Gå til innhold

Sukkertreff 6. februar, hva har man på seg?

Gjest Gjest_Sukkerklump_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sukkerklump_*

Jeg skal på sukkertreff som er i regi av sukker.no, den 6 februar. Og der komemr det tusen folk har de anslått. Hva i all verden skal man ha på seg? :S

Jeg har ikek så mange fine klær, og jeg pleier bare å feste i en svart plain tøybukse og en eller annen opp over. Med et kjede og armebånd til. Kanskje en spenne i håret eller noe sånt.. Men liksom, blir det litt for plain Jane? JEg føler meg skikkelig utilpass om alle de andre jentene har på seg fine kjoler og hlyhæøa osv, og jeg kommer i bukse og topp liksom..

Nå er jeg ingen kjole jente så jeg må ha på bukse..

men er det noen her som har vært på sukkertreff noen gang og som vet hva folk pleier ha på seg? eller noen som skal dit nå denne gangen kanskje?

Eller noen som har noen tips eller råd om hva en kan kle på seg? Hva hadde du tatt på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når orgien oppe i saunaen starter, er klær irrelevant. Herregud, du kan da ikke dra på disse swingerpartyhardcore samlingene til sukker, det er jo et reservoar av kjønnsykdommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Knut_*

Normalt pent tøy slik du nevnte og et par raske "soveroms-blikk :lur: " holder i bøtter og spann :) .

God fornøyelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når orgien oppe i saunaen starter, er klær irrelevant. Herregud, du kan da ikke dra på disse swingerpartyhardcore samlingene til sukker, det er jo et reservoar av kjønnsykdommer!

Hahah, dagens ... sukker.no burde sende deg et honorar for ypperlig reklame :) Fikk lyst å dra dit selv! (Godt bevæpnet med kondomer, riktignok.)

Men on-topic: Det kan være veldig fint og deilig med jenter som er avslappet og casual, bare tenk på hva som er dine gode sider rent utseendemessig. Har du fin rompe, velg en bukse som fremhever det osv. Det kan også være fint med jeans, en litt penere-enn-casual topp og høyhælte sandaler (dog ikke årstiden, pumps funker jo også).

Så alt i alt tror jeg du har det du trenger, men spe på med småting som hever antrekket over hverdagslig nivå. Kan være noen fine smykker, litt ekstra sminke, eller de nevnte skoene. Rød leppestift, eller i en ikke altfor sær farge som matcher noe du har på deg er også et godt og billig tips for litt ekstra oppmerksomhet ( selv digger jeg knallrøde pumps og dertil leppestift).

Men det viktigste er at du bare er deg selv, og vit dette: På den festen er det HELT sikkert noen som er interessert i deg på ett eller annet nivå. Om du ikke skulle finne noen, er det bare fordi du ikke kom i kontakt akkurat de, ikke fordi ingen var interessert i deg. Så slapp av, kos deg, og vær åpen. God fest!

Endret av aficionado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på sukkerfest tidligere. Mange av jentene hadde skjørt eller kjole, men ikke akkurat ballkjoler da!

Selv liker jeg best bukser, og hadde en pen bukse, med en litt "kul" bluse, og høyhælede støvletter ( men ikke høyere at man kan danse!). Tror de fleste hadde noe lignende type klær, småpent på en måte. Fikk i hvert fall nok oppmerksomhet fra kara der, så man behøver ikke å overdrive, eller pynte seg for mye!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...