Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 28. januar 2010 #21 Skrevet 28. januar 2010 Når er det dette går da? hverdager på Mtv rundt kvart over 4 tror jeg. Også kl 6 hvis jeg ikke husker feil.
Gjest Diane Skrevet 29. januar 2010 #22 Skrevet 29. januar 2010 Hahahhaa! Jeg så noen episoder av det der i eksamensperioden før jul. Greit nok at ungene er forferdelige, men foreldrene er ikke så mye bedre. Mange av mødrene fremstår jo som sååååå overfladiske og materialistiske at jeg får vondt av dem. Ikke rart at barna blir sånn da.
Gjest TS Skrevet 29. januar 2010 #23 Skrevet 29. januar 2010 Hahahhaa! Jeg så noen episoder av det der i eksamensperioden før jul. Greit nok at ungene er forferdelige, men foreldrene er ikke så mye bedre. Mange av mødrene fremstår jo som sååååå overfladiske og materialistiske at jeg får vondt av dem. Ikke rart at barna blir sånn da. Ja det er nok i bunn og grunn foreldrenes feil. Mange av de er ikke så veldig mye bedre enn ungene. Barna tar jo etter de sin oppførsel.
Betina Skrevet 30. januar 2010 #24 Skrevet 30. januar 2010 Åhhh herregud! Har sett litt på det nå, for de har sånn oppsumering av alle episodene. Jeg blir sprø altså De skal absolutt ha bil....alle sammen. Men de er jo ikke gamle nok til å kjøre enda! Og når de blir gamle nok så er vel bilen de fikk allerede veteranbil i deres øyne! Og hvis de ikke får den dyreste så er det sånn "Hvis jeg ikke får den bilen så har du (pappaen) ødelagt livet mitt!!" Så var det en som delte ut invitasjon, som om det var audition. Folk hadde nummer på seg og måtte komme opp på scenen for å vite om de var invitert eller ikke. En gutt ble ikke invitert fordi bursdagsbarnet ikke likte klestilen hans... Men det som var ganske morsomt var ei som skulle synge "My Heart Will Go On". Hun sang så falskt at til og med mikrofonen nektet å bli med på det..hehe. Lo så jeg grein
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #25 Skrevet 30. januar 2010 Åhhh herregud! Har sett litt på det nå, for de har sånn oppsumering av alle episodene. Jeg blir sprø altså De skal absolutt ha bil....alle sammen. Men de er jo ikke gamle nok til å kjøre enda! Og når de blir gamle nok så er vel bilen de fikk allerede veteranbil i deres øyne! Og hvis de ikke får den dyreste så er det sånn "Hvis jeg ikke får den bilen så har du (pappaen) ødelagt livet mitt!!" Så var det en som delte ut invitasjon, som om det var audition. Folk hadde nummer på seg og måtte komme opp på scenen for å vite om de var invitert eller ikke. En gutt ble ikke invitert fordi bursdagsbarnet ikke likte klestilen hans... Men det som var ganske morsomt var ei som skulle synge "My Heart Will Go On". Hun sang så falskt at til og med mikrofonen nektet å bli med på det..hehe. Lo så jeg grein haha Jeg så på det sist uke eller noe og da var det en som å skulle synge på festen. Hun hadde en helt grusom falsk stemme. Alle sammen bare sto der å så rart på hverandre. Mange av de har jeg bare lyst til gi juling så bortsjemte som de er. Var en som drev å delte ut invitasjoner så måtte de komme en og en å hente den hvis navnet til de ble ropt opp. En gutt som ble invitert fikk navnet sitt ropt opp så ble han sikkelig glad og klemte henne men da bare røska hun invitasjonen ut av hendene på han og sa "har jeg sagt at du kan klemme meg? Vil ikke ha deg på min fest." Synes mange av de oppfører seg som de skulle ha vært verdensberømte. Sikkelig diva oppførsel og vil ha alt VIP. Røde løpere og limosiner og alt. Når de kommer ut av bilen begynner folk å hylskrike. Skulle nesten tro det var Paris Hilton som kom ut av bilen
Gjest Jente1990:) Skrevet 18. mai 2010 #26 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har sett et par episoder. Blir litt sjokkert over de foreldrene. Som ikke klarer å si nei til barna sine. Gir de ALT de peker på. Uansett hvor dyrt det måtte være. Jaja er ikke rart de er så utrolig bortskjemte. Foreldrene har skylda. Så en episode hvor hun som var med ble sur på mora for at hun ga henne bilen(en helt ny bil) dagen før festen. Istedenfor å si takk og bli glad ble hun sur. Utakknemlige dritunge. Har også merka at det er ikke mange av de som sier takk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #27 Skrevet 18. mai 2010 De skal absolutt ha bil....alle sammen. Men de er jo ikke gamle nok til å kjøre enda! Kan vel øvelseskjøre når man er 16.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #28 Skrevet 19. mai 2010 Haha jeg synes det er så morsom når noen av de skal synge på festen. De fleste kan ikke synge i det hele tatt. Men det er jo noe de tror de kan Husker en gang så var det en sikkelig arrogant gutt som sa hele tiden at han skulle bli en A-kjendis. (en sanger) Og at pappan hans skulle få ordna en platekontrakt og musikk video og hele pakka.. Fordi pappan hans var vist såå mektig og kjente alle de viktige folka i musikk bransjen. Spiller ingen rolle hvor mektig pappan din måtte være så lenge du IKKE kan synge Hjelpes.
Gjest Huffsa Skrevet 19. mai 2010 #29 Skrevet 19. mai 2010 Kan vel øvelseskjøre når man er 16. I USA kan man få lappen på automat når man er 16. Derfor alle får bil.
missLynch Skrevet 20. mai 2010 #30 Skrevet 20. mai 2010 Har sett dette et par ganger, og lurer på hvordan det er mulig av foreldrene å være så dumme? :gjeiper: Hvis dere er skadefro sånn som meg, kan dere jo se "Exiled" på mtv.com, der borskjemte drittunger blir sendt pokker i vold for å leve under ymse forhold. (synes forøvrig hun som ble sendt til Norge/Finnmark fikk en kjempeopplevelse!)
Fortunatus Skrevet 20. mai 2010 #31 Skrevet 20. mai 2010 Det programmet der er så dødsirriterende.. Det morsomste jeg har sett var da dattera misbrukte kredittkortet sitt (handlet for mye mer enn det hun hadde lov til) og faren og moren sperret alle kortene hennes midt i en shoppingrunde. Ikke hadde hun penger til å komme seg hjem heller og foreldrene tok ikke telefonen.. priceless.. Og så var det hun som måtte til paris og handle kjole....
smalls Skrevet 20. mai 2010 #32 Skrevet 20. mai 2010 De skulle ha juling hele gjengen!! Klarer ikke å se på det. Blir bare provosert Det var en jente som var med som faktisk ikke var så ille. Hun var bortskjemt men ikke på langt nær så bortskjemt som de andre ungdommene er. Hun virka i hvert fall litt okey. Så hadde hun foreldre som satte grenser og som ikke lot seg overkjøre. Det synes jeg var bra. At de klarte å si nei til henne. Hun likte jeg. Men resten av folka er bare noen kravstore, utakknemlige, sutrete dritunger.
smalls Skrevet 20. mai 2010 #33 Skrevet 20. mai 2010 De skulle ha juling hele gjengen!! Klarer ikke å se på det. Blir bare provosert Det var en jente som var med som faktisk ikke var så ille. Hun var bortskjemt men ikke på langt nær så bortskjemt som de andre ungdommene er. Hun virka i hvert fall litt okey. Så hadde hun foreldre som satte grenser og som ikke lot seg overkjøre. Det synes jeg var bra. At de klarte å si nei til henne. Hun likte jeg. Men resten av folka er bare noen kravstore, utakknemlige, sutrete dritunger.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #35 Skrevet 1. november 2010 My super sweet 16 ja. Har sett noen episoder når jeg ikke har hatt så mye annet å se på. Synes det er ganske underholdendes å se på hvor bortskjemte ungdommene faktisk kan være. Flere av de som har vært med på programmet har vært med på Exiled. Hvor de da blir sendt til fattige land hvor de ikke har strøm,vann eller noe ting. Og faktisk må finne mat i naturen osv. Om de virkelig har endret holdning etter oppholdet vet jeg ikke. Men tror nok de setter mer pris på ting og ikke tar alt for gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå