Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2010 #21 Del Skrevet 28. januar 2010 Nei, det ville jo ha vært for ille, så kul som du er!! ;-)) Faren ved å være singel for lenge er vel at man blir så sær, at det eneste som ville fungere med en partner, er særboforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 28. januar 2010 Faren ved å være singel for lenge er vel at man blir så sær, at det eneste som ville fungere med en partner, er særboforhold Ja, men du vet jo at jeg allerede er der da...!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2010 #23 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ja, men du vet jo at jeg allerede er der da...!! ;-)) Kanskje du og jeg ville trives storartet sammen, kanskje det til og med slår gnister mellom oss . Endret 28. januar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 28. januar 2010 Kanskje du og jeg ville trives storartet sammen . Ja, det kan virkelig tenkes. Helt garantiløst, men, så hvem vet! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 28. januar 2010 #25 Del Skrevet 28. januar 2010 Singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 28. januar 2010 #26 Del Skrevet 28. januar 2010 Singel, og sånn halvveis på jakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 28. januar 2010 #27 Del Skrevet 28. januar 2010 Singel her også... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 28. januar 2010 #28 Del Skrevet 28. januar 2010 Singel i uken, men prøver å kutte ned litt på å gå ut i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 28. januar 2010 #29 Del Skrevet 28. januar 2010 Singel, og kikker litt rundt. Har ikke de store forhåpningene akkurat nå. Har endelig fått rydda vekk litt feil kroppsfylde(fett) og lagt på plass muskler. Men kroppen er ikke noen 10er enda, kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #30 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er singel og trives med det:) Slipper alt stresset med dikkedarier her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m20 Skrevet 28. januar 2010 #31 Del Skrevet 28. januar 2010 Joda. Singel og åpen for forhold dersom jeg ser noe interessant, vil ikke direkte si at jeg er på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbissa Skrevet 29. januar 2010 #32 Del Skrevet 29. januar 2010 Singel som bare det, og med noen hederlige små unntak, i to år om to dager! Håper ikke det blir evigvarende, men må nok bare innse at kyssesyken ikke er den mest romantiske sykdommen jeg kunne fått, så regner med det blir stille på den fronten framover Skulle så gjerne hatt en mann som kunne ligge inntil meg, puske meg i håret og gjøre litt husarbeid. Kan man annonsere etter slike i lokalavisen mon tro? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 29. januar 2010 #33 Del Skrevet 29. januar 2010 Erkesingel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 29. januar 2010 #34 Del Skrevet 29. januar 2010 Singel, og planer om å fortsette med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. januar 2010 #35 Del Skrevet 30. januar 2010 Singlest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Skrevet 30. januar 2010 #36 Del Skrevet 30. januar 2010 Singel i 2,5 år nå, og har ikke de helt store planene om å forandre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pir@ya Skrevet 30. januar 2010 #37 Del Skrevet 30. januar 2010 Singel ja, en god stund...over 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. februar 2010 #38 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg er ikke singel, men det dukker opp en del debatter på dette forumet som jeg synes er interessante. Mange skriver om ting som jeg kjenner igjen. Siste gang jeg testet ut singelliv og dating var høsten 2008, og det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalazuz Skrevet 3. februar 2010 #39 Del Skrevet 3. februar 2010 Nysingle her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. februar 2010 #40 Del Skrevet 3. februar 2010 Filmer passer nå best i en god og herlig varm armkrok, spør du meg... ;-)) Way to let other people down, kjetil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå