Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Ovenfor der det riktige er overfor, sitte overfor noen.

Innfinne seg med, det heter avfinne seg med. Innfinne seg er å komme, møte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det konstatere eller? :gjeiper:

Ikke :slår: meg om det er feil...

:ler:

Riktig.

Kan vi med dette konstatere at antallet som konsekvent skriver det feil har minket med én? :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg leser gang på gang her at folk skriver "sikkelig". Er det virkelig noen som uttaler det sånn bortsett fra småbarn som ikke har lært å snakke rent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser gang på gang her at folk skriver "sikkelig". Er det virkelig noen som uttaler det sånn bortsett fra småbarn som ikke har lært å snakke rent?

Kanskje det er neste steg i utviklingen. Nå har kjøttkaker vært skjøttkaker en stund, da er det jo sannelig på tide at de blir søttkaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kanskje det er neste steg i utviklingen. Nå har kjøttkaker vært skjøttkaker en stund, da er det jo sannelig på tide at de blir søttkaker.

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Å konstantere.

:slår:

Jeg sliter med denne selv. Men jeg får røde bølgelinjer i Firefox og ser og ser og ser ... hva er det som er feil ... å ja ... til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

"Jeg skal på byen og sekke mannfolk". :lol:

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Å blande ordene presentasjon og prestasjon.

Hadde en lærer som alltid sa: "I dag skal vi ha prestasjoner, folkens!" :sjokkert:

Det kan vel hende han faktisk mente det. Hvis elevene stort sett "vaket" under gjennomsnittet, kunne de sikkert levere bedre prestasjoner.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveleen

Det kan vel hende han faktisk mente det. Hvis elevene stort sett "vaket" under gjennomsnittet, kunne de sikkert levere bedre prestasjoner.

Nei, det var opplagt feil, sto på ukeplanene også, f.eks: "Kathrine og Sondre skal legge fram prestasjonene sine i dag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, det var opplagt feil, sto på ukeplanene også, f.eks: "Kathrine og Sondre skal legge fram prestasjonene sine i dag".

Her holder jeg med deg, dette er selvfølgelig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Åpenbart ikke en norsklærer som lagde den timeplanen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laboratorianten?? På Kropp og Helse

Hvis det ikke har dukket opp et nytt yrke siden sist, så må det vel være laboranten som menes her?

(Hva gjorde laboranten da h#n kom til labyrinten? H#n labba rundt den). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...