eller er det buer som er spesielt reine. Vanskelig dette. Endret 20. juni 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #3252 Del Skrevet 21. juni 2011 "Meg og en venninde var i syden sist uke." Meg (objektsform) er påfallende ofte brukt som subjekt, har jeg lagt merke til. "Meg var i syden..." Jada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3253 Del Skrevet 21. juni 2011 Nå tar folk sine "forhåndsregler" igjen. Det var til og med en som skrev "forhaandsregler". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juni 2011 #3254 Del Skrevet 21. juni 2011 "Meg og en venninde var i syden sist uke." Meg (objektsform) er påfallende ofte brukt som subjekt, har jeg lagt merke til. "Meg var i syden..." Jada. Huff, ja. Lærer ikkje folk at det heiter "veninna mi og eg"? Ein skal skrive (og seie) seg sjølv til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #3255 Del Skrevet 21. juni 2011 Huff, ja. Lærer ikkje folk at det heiter "veninna mi og eg"? Ein skal skrive (og seie) seg sjølv til slutt Ja, det også, nevne seg selv sist er det høfligste. Jeg lurer på noe, "Syden", er det en egen verdensdel? Landene har vel egne navn vil jeg anta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juni 2011 #3256 Del Skrevet 21. juni 2011 Syden er eit eiga land 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #3257 Del Skrevet 21. juni 2011 At folk skriver hund som hun.. "Jeg skal få en hun jeg da" :nei: Eventuelt også omvendt "har hund det bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #3258 Del Skrevet 21. juni 2011 For ikke å snakke om feil bruk av enda/ennå. Haha, ja, sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #3259 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Syden er eit eiga land Det var nett det eg trudde. Men det kan vel ikkje heita "Syden" på nynorsk? Eg tykkjer "Søren" må vera eit mykje betre namn, kva seier du om det, Imli? Endret 21. juni 2011 av Belladonna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #3260 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var nett det eg trudde. Men det kan vel ikkje heita "Syden" på nynorsk? Eg tykkjer "Søren" må vera eit mykje betre navn, kva seier du om det, Imli? Jeg er ikke Imli, men jeg for min del liker'e! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå