Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Da jeg snart skal flytte for 3 mnd trenger jeg en liste over alle tingene jeg skal ha med. Da jeg så det var så mange som hjalp livets datter tenkte jeg kanskje noen hadde noen bra ideer til meg også... (trior jeg har tatt med mesteparten jeg trenger, men det hadde vørt fint med ideer!!) Klær: Undertøy Sokker Bukser Skjørt Mange topper Håndklær (fikk beskjed om å ta med) Toalettsaker: p-piller renseprodukter shampo+balsam+kur hårbørste + strikk Andre ting: Mobiltelefon Mobil-lader Fotoaperat (digitalt) Pass Alle billettene Info som jeg fikk tilsendt (mini) geni-spel visa-kort + cash det er det jeg kommer på nå... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 sko fritidssko/joggesko vind/regnjakke el.l sminke ellers så får du jo tak i det du trenger der nede :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Husk å ta med litt varmere klær også. I alle fall om du skal bo i innlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå