Pingting Skrevet 28. januar 2011 #1841 Del Skrevet 28. januar 2011 Intrisert og virill... Gullfraser fra vår alles hyperintelligente venn WomenWomen sin munn... Ikke glem SEXUELL. Må av uviss grunn alltid skrives med x og store bokstaver. Og husk mellomrom før punktum, for guds skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2011 #1842 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva syntes du er det dummeste programmet sendt på TV? ...er det ikke mer interessant å finne ut av hva jeg faktisk synes nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. januar 2011 #1843 Del Skrevet 28. januar 2011 Kvifor er det forresten slik at ein skriv "seX", men "seKSuell"? Godt mogeleg at det er eit idiotisk spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2011 #1844 Del Skrevet 28. januar 2011 Synes det var et godt spørsmål, jeg. Fornorsking av stavemåten i seksuell, vil jeg tro? Det er jo allerede et ord som heter "seks" (selv om de ordene er såpass forskjellige at jeg kan se for meg at det ville blitt noen store misforståelser), men hvorfor det da ikke er fulgt opp med "sexuell" er litt merkverdig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. januar 2011 #1845 Del Skrevet 28. januar 2011 "Manndig", "ballanse" og "avhengi". Den med "sexuell" har jeg også lurt veldig på, og irritert meg over at noen skriver det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. januar 2011 #1846 Del Skrevet 29. januar 2011 Dette: Jeg har lært at trådene begynner å bli så lavt på treet at man ikke orker å bruke noe energi på svaret eller forumet, lenger. leste jeg i dag. Men dette er vel feil bruk av uttrykket? Det høres feil ut? Trådene kan være lavmål. Standarden kan være lav. Man sikter høyt på treet, men treffer lavt. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. januar 2011 #1847 Del Skrevet 29. januar 2011 I dag såg eg ein ny variant: "cenebetennelse". :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. januar 2011 #1848 Del Skrevet 29. januar 2011 I dag såg eg ein ny variant: "cenebetennelse". :klø: Det er kanskje når sceneskrekken har gått for langt uten behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. januar 2011 #1849 Del Skrevet 29. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1850 Del Skrevet 29. januar 2011 "Prepubertibelt"... Det heter vel fortsatt prepubertal, gjør det ikke? :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. januar 2011 #1851 Del Skrevet 29. januar 2011 "Prepubertibelt"... Det heter vel fortsatt prepubertal, gjør det ikke? :klø: Selvforklarende det vel? Å være prepubertal er jo ganske horribelt, både for den prepubertale og dens omgivelser, ergo så slår man sammen ordene: "prepubertibelt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. januar 2011 #1852 Del Skrevet 30. januar 2011 spessiellt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 31. januar 2011 #1853 Del Skrevet 31. januar 2011 "Derfor jeg spørte her" Dette er en slik feil som jeg ser på som "barnefeil" som man bør ha lagt fra seg når man er voksen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. januar 2011 #1854 Del Skrevet 31. januar 2011 På butikken her hadde de i dag "lamme lår" og "Joika kaker". En annen fin en var skiltet med "fri kirken" på, hva skulle de fri kirken fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. februar 2011 #1855 Del Skrevet 1. februar 2011 "Kontorlokale for helsepersonell til utleie". Skulle gjerne leid meg en lege, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 1. februar 2011 #1856 Del Skrevet 1. februar 2011 "Kontorlokale for helsepersonell til utleie". Skulle gjerne leid meg en lege, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. februar 2011 #1857 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke en direkte skrivefeil, men noe som ofte sies (og som jeg nettopp overhørte på Superquiz - ser barne-tv med jentungen :gjeiper:): "Da skal jeg synge My fart is yours MED Didrik Solli Tangen" (dette var nøyaktig hva som ble sagt; fart er jo kjempeartig ). Er det riktig å si MED? Korrekt burde være AV??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 1. februar 2011 #1858 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke en direkte skrivefeil, men noe som ofte sies (og som jeg nettopp overhørte på Superquiz - ser barne-tv med jentungen :gjeiper:): "Da skal jeg synge My fart is yours MED Didrik Solli Tangen" (dette var nøyaktig hva som ble sagt; fart er jo kjempeartig ). Er det riktig å si MED? Korrekt burde være AV??? "Didrik Solli Tangen MED My fart is yours," "My fart is yours av Didrik Solli Tangen." Ikke lett å holde styr på disse preposisjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 1. februar 2011 #1859 Del Skrevet 1. februar 2011 En annen fin en var skiltet med "fri kirken" på, hva skulle de fri kirken fra? Seg selv, kanskje? Jeg leste nylig "for sent" skrevet slik: "forskjent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. februar 2011 #1860 Del Skrevet 1. februar 2011 "Dusjsjone". Hva er en "sjone"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå