Gå til innhold

Hvor mange single er det egentlig her? Er du selv singel nå?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Nei, det ville jo ha vært for ille, så kul som du er!! ;-))

Faren ved å være singel for lenge er vel at man blir så sær, at det eneste som ville fungere med en partner, er særboforhold :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren ved å være singel for lenge er vel at man blir så sær, at det eneste som ville fungere med en partner, er særboforhold :yvonne:

Ja, men du vet jo at jeg allerede er der da...!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Ja, men du vet jo at jeg allerede er der da...!! ;-))

Kanskje du og jeg ville trives storartet sammen, kanskje det til og med slår gnister mellom oss :ler: .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du og jeg ville trives storartet sammen :ler: .

Ja, det kan virkelig tenkes. Helt garantiløst, men, så hvem vet! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tronder

Singel, og kikker litt rundt. Har ikke de store forhåpningene akkurat nå. Har endelig fått rydda vekk litt feil kroppsfylde(fett) og lagt på plass muskler. Men kroppen er ikke noen 10er enda, kommer seg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel som bare det, og med noen hederlige små unntak, i to år om to dager! Håper ikke det blir evigvarende, men må nok bare innse at kyssesyken ikke er den mest romantiske sykdommen jeg kunne fått, så regner med det blir stille på den fronten framover :P

Skulle så gjerne hatt en mann som kunne ligge inntil meg, puske meg i håret og gjøre litt husarbeid. Kan man annonsere etter slike i lokalavisen mon tro? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er ikke singel, men det dukker opp en del debatter på dette forumet som jeg synes er interessante. Mange skriver om ting som jeg kjenner igjen. Siste gang jeg testet ut singelliv og dating var høsten 2008, og det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...