Gå til innhold

tanker om livet


lullu84

Anbefalte innlegg

.................. :trist:

ja, hvor skal man begynne i denne suppa.

Hva gjør man når man vil få det bedre med seg selv, når det er så mye å ta tak i...

For det første, har en jobb som ikke er helt go. Trivesel på arbeidsplassen har man ikke hørt om. har en sjef som ikke tar tak i klager, er det sånn det skal være. hvor lenge skal man holde ut å bli mentalt tråkket på, før man skifter jobb?

Og på grunn av ting som har skjedd i fortiden, så er selvtilliten på bunn og vel så det. Men har bestemt meg, fra i dag av, at dette skal det gjøres noe med.. Vet bare ikke helt hvor jeg ska begynne. Begynne å ikke være så negativ til meg selv kanskje. Jeg har da mine ulemper og fordeler jeg som alle andre vil jeg tro, men jeg er da SIKKER på at noe bra må det være her inne. kanskje folk rundt meg ser det, men no er det på tide at jeg ser det. Blir litt sint på meg selv merke jeg.. PÅ tide å brette opp armene og jobbe med seg selv her..

Endret av lullu84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da begynner prosjekt selvtillit da..

Første punkt er at jeg ikke skal sammenligne meg med alle andre, og ikke tro at alle andre har SÅÅÅÅ mye bedre liv enn meg. Vi har vel alle noe å stri med?!

Dessuten skal jeg ikke være så negativ til meg selv, jeg kan faktisk gjøre feil jeg også. Og selv om jeg har noen kg for mye, får jeg et bedre liv om jeg går ned de kiloen?

:kjefte: Må kjefte litt på meg selv no.. Håpe det kan skje endringer

Nå får jeg igjen for å sette alle andre først, i alle disse år, på tide at jeg kjem først no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...