Gjest Gjest_elin_* Skrevet 27. januar 2010 #1 Del Skrevet 27. januar 2010 Det kommer hele tiden endringer. Tenkte å finne ut om jeg har riktig lærebok før jeg begynner å lese. Har denne: http://grimsheigrafiske.no/tidl_arb_files/bok_forekortet.jpg 5.utgave 2.opplag 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_elin_* Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 http://grimsheigrafiske.no/tidl_arb_files/bok_forekortet.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_elin_* Skrevet 27. januar 2010 #3 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå gikk det an å trykke på linken. Har jeg riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #4 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har denne, og det er jo tydeligvis en annen enn den du har. Men jeg vet ikke hvilken som er den "riktige" eller om det finnes en slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_elin_* Skrevet 27. januar 2010 #5 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har denne, og det er jo tydeligvis en annen enn den du har. Men jeg vet ikke hvilken som er den "riktige" eller om det finnes en slik... Min er på 219 sider mens den du har er visst på 309. Hvorfor så mange sider mer? Er din lærebok og oppgavebok i ett eller noe? Jeg har en oppgavebok på 100 sider også nemlig, til den boka jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #6 Del Skrevet 27. januar 2010 Min er på 219 sider mens den du har er visst på 309. Hvorfor så mange sider mer? Er din lærebok og oppgavebok i ett eller noe? Jeg har en oppgavebok på 100 sider også nemlig, til den boka jeg har. Det hører til en spørsmålsbok med 250 spørsmål til min bok, så det er nok ikke det som er forskjellen i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 29. januar 2010 #7 Del Skrevet 29. januar 2010 Bøkene forandres hele tiden! Nye regler osv! 2007 utgaven er nok "for gammel" til å bruke. Du kan sikkert fint stå på teorieksamen, men du kan få en del feil opplysninger i fra boken som gjør at du svarer feil på en del spørsmål! Så da har du ikke mye å gå på! Ville heller brukt noen kroner på den nye boken, så er det i hvertfall lettere å bestå! Boken kan fint selges videre til nesten samme sum etterpå! Link Dette boken er den nyeste, og den blir vel ikke revidert med det første, så du får nok solgt den om du vil! PS. Jeg tok lappen i 2007 og kjøpte teoribok da, og den så ikke ut som den som du har på bildet! Boken skal ha ATL logo utenpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. januar 2010 #8 Del Skrevet 29. januar 2010 De fleste bruker læreboka "Veien til førerkortet" fra Autoriserte trafikkskolers forbund, helst i kombinasjon med oppgaveboka og arbeidsboka deres. Praktisk fordi det er den trafikkskolen din bruker, hvis du skal ta teorikurset. Teorikurset er en utgift som er vel verdt pengene, for det er kjempebra å få inn lærdommen fra andre steder i tillegg til boka. Pluss at mange problemstillinger blir mer synliggjort hos trafikkskolen, slik at du lærer det bedre. Husk, det dreier seg ikke kun om å bestå, du skal også ferdes ute blandt folk i et potensielt livsfarlig trafikkbilde. Men å lese (pugge) fra boka blir dritkjedelig i lengden. Det gjør derfor ikke noe om man leser to ulike bøker, istedenfor å være trofast mot kun den ene. Så lenge pensum dekkes, lærer du bare stoffet bedre, om du lærer det flere ganger med ulik ordlyd. Det var nå min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå