Virgo35 Skrevet 3. februar 2010 #41 Del Skrevet 3. februar 2010 "Evig" singel her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrik_uten_F Skrevet 3. februar 2010 #42 Del Skrevet 3. februar 2010 Am too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m24 Skrevet 4. februar 2010 #43 Del Skrevet 4. februar 2010 Single as the sun Har du sett all stjernene om natten? De er faktisk soler de også, bare enda større og lenger unna Så da er du ikke mye singel gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalazuz Skrevet 4. februar 2010 #44 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan vi ikke arrangere et single party da? kunne jo ha vært sinnsykt morro hvis jeg står for velkomst drinken...haha :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Placidus Skrevet 4. februar 2010 #45 Del Skrevet 4. februar 2010 Snart 9 måneder nå. Snart på tide å bli "attached". :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan vi ikke arrangere et single party da? kunne jo ha vært sinnsykt morro hvis jeg står for velkomst drinken...haha :-) Oslo Plaza nyttårsaften for samtlige single på nett!! Heheeee... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalazuz Skrevet 4. februar 2010 #47 Del Skrevet 4. februar 2010 Oslo Plaza nyttårsaften for samtlige single på nett!! Heheeee... :-)) Er ikke det bittelitt lenge til a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 4. februar 2010 #48 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er vel kronisk singel, kun med et par humper i veien - dvs at jeg i en alder av 26 egentlig aldri har fått helt til å ha et seriøst, langvarig forhold Og nå er jeg på full fart inn i en ny smell igjen, wish me luck! Men jeg leser fremdeles dette forumet fordi det er singeltilværelse jeg kan, hehe. Dessuten føler jeg meg singel fremdeles, bortsett fra at jeg er forelsket! Men får vel flytte over til samliv og relasjoner og begynne å bekymre meg for utroskap og slikt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 4. februar 2010 Er ikke det bittelitt lenge til a? Tid nok til å samle en hel del i alle fall - Og dessuten er det i helgen... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel Skrevet 4. februar 2010 #50 Del Skrevet 4. februar 2010 21 g og har alltid vært singel. Alle jenter liker å prate med meg som venn. Har mange veninner, men blir aldri å få noen å holde rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #51 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er vel kronisk singel, kun med et par humper i veien - dvs at jeg i en alder av 26 egentlig aldri har fått helt til å ha et seriøst, langvarig forhold Og nå er jeg på full fart inn i en ny smell igjen, wish me luck! Men jeg leser fremdeles dette forumet fordi det er singeltilværelse jeg kan, hehe. Dessuten føler jeg meg singel fremdeles, bortsett fra at jeg er forelsket! Men får vel flytte over til samliv og relasjoner og begynne å bekymre meg for utroskap og slikt snart. Neida Alle gode ting er tre, og så må du ikke tenke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #52 Del Skrevet 4. februar 2010 21 g og har alltid vært singel. Alle jenter liker å prate med meg som venn. Har mange veninner, men blir aldri å få noen å holde rundt Men da vet du mye om kvinner og kan bruke det for å få deg en kjærste? Bli tøffere, ikke inni men utenpå, og jakt på den du vil ha uten å tenke på konsekvensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2010 #53 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) 21 g og har alltid vært singel. Alle jenter liker å prate med meg som venn. Har mange veninner, men blir aldri å få noen å holde rundt Kjære vene, 21 år og alltid singel skriver du. Du har jo bare såvidt begynt på voksenlivet. Du har mange opplevelser i vente, kan jeg forsikre deg om . Endret 4. februar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2010 #54 Del Skrevet 4. februar 2010 ...as single as the day is loooong! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå