Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #81 Del Skrevet 29. januar 2010 Synes damene særlig i starten av denne tråden var litt vel krasse mot deg, så kan jo prøve å gi noen små råd. Nå har jeg kjæreste, og har heller aldri vært registrert på noen datingside, så du får ta min manglende erfaring i betraktning. Var riktignok registrert på blink da jeg var type 15 (for å holde kontakt med venner), fikk en del henvendelser ja, men stort sett fra pedofile menn på 40. Så første råd er - IKKE send ut meldinger eller ha noe på profilen din som har antydninger til sex, ala "skal vi kose?". Kun creepy. Men du virker som en oppegående mann, så jeg tipper at du ikke er av den typen Ikke ha bilder av deg selv i bar overkropp på profilen din, uansett hvor kjekk du måtte være. Særlig ikke av den typen der man tydelig ser at bildet er tatt av deg selv med mobilkamera på baderommet. Da ville i alle fall jeg tenkt at du var innbilsk, overfladisk, og ute etter komplimenter. Som andre har gitt råd om - bruk et bilde der du smiler (naturlig!), og gjerne i en naturlig setting. Så over til det skriftlige. Ja, synes nok du skriver litt for lite på profilen din. Selvfølgelig skal man ikke lange ut om hele livet sitt, men det må være noe som skiller deg litt ut, rett og slett. I stedet for å skrive "Interesse: se på film", kan du f.eks skrive "Liker å se på filmer. Star Wars er favoritten, og hvis du dukker opp på filmkvelden iført ei Star Wars t-skjorte er jeg solgt!". Eller noe annet som faller deg naturlig. Bare gjør noe mer ut av det du skriver! Bruk gjerne humor, men ikke overdriv. Vær ydmyk og sympatisk. Vis deg selv fra en god side, men ikke lyv (viktig!). Det er litt vanskelig å gi konkrete eksempler på hva du kan skrive, siden jeg ikke vet noe om deg, hvilken type du er og så videre. Bare husk å være deg selv, hvis dama ikke liker det morsomme sitatet på profilen din var hun nok ikke den som var ment for deg uansett Og jeg forventer ikke at du skal være et naturtalent innen rettskrivning, men det er likevel viktig med et nogenlunde godt språk og ikke for mange skrivefeil. Hvis du skriver melding til noen, si gjerne noe morsomt om noe hun har skrevet på profilen (særlig gjelder dette hvis du skriver til ei pen jente, hun er sikkert vant til å få kommentarer om utseende, og legger kanskje mer merke til deg om du skriver noe som ikke er utseende-relatert. Hvis det er ei som ikke er SÅ pen blir hun derimot sikkert ganske glad for høre at hun har et skikkelig pent smil eller noe liknende). Ikke vær over-interessert, og ikke spør om å møtes iløpet av de første meldingene dere sender hverandre - da hadde i alle fall jeg fått litt freaks. Vil nok vite litt mer om deg før jeg eventuelt ville møtt deg. Ja.. ble litt langt dette, men håper du finner noen nyttige råd da. Sier ikke at dette er fasiten, sier bare hva JEG ville sett etter på en slik side. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. januar 2010 #82 Del Skrevet 29. januar 2010 Har hatt profil både på match og møteplassen med veldig lite suksess.Får et par blunk eller komplimenter her og der, men det er alltid av enten "feite" jenter eller "mindre pene" jenter, som jeg faktisk ikke er interessert å møte. Jeg sier ikke at jeg er super kjekk selv, men jeg har et ganske ok usteende og føler at jeg har et fint profilbilde og en fin profil(ikke noe dårligere en 90% av kvinnene der inne i hvert fall). Utseende har jo litt å si, så skulle tro at jeg i det minste hadde muligheten til å få til en liten date her og der, men det virker nesten håpløst. Hva må man skrive på en eventuelt mail for å få dere interessert, kvinner? Hvorfor må det være så sykelig komplisert? Prøver jo å ta kontakt innimellom, men får veldig lite respons tilbake. Føler at nette er eneste løsningen for meg,siden jeg ikke liker å sjekke opp på byen og all den greia der. Liker best å snakke med folk og møte dem når de er edru, spesielt når det gjelder sjekking. Byen funker bare ikke for meg, kort og enkelt:) Får du svar om du skriver til noen av de du liker da? Ellers er det vel bare hard konkurranse da, mange gutter på få jenter, kun de kjekkeste guttene får respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ts Skrevet 29. januar 2010 #83 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror jeg har lært av dette at nettdating ikke er noe for meg egentlig. Ye ye,it sucks! Hvis det skal være så mye konkurranse der inne og man må ha en "perfekt" profil for å være med på spillet, så får heller damene eventuelt mase på meg (og det vet vi jo alle at ikke kommer til å skje) Så nettdating er utelukket(tror jeg) og byen,som sagt, så hva er oddsen da egentlig? Er det mulig å sjekke opp fru Norge under hverdagslige omstendigheter tro? Syntes egentlig det er mest hyggelig å snakke med kvinner under helt "normale" forhold jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 29. januar 2010 #84 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror jeg har lært av dette at nettdating ikke er noe for meg egentlig. Ye ye,it sucks! Hvis det skal være så mye konkurranse der inne og man må ha en "perfekt" profil for å være med på spillet, så får heller damene eventuelt mase på meg (og det vet vi jo alle at ikke kommer til å skje) Så nettdating er utelukket(tror jeg) og byen,som sagt, så hva er oddsen da egentlig? Er det mulig å sjekke opp fru Norge under hverdagslige omstendigheter tro? Syntes egentlig det er mest hyggelig å snakke med kvinner under helt "normale" forhold jeg Du får heller dra utenlands hvor sosial angst ikke er normen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 29. januar 2010 #85 Del Skrevet 29. januar 2010 Du får heller dra utenlands hvor sosial angst ikke er normen. he he, kanskje det. Er jo ikke akkurat typisk nordmenn å være veldig åpene og velkommene under vanlige omstendigheter, som feks på bussen, butikken osv. Har faktisk noen ganger vurdert å be feks en hyggelig jente som jobber i en butikk ut på kafe,men det blir kanskje litt rart? Blir dere kvinner skremt av slikt? Skjønner ikke åssen mange klarer å sjekke folk på byen, der er det jo alt for mye støy og kaos. Er heller ikke akkurat noe danseløve for å si det sånn, he he(men kunne ønske jeg var det derimot) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. januar 2010 #86 Del Skrevet 29. januar 2010 he he, kanskje det. Er jo ikke akkurat typisk nordmenn å være veldig åpene og velkommene under vanlige omstendigheter, som feks på bussen, butikken osv. Har faktisk noen ganger vurdert å be feks en hyggelig jente som jobber i en butikk ut på kafe,men det blir kanskje litt rart? Blir dere kvinner skremt av slikt? Skjønner ikke åssen mange klarer å sjekke folk på byen, der er det jo alt for mye støy og kaos. Er heller ikke akkurat noe danseløve for å si det sånn, he he(men kunne ønske jeg var det derimot) Hadde jeg blitt stående og prate med en kar lenge, likte utstrålingen hans og generellt følte det var noe der, så hadde jeg nok sagt ja om han spurte om vi kunne ta en kaffe etter jeg var ferdig på jobb... Men nå er jeg en person som mener at kjærligheten kommer når du minst aner det, og at en må gi litt av seg selv og kaste seg inn i det å forsøke Hadde nok vert en fordel å gå på en nærliggende kafe/kaffebar, eller at jenta då får velge så hun føler seg trygg. Men som jeg har sagt før - føler du noe sterkt, så skal du kaste deg uti det - om du så er redd for å drite deg loddrett ut... Retta dama for deg, vil ikke syntes det er rart eller feil! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. januar 2010 #87 Del Skrevet 29. januar 2010 he he, kanskje det. Er jo ikke akkurat typisk nordmenn å være veldig åpene og velkommene under vanlige omstendigheter, som feks på bussen, butikken osv. Har faktisk noen ganger vurdert å be feks en hyggelig jente som jobber i en butikk ut på kafe,men det blir kanskje litt rart? Blir dere kvinner skremt av slikt? Skjønner ikke åssen mange klarer å sjekke folk på byen, der er det jo alt for mye støy og kaos. Er heller ikke akkurat noe danseløve for å si det sånn, he he(men kunne ønske jeg var det derimot) Du er så forbanna Norsk. Norske menn er passive mot damer. Jeg tror egentlig damene liker å få oppmerksomhet, bli bedt ut, bli tatt litt styring på. bli kurtisert, få komplimenter. Husk at hvis du ber ut dama på butikken, så gir du med din adferd dama et kompliment. Hun vokser litt på det. Det er kjærlighet, og uansett om hun takker ja eller ikke så har du gitt henne noe godt, gitt av deg selv. Gi henne den gaven. Gjerne i morgen. Og blir hun med , så skal dere rett og slett satse på en hyggelig kveld. Snurr henne rundt lillefingeren, eller kanskje du har noe bedre å snurre henne rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. januar 2010 #88 Del Skrevet 30. januar 2010 Du er så forbanna Norsk. Norske menn er passive mot damer. Jeg tror egentlig damene liker å få oppmerksomhet, bli bedt ut, bli tatt litt styring på. bli kurtisert, få komplimenter. Husk at hvis du ber ut dama på butikken, så gir du med din adferd dama et kompliment. Hun vokser litt på det. Det er kjærlighet, og uansett om hun takker ja eller ikke så har du gitt henne noe godt, gitt av deg selv. Gi henne den gaven. Gjerne i morgen. Og blir hun med , så skal dere rett og slett satse på en hyggelig kveld. Snurr henne rundt lillefingeren, eller kanskje du har noe bedre å snurre henne rundt Jaaa! Mer komplimenter og invitasjoner på DAGTID og i edru tilstand! Jeg var på kafe med min datter engang, og ble sjekket opp av en (helge?-)pappa. Han kom tilbake med et postkort med et kompliment , navn og nummer på. Dessverre var han ikke min type, men jeg ble veldig imponert av fremgangsmåten og besluttsomheten hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #89 Del Skrevet 30. januar 2010 Du er så forbanna Norsk. Norske menn er passive mot damer. Jeg tror egentlig damene liker å få oppmerksomhet, bli bedt ut, bli tatt litt styring på. bli kurtisert, få komplimenter. Husk at hvis du ber ut dama på butikken, så gir du med din adferd dama et kompliment. Hun vokser litt på det. Det er kjærlighet, og uansett om hun takker ja eller ikke så har du gitt henne noe godt, gitt av deg selv. Gi henne den gaven. Gjerne i morgen. Og blir hun med , så skal dere rett og slett satse på en hyggelig kveld. Snurr henne rundt lillefingeren, eller kanskje du har noe bedre å snurre henne rundt Kanskje det, men vi har likestilling nå så damene bør ikke like å bli styrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 30. januar 2010 #90 Del Skrevet 30. januar 2010 Du er så forbanna Norsk. Norske menn er passive mot damer. Jeg tror egentlig damene liker å få oppmerksomhet, bli bedt ut, bli tatt litt styring på. bli kurtisert, få komplimenter. Husk at hvis du ber ut dama på butikken, så gir du med din adferd dama et kompliment. Hun vokser litt på det. Det er kjærlighet, og uansett om hun takker ja eller ikke så har du gitt henne noe godt, gitt av deg selv. Gi henne den gaven. Gjerne i morgen. Og blir hun med , så skal dere rett og slett satse på en hyggelig kveld. Snurr henne rundt lillefingeren, eller kanskje du har noe bedre å snurre henne rundt Det er nok ganske individuelt. Om noen gjør det tenker jeg nok bare at vedkommende må være rimelig desperat, og jeg tar ikke til meg komplimanger fra menn som jeg oppfatter som desperate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #91 Del Skrevet 31. januar 2010 Nettopp kommet hjem fra byen nå. Var ute med en kompis:) Samme regla som alltid, en eller annen full berte som kommer bort for å "sjekke" meg opp! Er så kjedelig assa; jeg er ikke noe party kar og det gjør det så sykt vanskelig å vise interesse ovenfor kvinner på byen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lissom,jeg skiller meg vell ut ifra mengden ved at jeg liker å ta ting rolig og være mer sikker før jeg begynner å ha mer intim kontakt!? Har egentlig ikke peil på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å åpne meg slik på et kvinne forum, men føler at det er viktig å få dette ut på en eller anne måte :gjeiper: Føler bare at jeg ikke er bra nok for noe av dere og at dere skal miste interresen hvis dere blir mer kjent....egentlig ganske kjip følelse må jeg si ye ye, life sucks...noen ganger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #92 Del Skrevet 31. januar 2010 Nettopp kommet hjem fra byen nå. Var ute med en kompis:) Samme regla som alltid, en eller annen full berte som kommer bort for å "sjekke" meg opp! Er så kjedelig assa; jeg er ikke noe party kar og det gjør det så sykt vanskelig å vise interesse ovenfor kvinner på byen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lissom,jeg skiller meg vell ut ifra mengden ved at jeg liker å ta ting rolig og være mer sikker før jeg begynner å ha mer intim kontakt!? Har egentlig ikke peil på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å åpne meg slik på et kvinne forum, men føler at det er viktig å få dette ut på en eller anne måte :gjeiper: Føler bare at jeg ikke er bra nok for noe av dere og at dere skal miste interresen hvis dere blir mer kjent....egentlig ganske kjip følelse må jeg si ye ye, life sucks...noen ganger:) Åh herregud, dette her er jo akkurat som å høre på damer! "Ingen som gidder å snakke med meg på byen unntatt sånne ekle dritings karer, og de er jeg jo IKKE interessert i!!!" Ja, å få kontakt med noen OK på byen er vanskelig, men hvis man synes bare at ekle folk tar kontakt med deg får du ta kontakt med de du synes er interessante selv, da! Forøvrig synes jeg det er flott av deg å ikke bare hoppe på hvem som helst bare for å få deg et ligg, men heller foretrekker å bli bedre kjent først. Det er bra! Men det der med at du "føler deg for bra for" oss alle sammen... Nåvel, fint du har selvtillitten i orden, da. Er det mulig at du også ustråler litt arroganse??? Det kan jo også være en grunn til at du ikke helt tiltrekker deg OK jenter??? Nåvel. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #93 Del Skrevet 31. januar 2010 Åh herregud, dette her er jo akkurat som å høre på damer! "Ingen som gidder å snakke med meg på byen unntatt sånne ekle dritings karer, og de er jeg jo IKKE interessert i!!!" Ja, å få kontakt med noen OK på byen er vanskelig, men hvis man synes bare at ekle folk tar kontakt med deg får du ta kontakt med de du synes er interessante selv, da! Forøvrig synes jeg det er flott av deg å ikke bare hoppe på hvem som helst bare for å få deg et ligg, men heller foretrekker å bli bedre kjent først. Det er bra! Men det der med at du "føler deg for bra for" oss alle sammen... Nåvel, fint du har selvtillitten i orden, da. Er det mulig at du også ustråler litt arroganse??? Det kan jo også være en grunn til at du ikke helt tiltrekker deg OK jenter??? Nåvel. Lykke til videre! tror du misforsto litt her; ingen ekle berter som kommer bort til meg(fulle derimot, ofte), så skrev jeg heller ikke at jeg føler meg for bra dere, men motsatt:) Så er jo nettopp sikkert selvtilliten min som er for dårlig da, I guess:) Jeg vet at mange av dere liker at vi karer er litt frempå på byen osv, men har skjønt at jeg ikke er en den typen og det er velle nesten en dårlig egenskap å ha hvis man er mann, he he!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #94 Del Skrevet 31. januar 2010 tror du misforsto litt her; ingen ekle berter som kommer bort til meg(fulle derimot, ofte), så skrev jeg heller ikke at jeg føler meg for bra dere, men motsatt:) Så er jo nettopp sikkert selvtilliten min som er for dårlig da, I guess:) Jeg vet at mange av dere liker at vi karer er litt frempå på byen osv, men har skjønt at jeg ikke er en den typen og det er velle nesten en dårlig egenskap å ha hvis man er mann, he he!? Huff og huff, jeg leser visst mye feil i dag. Sorry. Det er jo klart man ønsker å bli kontaktet av (edru) karer på byen. Men uansett er det jo klart at hvis det ikke funker å sitte med hendene i fanget og vente må man jo ta skjea i egen hånd. Det gjelder for begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #95 Del Skrevet 31. januar 2010 Huff og huff, jeg leser visst mye feil i dag. Sorry. Det er jo klart man ønsker å bli kontaktet av (edru) karer på byen. Men uansett er det jo klart at hvis det ikke funker å sitte med hendene i fanget og vente må man jo ta skjea i egen hånd. Det gjelder for begge kjønn. ja, derfor jeg nettopp selv skulle ønske jeg hadde denne "egenskapen" ved at jeg var mer frempå. Jeg er derimot ikke slik, uansett selvtillitt eller ikke Har feks ikke noe problem med å dra på en date med en kvinne, gjør meg nesten ikke nervøs i det hele tatt, men det er bare greia med å komme ditt da, he he konklusjon: rolig og litt beskjeden kar = vanskelig å komme i god kontakt med kvinner på byen, selv når man blir sjekket opp :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #96 Del Skrevet 31. januar 2010 ....men det er ikke noe synd på meg, for all del!! Kanskje det er meninga at jeg skal være en ensom ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #97 Del Skrevet 31. januar 2010 Man kan alltid pushe seg selv til å bli tøffere på visse ting. Du får det til å høre ut som om du aldri kan endre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #98 Del Skrevet 31. januar 2010 ....men det er ikke noe synd på meg, for all del!! Kanskje det er meninga at jeg skal være en ensom ulv Neida. Det finnes jo jenter som liker usikre og negative menn som ikke klarer å komme i kontakt med damer på byen. Jeg tror vel de fleste styrer godt unna menn som tror de ikke fortjener damer, men noen synes vel sikkert at det er kjempe fint også. Dets mer usikker og sosialt hemmet du er, dets mindre kjangse er det vel for at du driver å flørter med andre. Sikkert noen som synes at det er en kjempegod egenskap hos en mannelig partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #99 Del Skrevet 31. januar 2010 Neida. Det finnes jo jenter som liker usikre og negative menn som ikke klarer å komme i kontakt med damer på byen. Jeg tror vel de fleste styrer godt unna menn som tror de ikke fortjener damer, men noen synes vel sikkert at det er kjempe fint også. Dets mer usikker og sosialt hemmet du er, dets mindre kjangse er det vel for at du driver å flørter med andre. Sikkert noen som synes at det er en kjempegod egenskap hos en mannelig partner Hele den greia med menn og usikkerhet er et stort bedrag. Det er da vitterlig kvinnene som sliter mest på den fronten. Det gjelder trolig også søplekjerringa bak dette sitatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #100 Del Skrevet 31. januar 2010 Hele den greia med menn og usikkerhet er et stort bedrag. Det er da vitterlig kvinnene som sliter mest på den fronten. Det gjelder trolig også søplekjerringa bak dette sitatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå