Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ser jeg én til som omtaler kopper, tallerkner og fat med nisser og granbar som "juleservice" kommer jeg til å få hårløse flekker på hodet.

:ler:

Jeg har faktisk sagt feil. Det er enda verre, synes jeg. :sjenert: Stemmer for at stavemåten for ordet "service" forandres til "sørvis". :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg har faktisk sagt feil. Det er enda verre, synes jeg. :sjenert: Stemmer for at stavemåten for ordet "service" forandres til "sørvis". :jepp:

Oi, det er jo lov! Hurra! Da stemmer jeg heller for at vi FJERNER alternativet "service". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare komme du også, så kan vi sitte sidna hverandre alle sammen og se på tv først :fnise:

Jævilåssåvæmme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:snurt: Jeg vil sitte vesidna Belladonna!

Nå kom jeg på noe lurt. Jeg kan sitte i midten og alle dere i en sirkel rundt meg. Da er vi sidna hverandre alle sammen :hjerter: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som roter med "hver" og "vær" er ille. Orddelingsfeil er det verste jeg ser. Jeg er litt "nazi" når det gjelder rettskriving og viser det såpass godt at jeg nå bare går under under kallenavnet "norsklæreren i klassen. :gjeiper:

Skal det være så skal det være... :gjeiper:

Det siste setningen kunne med fordel vært delt i to.

:fnise: SORRY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå kom jeg på noe lurt. Jeg kan sitte i midten og alle dere i en sirkel rundt meg. Da er vi sidna hverandre alle sammen :hjerter: .

Kan jeg og så hvere ilamme dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle plutselig skal være lamme, får jeg vel påta meg jobben med å kjøre dere til Sunnaas sykehus, da :snurt:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle plutselig skal være lamme, får jeg vel påta meg jobben med å kjøre dere til Sunnaas sykehus, da :snurt:

Da blir det sikkert krangel om vem som skal sitte vesidna værandre i bilen! Har du buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det sikkert krangel om vem som skal sitte vesidna værandre i bilen! Har du buss?

Nei, men jeg kan ordne med hestehenger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen få bort uttrykket "Buhu/Bu-hu" fra skriftspråket? :murvegg: Det egner seg knapt som sms/chat-språk...

Jeg blir rett og slett provosert av overskrifter som denne

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hestehenger har du da?

Det heter ikke hvem, det heter hvordan! :klaske:

Og det er selv-sagt en henger mann henger på en hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

Det heter ikke hvem, det heter hvordan! :klaske:

Og det er selv-sagt en henger mann henger på en hest.

Åh, jeg trodde det var en innretning man henger opp hester på.

Klær henger på kleshenger. Hester henger på hestehenger. Eller heste henger, da, som det skrives ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestene jeg kjenner henger jaffal stort sett på enger, ikke henger. Kanskje fordi det er mer gress der.

Til Henger er noe helt annet, den er Til Bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hestene jeg kjenner henger jaffal stort sett på enger, ikke henger. Kanskje fordi det er mer gress der.

Til Henger er noe helt annet, den er Til Bilen.

Sånn ord delings feil er noe dritt - det heter tilbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...