ringblomst Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Er så mange her som vet så mye om diverse hudprodukter, og nå er det jo virkelig blitt en Dermalogica-bølge her på KG . De tre merkene som er listet opp i headingen er tre produkter som jeg har inntrykk av brukes i flere hudpleiesalonger, hva er deres erfaringer med disse? Selv har jeg prøvd Decleor, uten at jeg husker produktnavnene, så følte jeg meg og så "klissete" i ansiktet i hvert fall en time etter behandlingen. Selv er jeg svoren Kanebo-bruker, men blir jo nysgjerrig på andre produkter. Har alltid hatt et lite problem, dvs at jeg ser de helt tydelig, men det gjør ikke de fleste andre; sorte prikker - hvordan bli kvitt dem på nese og hake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 md formulation, uten kommentar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Men er noen av dem testet på dyr? Har ikke prøvd selv, men tror kanskje jeg skal spandere på meg noe dyrere snart. Bare det ikke er testet på dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Snodig! Jeg har hatt planer om å lage akkurat denne tråden (minus Decleor, da jeg egentlig ikke føler at den serien er helt lik de andre to...) i dag! :D Jeg bruker nemlig MD, og er sånn passe fornøyd. Tok salongbehandlinger for vel 1 år siden, og ble mye bedre! Brukte også serien etter behandlinga. Men så sløvet jeg ned, var gravid osv, så det har gått en stund uten at jeg brukte serien. Tok meg sammen igjen når snuppa var født og kvisene begynte å poppe tilbake. :cry: Dog er jeg ikke like fornøyd nå som når jeg hadde behandlingene "i huden"! Jeg har bestilt den berømmelige Daily Microfoliant, og vurderer andre produkter i serien, så jeg er spent på hva ekspertene kommer med her! PS: Min erfaring med Decleor er heller ikke helt bra, spes. renseproduktene hadde jeg problemer med. Bruker en dagkrem derfra nå som er ok, men kunne sikkert brukt en til halve prisen og fått samme resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 2. september 2003 #5 Del Skrevet 2. september 2003 Kanebo er bra Kanebo er best Kanebo gjør hver dag til en fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 Smak og behag kan ikke diskuteres..... JEG mener at MD Formulations egentlig egner seg best for problemhud, f.eks å bruke den på en blandingshud ville være som å skyte spurv med kanoner. Man bør i hvertfall ikke prøve produktene som inneholder glykolsyre uten først å ha rådført seg med hudpleier, for det er ganske sterke saker. Det samme gjelder Vit A+-serien, som inneholder A-vitaminsyre (innbiller jeg meg). Hva du velger av Decleor og Dermalogica, er egentlig det samme, begge er flotte serier. Selv bruker jeg Dermalogica for tiden (har tørr hud), men må innrømme at jeg "liker" Decleor bedre, mest fordi produktene der lukter så godt, og de gir mer luksusfølelse enn Dermalogica. Mitt råd er derfor: Snakk med en hudpleier som fører nevnte serier og se hva h*n anbefaler deg. Du vil helst sikkert få prøver så du kan teste ut hjemme i ro og fred. @Veslebråka: Kanebo er bra , spesielt concealeren, den flytende eyelineren og selvbruningsgeleen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 3. september 2003 #7 Del Skrevet 3. september 2003 Men er noen av dem testet på dyr? Har ikke prøvd selv, men tror kanskje jeg skal spandere på meg noe dyrere snart. Bare det ikke er testet på dyr.. Dermalogica er ikke testet på dyr. Vet ikke med de andre to, men jeg regner med at når det ikke står klart i pakningsvedlegget at de ikke er testet, så er de trolig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. september 2003 #8 Del Skrevet 3. september 2003 Smak og behag kan ikke diskuteres..... Hva du velger av Decleor og Dermalogica, er egentlig det samme, begge er flotte serier. Selv bruker jeg Dermalogica for tiden (har tørr hud), men må innrømme at jeg "liker" Decleor bedre, mest fordi produktene der lukter så godt, og de gir mer luksusfølelse enn Dermalogica. Enig med Ethereal om at det blir mye et spørsmål om smak og behag. Selv foretrekker jeg Dermalogica over Decleor nettopp fordi lukten av Decleor gir meg en følelse av å ha dyppet meg i noe slags heksebrygg. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå