Gjest TS Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Dere har sikkert sett på My super sweet 16 på Mtv men det jeg lurer på er om de ungdommene virkelig er så bortskjemte, utakknemlige og selvopptatte i virkeligheten?? Det er jo helt vilt å kravstore og sutrete de er. Får de ikke vilja si begynner de å sutre og grine som en 4 åring i trass alderen. Vet jo at man må lage litt drama når det er et realityshow men hallo. Får helt vondt foreldrene som lar seg manipuleres og overkjøres av disse ungdommene. Å måten de behandler foreldrene sine på. De får jo alt de peker på. Uansett å mye det koster. Men de viser ikke noe takknemlighet. De tar alt som en selvfølge. Men var en episode jeg ble sikkelig provosert og tenke gud for en utakknemlig dritunge. Mora hadde kjøpt en spliter ny bil til dattra En Mercedes tror jeg det var. Den kosta sikkert flesk. Mora ville overraske dattra dagen før bursdags festen med bilen. De fleste normale folk ville jo blitt kjempe glade men hun begynte bare å sutre og grine. Hun skrek ut ting som jeg hater deg. Du har ødelagt bursdagen min. Du er så dum osv. Grunnen var at hun ville ha bilen på bursdagsfesten sin. Hun trua til og med å avlyse hele festen pga dette. Er det mulig? Hadde mora mi kjøpt en spliter ny bil til meg hadde jeg blitt drit glad. Samma hvilken dag jeg hadde fått den på. Huff fikk virkelig lyst til å bare riste henne å si hva er galt med deg? Er det bare jeg som reagerer? De kommer ikke til å ha det lett når de må ut i den virkelige verden. Når de flytter ut og faktisk må tjene sine egene penger. Kan ikke leve av pappas penger resten av livet heller
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Det forundrer meg ikkje om de er sånn til vanlig også.. Husker eg såg ein episode, hvor hun skulle ha skikkelig fest hvor venninene og vennene hennes som blei invitert fikk utdelt ny mobil. Hun tok med seg venninene til butikk for å finne kjole de skulle ha på seg og hvor hun påpekte at den eine overvektige vennina måtte bli kvitt noe av flesket som hang over kanten fordi det var ekkelt å se på (og vennina begynte grine selvfølgelig). Hun hadde på seg noe som ligna mest på ein brudekjole, og 11 av vennene hennes (hun var nr 12, så det blei 6 par) måtte bli med å øve inn danserutine med profesjonell danselærer (koreograf?) for å spikre på plass dans de skulle fremføre foran de andre gjestene osv.. Fytti helsike for ein jentunge..
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Det forundrer meg ikkje om de er sånn til vanlig også.. Husker eg såg ein episode, hvor hun skulle ha skikkelig fest hvor venninene og vennene hennes som blei invitert fikk utdelt ny mobil. Hun tok med seg venninene til butikk for å finne kjole de skulle ha på seg og hvor hun påpekte at den eine overvektige vennina måtte bli kvitt noe av flesket som hang over kanten fordi det var ekkelt å se på (og vennina begynte grine selvfølgelig). Hun hadde på seg noe som ligna mest på ein brudekjole, og 11 av vennene hennes (hun var nr 12, så det blei 6 par) måtte bli med å øve inn danserutine med profesjonell danselærer (koreograf?) for å spikre på plass dans de skulle fremføre foran de andre gjestene osv.. Fytti helsike for ein jentunge.. Ja fy søren den episoden husker jeg! Også sa ho ene vennina til ho bursdagsbarnet at nå griner vennina di og ho bursdagsbarnet bare ja det driter jeg i. Hun måtte få høre sannheten. Herregud for en mobydelig unge!!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 jeg tror de er sånn i virkeligheten å. Makan til bortskjemte unger skal man lete lenge etter! Blir helt kvalm av oppførselen til noen av de. De har ikke lært seg å sette pris på ting noe som kan være foreldrene sin feil. Siden de får alt de vil ha.
Gjest Gjest_Jannemor_* Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Tipper mye av det er overdramatisert. Nekter å tro at noen kan være så bortskjemte
Betina Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Jo det går ann å være så bortskjemt! Gikk på privatskole i utlandet og herrrrrregud som det krydde av dem der. De var så ufordragelige at jeg hadde fysisk lyst til å gi dem en omgang juling hver dag. De lever i sin helt egen verden, og har ingen ide om hvordan det er å jobbe og streve for å klare seg i hverdagen.
Gjest Huffsa Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Det er jo foreldrenes feil, fullt og holdent. Har en veninne som er sånn. Hun skulle få farens "gamle" BMW til 20års dagen sin. 2008 modell, kosta rundt 800.000 ny. Men nå har det kommet en som hun liker bedre ( den de reklamerer for nå, den SUV-en som de kjører forskjellige steder med i reklamen. Byen, ørknen, fjellet ), så nå SKAL hun ha den. sukk.. Har en pappa som er like rik som hennes pappa, og er JÆVLIG glad pappa aldri har skjemt meg bort så voldsomt. Klart, er da bortsjemt, men heller type " får 2 par sko i mnd " enn " splitter ny BMW til bursdag " - bortsjemt.
fink Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Dere har sikkert sett på My super sweet 16 på Mtv men det jeg lurer på er om de ungdommene virkelig er så bortskjemte, utakknemlige og selvopptatte i virkeligheten?? Det er jo helt vilt å kravstore og sutrete de er. Får de ikke vilja si begynner de å sutre og grine som en 4 åring i trass alderen. Vet jo at man må lage litt drama når det er et realityshow men hallo. Får helt vondt foreldrene som lar seg manipuleres og overkjøres av disse ungdommene. Å måten de behandler foreldrene sine på. De får jo alt de peker på. Uansett å mye det koster. Men de viser ikke noe takknemlighet. De tar alt som en selvfølge. Men var en episode jeg ble sikkelig provosert og tenke gud for en utakknemlig dritunge. Mora hadde kjøpt en spliter ny bil til dattra En Mercedes tror jeg det var. Den kosta sikkert flesk. Mora ville overraske dattra dagen før bursdags festen med bilen. De fleste normale folk ville jo blitt kjempe glade men hun begynte bare å sutre og grine. Hun skrek ut ting som jeg hater deg. Du har ødelagt bursdagen min. Du er så dum osv. Grunnen var at hun ville ha bilen på bursdagsfesten sin. Hun trua til og med å avlyse hele festen pga dette. Er det mulig? Hadde mora mi kjøpt en spliter ny bil til meg hadde jeg blitt drit glad. Samma hvilken dag jeg hadde fått den på. Huff fikk virkelig lyst til å bare riste henne å si hva er galt med deg? Er det bare jeg som reagerer? De kommer ikke til å ha det lett når de må ut i den virkelige verden. Når de flytter ut og faktisk må tjene sine egene penger. Kan ikke leve av pappas penger resten av livet heller Jeg husker også en episode der en datter ble sur for hun fikk bil. Problemet var at det ikke var bilen hun ønsket seg. Dette sa hun klart ifra om foran hele selskapet. Men det var jo ikke så farlig, for rett etterpå ble det avslørt at hun OGSÅ fikk den bilen hun faktisk ønsket seg. Sure oppstøt sier jeg bare.
fink Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Det er jo foreldrenes feil, fullt og holdent. Har en veninne som er sånn. Hun skulle få farens "gamle" BMW til 20års dagen sin. 2008 modell, kosta rundt 800.000 ny. Men nå har det kommet en som hun liker bedre ( den de reklamerer for nå, den SUV-en som de kjører forskjellige steder med i reklamen. Byen, ørknen, fjellet ), så nå SKAL hun ha den. sukk.. Har en pappa som er like rik som hennes pappa, og er JÆVLIG glad pappa aldri har skjemt meg bort så voldsomt. Klart, er da bortsjemt, men heller type " får 2 par sko i mnd " enn " splitter ny BMW til bursdag " - bortsjemt. hvor gamle er dere ( du og venninna di) ?
Gjest Huffsa Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 (endret) .. Endret 28. januar 2010 av Huffsa
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Det er jo foreldrenes feil, fullt og holdent. Har en veninne som er sånn. Hun skulle få farens "gamle" BMW til 20års dagen sin. 2008 modell, kosta rundt 800.000 ny. Men nå har det kommet en som hun liker bedre ( den de reklamerer for nå, den SUV-en som de kjører forskjellige steder med i reklamen. Byen, ørknen, fjellet ), så nå SKAL hun ha den. sukk.. Har en pappa som er like rik som hennes pappa, og er JÆVLIG glad pappa aldri har skjemt meg bort så voldsomt. Klart, er da bortsjemt, men heller type " får 2 par sko i mnd " enn " splitter ny BMW til bursdag " - bortsjemt. Seff er det foreldrenes feil. De klarer jo ikke å sette grenser for de og sier aldri nei. Er det rart de er så bortskjemte? Jeg lurer virkelig på åssen de skal klare seg når de en dag flytter ut. Synes jeg ser noen av de sitte i kassa på en matbutikk
Chiyo Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Jeg vet det. De fortener virkelig ikke noe bedre en en grandiosa og en cola til bursdagen spør du meg. Så en gang en episode der hun som hadde festen hadde faket det. Det var kjæresten sitt hus og hans familie hadde gått med på å late som om det var hennes så MTV skulle la henne få komme på TV. Hun var utakknemmelig. Hun bestemte hva kjæresten skulle ha på seg (kostyme party) etter han flere ganger sa han nektet å gå i det kostymet.
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 Sist jeg så på det skulle ho bestemme hva venninene hennes skulle gå med på bursdagfesten. De måtte komme en og en å vise hva de skulle gå med. De kunne IKKE være finere enn henne. Var kjolen de hadde på seg for fin måtte de finne noe anna å gå med. Til slutt kom søstra tror jeg det var med en litt utringa kjole. Ganske fin kjole. Ho bare nei det kan du ikke gå med. Vil ikke at du skal se så fin ut. Søsra nekta å bytte kjole også begynte hun søren meg å grine og sa til mora at søstra måtte bytte kjole ellers fikk hun ikke lov til å komme på festen. Mora sa at du kan ikke tvinge henne til å bytte kjole og da begynte hun å sutre enda mer og løp inn på rommet og smelte igjen døra.
Shade Skrevet 26. januar 2010 #14 Skrevet 26. januar 2010 Hva er dette for noe egentlig? Jeg har aldri sett det men det høres jo underholdene ut
Chiyo Skrevet 26. januar 2010 #15 Skrevet 26. januar 2010 Hva er dette for noe egentlig? Jeg har aldri sett det men det høres jo underholdene ut Det er et MTV programm om verdens mest borskjemte mostre som få feire 16 års dagen sin meg stor fest. Slike drittunger har nok aldri sett før kan jeg tenke meg.
Shade Skrevet 26. januar 2010 #16 Skrevet 26. januar 2010 Det er et MTV programm om verdens mest borskjemte mostre som få feire 16 års dagen sin meg stor fest. Slike drittunger har nok aldri sett før kan jeg tenke meg. Jeg har ikke MTV jeg Får heller lese om de søte små monstrene her da
Gjest TS Skrevet 26. januar 2010 #17 Skrevet 26. januar 2010 Jeg så også en episode hvor bursdagbarnet skrøyt sikkelig av at hun var så flink til å synge og at hun var like flink som beyonce ( det var det hun innbilte seg i hvert fall) Hun skulle fremføre en Alicia keys sang på festen. Før det skulle hun til sang pedagog eller noe og øve på sangen. Jeg måtte nesten flire litt når hun begynte å synge for hun kunne jo ikke synge i det hele tatt Gud så falsk hun sang. Så at hun sang pedagog dama virkelig måtte streve for å ikke bryte ut i latter.huff.Det synes jeg var litt vittig
Gjest ja ja Skrevet 27. januar 2010 #18 Skrevet 27. januar 2010 Ja fy søren den episoden husker jeg! Også sa ho ene vennina til ho bursdagsbarnet at nå griner vennina di og ho bursdagsbarnet bare ja det driter jeg i. Hun måtte få høre sannheten. Herregud for en mobydelig unge!! Det er jo det folk mener her også, at de feite må tåle å høre at de er feite - må jo regne med at ungene tar etter de voksnes oppførsel..
Gjest Marianne. Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 Jeg klarer nesten ikke å se på programet. Blir helt kvalm av disse bortskjemte snørrungene. Så en episode hvor hun ble drit sur pga hun fikk ikke den bilen hun ønska seg. Hun ville ha den nyeste modellen (Hvis jeg ikke husker feil så var det en BMW) Hun fikk ikke den nyeste og dyreste bilen defor begynte hun å slenge med leppa. Først fikk hun et diamant smykke til flere tusen kr også sa hun bare "Det bør komme fler gaver" Da hun gikk ut får å se bilen ble hun ekstremt fornærma. For bilen var ikke bra nok for henne. Hun var nesten på gråten. Hun burde ha blitt overlykkelig over at hun i det hele tatt fikk en bil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå