Gjesten Skrevet 23. februar 2011 #2121 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, men da er det flere av oss. Det ER naturlig, men jeg NEKTER å ikke henge meg opp i det. Siste kjerringtendensene fikk jeg da det sto to stk utenfor Deli de Luco og spurte om jeg ville prøve "skylling". Jeg takket kjapt neitakk, og kommenterte at det strengt tatt er for kaldt for sånt eller at jeg allerede hadde dusja eller noe sånt... :hytter med neven: Her er jeg HELT enig med deg, det er akkurat sånn jeg tenker og. Og det var vel i grunnen "jeg nekter å ikke henge meg opp i det"-delen av meg som skrev innlegget om å bevare forskjellen som du svarte på i innlegg 2102, så jeg tror sånn eeegentlig at vi er helt enige, vi har bare latt forskjellige deler av oss selv føre diskusjonen Og forresten så lo jeg meg skakk av skylling-kommentaren din. Virkelig dagens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. februar 2011 #2122 Del Skrevet 23. februar 2011 "synpatierklæring" Så også en som skrev "at det går ant". Det kan da ikke være lov, selv på rare norske dialekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #2123 Del Skrevet 24. februar 2011 Det verste er orddelingsfeil. Vet at det egentlig heter noe annet, men husker ikke helt hva det er. "Alle" deler jo opp ordene, og det er så vanvittig irriterende!! Ja jeg henger meg opp i småting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. februar 2011 #2124 Del Skrevet 24. februar 2011 Det verste er orddelingsfeil. Vet at det egentlig heter noe annet, men husker ikke helt hva det er. "Alle" deler jo opp ordene, og det er så vanvittig irriterende!! Ja jeg henger meg opp i småting... Sær skrivings feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. februar 2011 #2125 Del Skrevet 24. februar 2011 Farts striper... Jeg leste selvfølgelig farts som fjert (trodde tittelen var på engelsk først) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. februar 2011 #2126 Del Skrevet 24. februar 2011 Sær skrivings feil. Ikke! Det gjør vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2011 #2127 Del Skrevet 24. februar 2011 Og forresten så lo jeg meg skakk av skylling-kommentaren din. Virkelig dagens Det verste er at jeg tror den gikk sånn ca. 10 meter over hodet på dem. De tok den virkelig ikke. Observert på familieforumet: et nytt baby *legger seg under skrivebordet og gråter* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. februar 2011 #2128 Del Skrevet 24. februar 2011 Observert på familieforumet: et nytt baby *legger seg under skrivebordet og gråter* La oss ikke automatisk gå ut fra at hun som skrev dette mangler noe i topplokket. Kanskje det faktsik var intetkjønn? Stakkars baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 24. februar 2011 #2129 Del Skrevet 24. februar 2011 Spørre spørsmål... Like vondt både muntlig og skriftlig, men om noen sier det så får jeg i det minste en mulighet til å rette på dem. Leser det overalt for tiden, blir lettere smågal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. februar 2011 #2130 Del Skrevet 24. februar 2011 Spørre spørsmål... Like vondt både muntlig og skriftlig, men om noen sier det så får jeg i det minste en mulighet til å rette på dem. Leser det overalt for tiden, blir lettere smågal Huff, ja. Det samme gjelder å "stille spørsmålstegn" som folk også har begynt å gjøre. Man stiller et spørsmål, man setter spørsmålstegn ved. Er det så vanskelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2011 #2131 Del Skrevet 24. februar 2011 Huff, ja. Det samme gjelder å "stille spørsmålstegn" som folk også har begynt å gjøre. Man stiller et spørsmål, man setter spørsmålstegn ved. Er det så vanskelig? ...jeg har sett noen som skulle spørre spørsmålstegn også. (jeg vet ikke om de fikk noe svar fra spørsmålstegnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 24. februar 2011 #2132 Del Skrevet 24. februar 2011 Intimfrysere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #2133 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja hva skal det bli av dagens unge? Når til og med lærerne deres har skrivefeil!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #2134 Del Skrevet 24. februar 2011 Intimfrysere Denne lot jeg også merke til. Trodde faktisk først at spørsmålet var om hvordan folk foretrekker å kjøle ned partnerens kjønnsorgan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 24. februar 2011 #2135 Del Skrevet 24. februar 2011 Denne lot jeg også merke til. Trodde faktisk først at spørsmålet var om hvordan folk foretrekker å kjøle ned partnerens kjønnsorgan... LOT merke til? Det var kreativt! Unnskylder deg med at man ikke kan redigere innlegg som anonym 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #2136 Del Skrevet 24. februar 2011 LOT merke til? Det var kreativt! Unnskylder deg med at man ikke kan redigere innlegg som anonym Hei, er man fjern nok til å bli bekymret for en ny trend hvor unge sexpartnere kjøler ned hverandres kjønnsorganer, er man også fjern nok til ikke å legge merke til egne skrivefeil som den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. februar 2011 #2137 Del Skrevet 24. februar 2011 ...jeg har sett noen som skulle spørre spørsmålstegn også. (jeg vet ikke om de fikk noe svar fra spørsmålstegnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. februar 2011 #2138 Del Skrevet 24. februar 2011 Denne lot jeg også merke til. Trodde faktisk først at spørsmålet var om hvordan folk foretrekker å kjøle ned partnerens kjønnsorgan... Jeg også. Jeg har hørt folk bruke isbiter, men ikke så mange andre frysevarianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. februar 2011 #2139 Del Skrevet 24. februar 2011 Intimfrysere Jeg lurer på hvordan reklamen for disse intimfryserne hadde vært. "Nytt produkt i hyllene i dag, for deg som er glad i en ordentlig stiv en.." eller så kan man jo alltids bruke "Lyst til å ha deg med en vampyr? Da er intimfryseren for deg!" Jaja.. Sikkert andre der ute som er mer kreative enn meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 24. februar 2011 #2140 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå