Gjest Iah Skrevet 17. februar 2011 #2001 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg leste en overskrift i en annen tråd: "Han drap katta." Er det du sikter til? På nynorsk bøyes å drepe slik: drepe/a, drep, drap, (har) drepe/i. Haha, kan det virkelig være riktig? Det var den tråden jeg siktet til. Det bare skar i øynene mine, men er det rett er det rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. februar 2011 #2002 Del Skrevet 17. februar 2011 Haha, kan det virkelig være riktig? Det var den tråden jeg siktet til. Det bare skar i øynene mine, men er det rett er det rett. Vedkommende som skrev artikkelen skrev på kav bokmål, med en skriveleif her og der. Så.. Tror det heller var dialekt i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 17. februar 2011 #2003 Del Skrevet 17. februar 2011 Vedkommende som skrev artikkelen skrev på kav bokmål, med en skriveleif her og der. Så.. Tror det heller var dialekt i bildet. Aha, jeg leste bare overskriften. Da kan man jo si at hvis vi legger godviljen til hadde jeg litt rett i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #2004 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er vel ikke noe rart i at det blir kluss med syingen samtidig som man har sex . Jeg vil IKKE VITE hva hun/han syr under sex'en. Argh ... bilder bilder ... øynene mine ... argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 17. februar 2011 #2005 Del Skrevet 17. februar 2011 Chubben - mellomting mellom chubby og lubben. Søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwar Skrevet 17. februar 2011 #2006 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som skriver 2 navn som 1 navn, men med stor bokstav i det 2.navnet... For eks. MayLene Er det i det hele tatt lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo977 Skrevet 17. februar 2011 #2007 Del Skrevet 17. februar 2011 hver/vær-feil og/å-feil og når folk ikke kan skrive kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #2008 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som skriver 2 navn som 1 navn, men med stor bokstav i det 2.navnet... For eks. MayLene Er det i det hele tatt lov? Det kan jeg ikke tenke meg. Da kunne jo navnet stått i ett helt fra begynnelsen. Jeg kjenner en jente som heter Maylen, ikke helt det samme som i ditt eksempel, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2011 #2009 Del Skrevet 17. februar 2011 I lokalavisa i dag: "råd mann". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2011 #2010 Del Skrevet 17. februar 2011 Kjæredyr. Eller kjeledyr, som de også blir kalt. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har ikke dyr i kjelene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 17. februar 2011 #2011 Del Skrevet 17. februar 2011 I lokalavisa i dag: "råd mann". Fysj! Du sendte vel en mail til journalisten med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. februar 2011 #2012 Del Skrevet 17. februar 2011 Ahus' skribenter sliter litt med sær/sammenskriving har jeg sett... Noe som også irriterer meg noe helt forferdelig er måten Google "retter" på en: hvis du f.eks søker på ordet "jernbanestasjon" får du opp: "mente du jernbane stasjon" ? NEEEEEEEEI!!! JEG MENTE JERNBANESTASJON!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2011 #2013 Del Skrevet 17. februar 2011 Ahus' skribenter sliter litt med sær/sammenskriving har jeg sett... Noe som også irriterer meg noe helt forferdelig er måten Google "retter" på en: hvis du f.eks søker på ordet "jernbanestasjon" får du opp: "mente du jernbane stasjon" ? NEEEEEEEEI!!! JEG MENTE JERNBANESTASJON!! Samme med mobiltelefonordboka, ofte finnes jo ikke ord som: friminutt, jernbanestasjon og lignende. Slik sett er det kanskje ikke rart at dagens ungdom (nå følte jeg meg gammel!) tror ord skal deles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. februar 2011 #2014 Del Skrevet 17. februar 2011 Samme med mobiltelefonordboka, ofte finnes jo ikke ord som: friminutt, jernbanestasjon og lignende. Slik sett er det kanskje ikke rart at dagens ungdom (nå følte jeg meg gammel!) tror ord skal deles... Nei, det er faktisk ikke så rart! Hele samfunnet har blitt kjempe annerledes når det gjelder korrektur skriving...*grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2011 #2015 Del Skrevet 17. februar 2011 "karriære" skrev min tidligere fastlege... Håper det bare var en tastefeil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #2016 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, det er faktisk ikke så rart! Hele samfunnet har blitt kjempe annerledes når det gjelder korrektur skriving...*grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2011 #2017 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg valgte å tro at det var med vilje, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #2018 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg valgte å tro at det var med vilje, men... Kanskje jeg skulle valgt en annen smiley. Jeg sukket over at mange gjør så mye feil, og da mente jeg ikke Sequax. Der var ironien tydelig . Endret 17. februar 2011 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. februar 2011 #2019 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) ... Endret 18. februar 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauren Skrevet 18. februar 2011 #2020 Del Skrevet 18. februar 2011 Må henge meg på dere andre her altså. Selv om jeg vet selv, at enkelte ganger så skriver jeg feil på særskriving selv og har mine småfeil i ord. Men åpenlyse feil, som alle burde kunne, det er noe som er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå