Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

venina mi går i så styggt sjørt. sånn sjikli mini sjørt og sånn.

Hvordan skal jeg få hun til å slute med det? Jeg føler meg så dårlig hvær gang jeg ser henne i det og hun ser så billi ut da..

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"hvorfor er det forskjellig om de spør om pose selv om det er samme skjede".

Vel, hvis du forventer at skjeder skal spørre om pose så får du nok en del problemer etterhvert...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

En venninne av min sønn er blogger. I bloggen skriver hun slike setninger: "jeg stod der sammmen med en venninde i fjord". Veldig glad i d'er den 17-åringen.

Hun er dansk - og hun stod midt i fjorden med sin venninne kan du skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

"hvorfor er det forskjellig om de spør om pose selv om det er samme skjede".

Vel, hvis du forventer at skjeder skal spørre om pose så får du nok en del problemer etterhvert...

Kanskje hun egentlig snakker om femidom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun egentlig snakker om femidom?

Fortsatt litt skremmende om skjeden spør om det! Kall meg gammeldags, men jeg foretrekker faktisk at kjønnsorganer holder pent kjeft og gjør jobben sin! :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fortsatt litt skremmende om skjeden spør om det! Kall meg gammeldags, men jeg foretrekker faktisk at kjønnsorganer holder pent kjeft og gjør jobben sin! :snurt:

Når mitt kjønnsorgan møter et annet, blir det alltid mange lyder :lur: .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Du kan jo begynne med å svare sørrijøst :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg lettest over særskrivingsfeil, dvs oppdeling av sammensatte ord. Eller skal jeg si opp deling av sammen satte ord. :)

Hater det.

Venn lig hil sen Vargen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

I tråden om konebestilling så er det noen som har en genert bror. Er det et ord jeg ikke har fått med meg betydningen av, eller skal det være sjenert? :klo:

Edit: Skrivefeil, ja.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

I tråden om konebestilling så er det noen som har en genert bror. Er det et ord jeg ikke har fått med meg betydningen av, eller sjak det være sjenert? :klo:

Skal nok være sjenert, ja!

La merke til at den som skrev det innlegget ikke akkurat var noen kløpper i rettskriving (nyskjerrig osv).

Mange sj-ord ble jo stavet med g tidligere (giraff, generøs osv), så jeg lanserer herved en teori om at alle som staver venninne som venninde, vil skrive genert istedenfor sjenert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Runt" i stedet for rundt... :roll:

Vi må vel trygt kunne fastslå at dette ikke lenger er tråden for "Den verste skrivefeilen du ser", men en liste over alle skrivefeil vi noensinne har sett? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok være sjenert, ja!

La merke til at den som skrev det innlegget ikke akkurat var noen kløpper i rettskriving (nyskjerrig osv).

Mange sj-ord ble jo stavet med g tidligere (giraff, generøs osv), så jeg lanserer herved en teori om at alle som staver venninne som venninde, vil skrive genert istedenfor sjenert.

Dette er ikke feil. Alle disse står som tilslagsord i ordboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vel trygt kunne fastslå at dette ikke lenger er tråden for "Den verste skrivefeilen du ser", men en liste over alle skrivefeil vi noensinne har sett? :popcorn:

Ja, den tanken har slått meg også, for lenge siden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...