Gå til innhold

hvorfor er det så sykt vanskelig for oss karer?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Svarte ville helvete! Nå laget jeg en meget rask profil på et annet nettsted, bare for å prøve. Jeg har vært der nå i, la meg se åtte minutter, i arbeidstid, og fått tjueto brev. Svært få med bilde, og veldig intetsigende brev. Hei du er fin, typen. Dette til orientering.

:ler:

Til TS, hvis du vil få konstruktive svar her inne bør du legge ut profilteksten din, så kan vi gi mer konkrete tilbakemeldinger. (kanskje med noen få omskrivinger, hvis du føler den røper for mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du kan le du, Shera :ler:

Jeg får jo fullstendig panikkangst, og da går det jo ikke an å være høflig å svare alle... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan le du, Shera :ler:

Jeg får jo fullstendig panikkangst, og da går det jo ikke an å være høflig å svare alle... :roll:

Skikkelig vill vest, høres det ut som! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm... Jeg er vakker må vite...Og vi har mye til felles. Hva da spurte jeg. MYE! Var svaret. Den tok kaka. MEN jeg har håp. det er lysegrønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte nettdating for en del år tilbake - hadde en ganske utfyllende profil, men ikke bilde. Til tross for dette, fikk jeg utrolig mange henvendelser fra mange typer menn.

Jeg orket ikke å svare på alt, og det avgjørende var ikke hvor pen mannen på bildet var ... Jeg ble mye mer interessert (og sjarmert) av kreative kommentarer og små, morsomme historier relatert til noe jeg hadde skrevet på profilen min.

Fikk også en del lange brev med lange utbroderinger om interesser, hobbyer og diverse milepæler i vedkommendes liv - det var heller ikke så interessant. Fikk en sterk mistanke om at disse var masseprodusert og klipp-og-lim-metoden er ikke så veldig turn on.

Etter noen mer eller mindre mislykkede dater, ble jeg sammen med en jeg møtte på nettet. Dette var han jeg i utgangspunktet hadde "avskrevet" fordi han var yngre enn meg, han så ikke ut som den type menn jeg normalt pleide å falle for, han hadde et par kilo for mye ... Holdt likevel kontakten med ham fordi han var smart, morsom og vi hadde mange interessante samtaler.

I dag er vi gift, og jeg er glad for at jeg valgte å svare på den litt rare beskjeden han la igjen til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest ts

Hmm...jeg har jo ikke skrevet så veldig mye på profilen min, men syntes det blir litt sånn "selge" seg selv mentalitet hvis man fyller opp profilen med masse om sine positive og negative sider. Jeg syntes det virker bedre å eventuelt finne ut mer om hverandre via et par dates eller liggnende!?

Uansett, så er det mange kvinner på feks møteplassen som også ikke har fylt på hele profilen sin med ditt og datt. Jeg syntes det er greit slik jeg egentlig. Greit å ikke vite alt med engang lissom:)

Kunne jo kanskje vist profilen, slik at det blir lettere for dere å gi råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...jeg har jo ikke skrevet så veldig mye på profilen min, men syntes det blir litt sånn "selge" seg selv mentalitet hvis man fyller opp profilen med masse om sine positive og negative sider. Jeg syntes det virker bedre å eventuelt finne ut mer om hverandre via et par dates eller liggnende!?

Uansett, så er det mange kvinner på feks møteplassen som også ikke har fylt på hele profilen sin med ditt og datt. Jeg syntes det er greit slik jeg egentlig. Greit å ikke vite alt med engang lissom:)

Kanskje. Men man hadde jo trengt å se bildet også for å få et godt inntrykk av profilen. Og det skjønner jeg at du nøler med, he-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene som ser bra ut på disses sidene, er du klar over hvor mange "hei, med kommentar om profilen" meldinger de får iløpet av en dag? Cluet er å skille seg ut litt fra mengden, har du et vanlig bilde, med en vanlig profil, og sender ut det trauste vanlige "hei, skal vi treffes" så får man ikke svar. Jeg anser ikke meg selv som utrolig vakker, men til og med jeg får 10-20 av disse daglig. I tillegg til alle de sexfikserte.

Gi oss noe som fanger interessen!

Hvorfor skal vi gi dere noe som helst? Spørsmålet er vel helst hva dere kan tilby oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ikke svare damer uten profilbilde, heller ikke svare jenter som ikke møter din standard, og du mener at jentene på slike steder må ha en utfyllende profil tekst. Men du trenger det ikke?? har jeg forstått det her rett? :fnise:

Helt ærlig, jenter på slike sider får så utrolig mange henvendelser, og ikke minst sleipe forslag, at de må luke ut ugresset av og til daglig. Det vil si at hvis du ikke bryr deg med å skrive noe spesielt til de, og ikke har noe videre i profilen din, så blir du uinteressant. Da jeg drev med nettdating var det er såre strev å luke ut alle de useriøse og overfladiske (og ja, jeg mener mannfolk som forventer at jentene skal sverme om de uten noe videre til profil tekst og bare et profilbilde, er det). De jeg faktisk valgte å treffe var de som virket annerledes enn resten...de som skrev noe som jeg følte at var skrevet til MEG, og ikke til ti andre damer og.

ps. jenter er stort sett veldig forsiktige med å treffe fremmede mannfolk fra en nettside (er ikke alltid så trygt), så jo mer info du legger i profilen din, desto bedre respons vil du kunne få. da vil jo jenten kunne vurdere deg på samme måten som du vurderer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ikke svare damer uten profilbilde, heller ikke svare jenter som ikke møter din standard, og du mener at jentene på slike steder må ha en utfyllende profil tekst. Men du trenger det ikke?? har jeg forstått det her rett? :fnise:

Helt ærlig, jenter på slike sider får så utrolig mange henvendelser, og ikke minst sleipe forslag, at de må luke ut ugresset av og til daglig. Det vil si at hvis du ikke bryr deg med å skrive noe spesielt til de, og ikke har noe videre i profilen din, så blir du uinteressant. Da jeg drev med nettdating var det er såre strev å luke ut alle de useriøse og overfladiske (og ja, jeg mener mannfolk som forventer at jentene skal sverme om de uten noe videre til profil tekst og bare et profilbilde, er det). De jeg faktisk valgte å treffe var de som virket) annerledes enn resten...de som skrev noe som jeg følte at var skrevet til MEG, og ikke til ti andre damer og.

ps. jenter er stort sett veldig forsiktige med å treffe fremmede mannfolk fra en nettside (er ikke alltid så trygt), så jo mer info du legger i profilen din, desto bedre respons vil du kunne få. da vil jo jenten kunne vurdere deg på samme måten som du vurderer henne.

kanskje, men er jo hundrvis av jenter der inne som også skriver relativt lite i profilen sin. Det betyr ikke at jeg ikke gidder å ta kontakt. Så lenge de ser ok ut og kanskje har noen i profilen som er interessant(feks samme interesse eller noe), så holder det for meg i hvert fall. Men vi karer er vell litt enklere en dere kvinner på det området, tror jeg:).

Med andre ord, jeg prøver å tenke positivt om den personen og det skal ikke være nødvendig å kommer med hele livshistorien sin for at man skal tro at denne personen er verdt bryet? Syntes også det er lettere å bli kjent med folk ved å møte dem personlig, men skjønner at det kan være litt mer skummelt for en del kvinner ja

Var en tur inno siden i sta faktisk, har visst fått et kompliment(sånn figur), he he...men blir vell vanskelig å holde på interessen hennes,hvis mønsteret ikke skal av en aller annen grunn forandre seg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje, men er jo hundrvis av jenter der inne som også skriver relativt lite i profilen sin. Det betyr ikke at jeg ikke gidder å ta kontakt. Så lenge de ser ok ut og kanskje har noen i profilen som er interessant(feks samme interesse eller noe), så holder det for meg i hvert fall. Men vi karer er vell litt enklere en dere kvinner på det området, tror jeg:).

Med andre ord, jeg prøver å tenke positivt om den personen og det skal ikke være nødvendig å kommer med hele livshistorien sin for at man skal tro at denne personen er verdt bryet? Syntes også det er lettere å bli kjent med folk ved å møte dem personlig, men skjønner at det kan være litt mer skummelt for en del kvinner ja

Var en tur inno siden i sta faktisk, har visst fått et kompliment(sånn figur), he he...men blir vell vanskelig å holde på interessen hennes,hvis mønsteret ikke skal av en aller annen grunn forandre seg :gjeiper:

Det er noe riv ruskende galt med nettdatinga, eller egentlig med kjønnsrelasjonene overhodet. Det er hele tida gutta som skal legge en masse energi, tid og fantasi for å overbevise jentene om at de er verdt å satse på. Selv kan jentene nyte den luksus det er å lene seg tilbake, vente og vurdere hva som byr seg. Denne kjønnsubalansen går helt ufortjent kun i jentenes favør, og bør utjevnes snarest. Da hjelper det ikke at det går en haug tomsinger rundt omkring og spammer ned innboksen til damene. Hvorfor kan de ikke være mer selektive for pokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg deaktiverte min profil for lit siden. Hvorfor? fodi jeg ikke helt vet om jeg "får henne til å le, tar henne med storm, liker (det vil si har råd til å betale for) reiser til eksotiske strøk, har (etter hennes hode) ordnet økonomi eller om jeg er sporty nok.

Fellestrekk fra ALLE de kvinnelige profilene som var attraktive nok på bildet. (Jeg er alt annet en kresen så lenge dama ikke er bælfeit). Og hva forteller det oss menn at mer eller mindre alle kvinnelige profiler inneholder slik tekst? Jo, at kvinnene sitter på ræva og venter på å bli oppvartet og underholdt. Og når en vet at en er sånn ca middels i utseende, litt under middels i kropp og rett og slett elendig rent økonomisk så er det lite igjen p kjempe både med og for. Legg så til min ekstremt vinnende personlighet og du er i mål :cool:

Så gutter... Drit i nettdating. Det vil aldri føre til noe uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig skjønner jeg ikke problemet med at det er åtte menn pr kvinne, når syv komma sekstitre prosent av mennene er overvektige eklinger med hentesveis.

Ikke bare er de det, de er bare rare. Har sett på en del bilder, og det ligner jo ikke grisen. Hva er det med de mennene?

Nettet tiltrekker seg slike eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg deaktiverte min profil for lit siden. Hvorfor? fodi jeg ikke helt vet om jeg "får henne til å le, tar henne med storm, liker (det vil si har råd til å betale for) reiser til eksotiske strøk, har (etter hennes hode) ordnet økonomi eller om jeg er sporty nok.

Fellestrekk fra ALLE de kvinnelige profilene som var attraktive nok på bildet. (Jeg er alt annet en kresen så lenge dama ikke er bælfeit). Og hva forteller det oss menn at mer eller mindre alle kvinnelige profiler inneholder slik tekst? Jo, at kvinnene sitter på ræva og venter på å bli oppvartet og underholdt. Og når en vet at en er sånn ca middels i utseende, litt under middels i kropp og rett og slett elendig rent økonomisk så er det lite igjen p kjempe både med og for. Legg så til min ekstremt vinnende personlighet og du er i mål :cool:

Så gutter... Drit i nettdating. Det vil aldri føre til noe uansett.

Hva mener du egentlig - at det er lettere for deg ute på fest/byen/jobb/ute på tur?

Sa ikke du i tidligere innlegg at du trener vekter og kondisjon? Da kan vel ikke kroppen din være så ille vel - om du trener normalt (ikke for mye, bare vanlig litt)?

Hvordan kan du ha det så "elendig" økonomisk - er det slik alle nyskilte menn med barn har det?

Du kan jo motta sosialhjelp?

Din personlighet - liker du den ikke selv heller? Hvordan kan andre like deg om du ikke synes noe om deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hva mener du egentlig - at det er lettere for deg ute på fest/byen/jobb/ute på tur?

Bare jobb. På byn ødelegger all støyen for vanlige samtaler.

Sa ikke du i tidligere innlegg at du trener vekter og kondisjon? Da kan vel ikke kroppen din være så ille vel - om du trener normalt (ikke for mye, bare vanlig litt)?

Kondisjonen min er faktisk skikkelig bra. Men muskløs har jeg aldri vert og kommer aldri til å bli. Genetikken er ikke helt på min side der... Dessuten har jeg en medfødt feil som gjør at jeg har kvinnelige hofter. Det trekker jo damer over en lav sko... :roll:

Hvordan kan du ha det så "elendig" økonomisk - er det slik alle nyskilte menn med barn har det?

Lang historie, men jeg eier ikke mitt eget sted å bo. Som mann kan en da bare drite i å få dame.

Du kan jo motta sosialhjelp?

Jeg dør av sult først!

Din personlighet - liker du den ikke selv heller? Hvordan kan andre like deg om du ikke synes noe om deg selv?

He he he. Jeg har, utrolig nok, en flott personlighet. Men det er ikke det kvinner tenner på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondisjonen min er faktisk skikkelig bra. Men muskløs har jeg aldri vert og kommer aldri til å bli. Genetikken er ikke helt på min side der... Dessuten har jeg en medfødt feil som gjør at jeg har kvinnelige hofter. Det trekker jo damer over en lav sko... :roll:

Lang historie, men jeg eier ikke mitt eget sted å bo. Som mann kan en da bare drite i å få dame.

Jeg dør av sult først!

He he he. Jeg har, utrolig nok, en flott personlighet. Men det er ikke det kvinner tenner på ;)

Vel vel, du, men håper du har lest mine (kresen kvinne) gjesteinnlegg i Singleforumet nyling om smurfelignende galaksemenn som blir dumpet fordi de ser råkjedelige og uattraktive ut. Det hjalp altså ikke med egen bolig som de eier, fet lønn og alle "frynsegoder".

Så det må jo være håp for deg da?!Om du har en bra personlighet, skal det faktisk ordne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør av sult først!

Du kan jo søke jobber som er bedre betalt, så løser du dine gjeldsproblem og betalinger til eks-kone og barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest ts

sitter å vurderer om jeg skal vise nettsiden min her?

Hva er det værste som kan skje lissom, at noen kjenner meg igjen? So what, tar meg ikke selv så høytidlig uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde "et par" kilo for mye ... Holdt likevel kontakten med ham fordi han var smart, morsom og vi hadde mange interessante samtaler.

I dag er vi gift, og jeg er glad for at jeg valgte å svare på den litt rare beskjeden han la igjen til meg!

Har han slanket seg og lever sunt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
sitter å vurderer om jeg skal vise nettsiden min her?

Hva er det værste som kan skje lissom, at noen kjenner meg igjen? So what, tar meg ikke selv så høytidlig uansett;)

Næsj. Du er jo gjest her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...