Gå til innhold

Erigert lektor

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det jo vanskelig å la være da... :hoho:

Men på den annen side, konsekvensene så langt for den uheldige lektoren har vært ganske store, så egentlig vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Helt klart er det ihvertfall at det som disse studinene har gjort/sagt i sakens anledning kunne aldri verden jeg ha gjort og samtidig sovet godt om natta.

Hvorfor i all verden må jenter for enhver pris gjøre seg selv til offer? Slik saken er beskrevet kan jeg vanskelig se at mannen bevisst har gått inn for å krenke noen som helst, og uansett - såpass bør da voksne damer tåle? Uten å få varige skader på sin sjel altså. Min sympati i saken ligger helt klart på den uheldige mannslingen...

Men som nevnt tidligere, jeg klarer altså ikke å la være å smile av det hele heller da, stor ståhei for ingenting... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Noe lignende skjedde meg en gang for noen år siden... Jeg bodde i kollektiv, en av de mannlige beboerne kom inn for å slå av en prat. Han gikk i bare trusa, (han kunne jo ha tatt på seg en morgenkåpe eller noe da, synes jeg) og satte seg oppå et stolsete, med beina på setet på stolen, mens han skrevde... Mens tisseluren hans hang utenfor. Jeg lot som ingen ting, for hva skulle jeg ha sagt? Unnskyld, men, eh...

Kan ikke si at jeg har fått noen stor skade av det, selv om jeg syntes det var litt ekkelt. Siden måtte jeg le hver gang jeg så fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Opplevde noe lignende da jeg var 13-14 år; skulle besøke en kamerat, men han var ikke hjemme. Hans mor, som lå og solte seg utenfor huset, slo av en prat. Hun var lykkelig uvitende om at den ene puppen hadde frigjort seg litt fra bikinioverdelen. :)

Jeg var under samtalen svært opptatt av omgivelsene, og sto også delvis med ryggen til i perioder. Jeg sa ingenting til henne. Jeg mener, shit happens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman da... Dobbeltmoralen lenge leve. Du får gapskratte av det hele, mens vi andre - og jeg mistenker du mente oss kvinner - ikke får trekke på smilebåndet en gang? :tunge1:

Stakkars lille mannen sier nå jeg. Mistet jobben sin og det hele. Disse kvinnfolka kunne vel bare snudd ryggen til og latt mannen sitte der med stasen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne saken først og fremst er tragisk for den stakkars lektoren. Hvis saken er gjengitt korrekt i VG, fatter jeg virkelig ikke hva problemet til disse jentene er?! Helt enig med Sheba, hadde jeg gjort det samme som dem hadde jeg hatt problemer med å sove godt om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

:o

Hadde fått problemer med å sove om natten jeg også om jeg skulle vært medvirkende til å få noen oppsagt. Særlig pga et erigert lem som ikke skadet noen.

Jiiiiseeeees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg så inn i granskauen at jenter/kvinner har denne teite tendensen til å gjøre seg selv til offer i forhold til store farlige menn, som kun har én ting i hodet, og det er sex. Sex er dessuten noe farlig noe, og alt som kan lede tankene i den retningen er noe stygt og det er alltid gjort med hensikt, hvis det er menn som har utført det.

Hvis en dame ser en naken mann, eller som her; en penis, er det HAN som er en blotter.

Hvis en mann ser en naken dame, eller for eksempel en pupp på avveier, er det HAN som er en kikker.

Teite kvinnfolk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med å ta høyde for at VG kun fremstiller deler av saken her?

Det er klart de bare fremstiller deler av saken - det er jo ikke lov å bringe bilder av hele...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, synes synd på den arme mannen, jeg! :(

Etter hva jeg har forstått, er det ikke alt som er så lett å kontrollere. Og det hadde tross alt vært noe helt annet dersom han hadde kastet shortsen og kommet med uanstendige forslag!

Uff, at det går an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Spørs...om jeg må slutte å gå uten jakke eller blazer på jobb, nå som det begynner å bli kjøligere.

Kanskje en eller annen...mann...anmelder meg for erigerte brystknopper :o

Lurer på når første sak kommer for en dag: Kvinne oppsagt pga erigerte brystknopper...

Noe så...hinsides!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...