Rime Skrevet 27. januar 2010 #1 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er det med serien Ugly Betty? Jeg hater at noen kalles stygg! Og for å gjøre noen stygg så er det regulering og briller som skal til? Hvem går med blå tannregulering? Hvem har tannregulering for alltid? Drittkonsept!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er det med serien Ugly Betty? Jeg hater at noen kalles stygg! Og for å gjøre noen stygg så er det regulering og briller som skal til? Hvem går med blå tannregulering? Hvem har tannregulering for alltid? Drittkonsept!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. januar 2010 #3 Del Skrevet 28. januar 2010 Den blir lagt ned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VolvoJente Skrevet 5. mars 2010 #4 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er jo en ganske bra serie da Men er jo ganske teit at hun ikke forandrer seg noe iløpe av serien, og itillegg at den heter ugly betty.. De kunne funnet på ett litt bedre navn, og samtidig forrandret litt på henne oppigjenna serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #5 Del Skrevet 5. mars 2010 Serien handler jo om ei som faktisk klarer seg i et veldig utseendefiksert miljø, til tross for at hun ikke ser helt bra ut selv (jenta er jo egentlig nydelig i virkeligheten). Synes den er bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mars 2010 #6 Del Skrevet 5. mars 2010 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HollywoodHomely Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #7 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg lurer på hvordan den slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VolvoJente Skrevet 6. mars 2010 #8 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg lurer på hvordan den slutter. Du er ikke den eneste er ganske spent selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå