Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #101 Del Skrevet 8. februar 2010 Er enig med det meste av det som er sagt. Du ser kjekk nok ut på bildet, men du bør få et bilde som viser mer personlighet og positiv energi. Du trenger et eller gjerne flere bilder der du smiler! Teksten kan nok med fordel bli litt mer personlig, men det høres ut som du generelt kan trenge mer selvtillit og det er noe som skinner igjennom på bildet og i teksten. Det er ikke slik at man må være usikker, beskjeden eller sjenert for bestandig. Dersom du virkelig vil gjøre noe med dette vil jeg anbefale deg å kontakte noen som driver med coaching. Det høres ut som du ønsker hjelp, men ikke har peiling selv. Det er ikke lett å oppnå solid selvtillit på egen hånd, men det er fullt mulig å få profesjonell hjelp. Det kan du senere ha godt utbytte av på alle områder i livet. Da vil du nok letter treffe rette dama, og tørre å kontakte dem som frister samtidig som du kan fange deres interesse. Det er viktig å huske på at damer har en høy terskel for å tørre å innlede kontakt med fremmede, og via nettet. Dette medfører at menn må gi mer av seg selv, for at damene skal få et godt inntrykk av hvem de er, slik at de kan føle seg trygge og at man kan fange interessen. Det å bare skrive hei, kan vi treffes osv blir for anonymt. De fleste damene får veldig mange slike meldinger. Jeg selv vil ikke treffen noen uten at jeg har blitt kjent med dem på forhånd, slik at jeg har en følelse av at det kommer til å bli et interessant og vellykket treff. Hvis du klarer å fange interessen, ved å gjøre et godt første inntrykk vil jeg anbefale å kanskje bruke chat med webcam for å vise hvem du er. Mange har blitt lurt av noen som hadde kjekke bilder, men som senere viste seg å være bilder bilder av noen andre. Ønsker deg tlykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #102 Del Skrevet 8. februar 2010 CHarismaarts.com funker like bra på nettet som i virkeligheten. David Wygant har også noen bra tips om nettdating for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå