Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. februar 2010 #61 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kom kom alle som vil være med! Mange av oss har gått gjennom litt rare og kleine "møter" allerede Denne gangen er i alle fall alle oppsatt på at man skal møtes og si hallo og trene og skravle, ingen blir overrumplet på pilates eller noen ting Endret 10. februar 2010 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 12. februar 2010 #62 Del Skrevet 12. februar 2010 Dere er søtest :D Vet ikke om jeg er med på trening... (fali!! haha) men kaffe er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 12. februar 2010 #63 Del Skrevet 12. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 21. februar 2010 #64 Del Skrevet 21. februar 2010 *legger til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 2. mars 2010 #65 Del Skrevet 2. mars 2010 Jess, da nærmer det seg lørdag med stormskritt, og jeg sniker meg innom her for å høre når vi skal møtes? Kan også alle bekrefte/avkrefte at de er med? Foreløpig er vi vel: Shamim & B. lucy Enigma Annikken E (treningsblogger) M (treningsblogger) M (treningsvenninne) Icere For meg passer tidsrommet 11-15 best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. mars 2010 #66 Del Skrevet 2. mars 2010 Oh der var det mange jeg ikke kjenner, spennende! 11-15 passer best for meg også, heller litt tidlig enn sent. Jeg har heller ikke peiling på hvor vi skal møtes, men det klarer jeg vel å finne fram til når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. mars 2010 #67 Del Skrevet 2. mars 2010 Jess, da nærmer det seg lørdag med stormskritt, og jeg sniker meg innom her for å høre når vi skal møtes? Kan også alle bekrefte/avkrefte at de er med? Foreløpig er vi vel: Shamim & B. lucy Enigma Annikken E (treningsblogger) M (treningsblogger) M (treningsvenninne) Icere For meg passer tidsrommet 11-15 best. Jeg kommer med liiiiite forbehold. Det kan ikke bli for sent, siden jeg feirer bursdagen min den dagen. Skal vi spise lunsj er det jo også en fordel at vi ikke starter så sent, siden jeg regner med vi bruker litt lenger tid på treninga når vi treffes på den måten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. mars 2010 #68 Del Skrevet 2. mars 2010 Holder det hvis vi starter 11 Enigma? Vi må huske at både M og E ikke bor i byen så de må reise et stykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. mars 2010 #69 Del Skrevet 2. mars 2010 Holder det hvis vi starter 11 Enigma? Vi må huske at både M og E ikke bor i byen så de må reise et stykke 11 er ikke noe problem. Nå vet ikke jeg hvem dere mener med M og E, men 11 er helt fint for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. mars 2010 #70 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tror jeg har funnet ut hvem bloggerene er hvertfall, yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. mars 2010 #71 Del Skrevet 2. mars 2010 11 er ikke noe problem. Nå vet ikke jeg hvem dere mener med M og E, men 11 er helt fint for min del. Da stemmer jeg også for 11! Kan sende deg en pm ang M og E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 2. mars 2010 #72 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har opplegg den lørdagen, men dersom jeg rekker innom dere en tur før den tid stikker jeg innom og sier hei, i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. mars 2010 #73 Del Skrevet 2. mars 2010 Så hyggelig Håper du rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 2. mars 2010 #74 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har opplegg den lørdagen, men dersom jeg rekker innom dere en tur før den tid stikker jeg innom og sier hei, i hvertfall Det må du absolutt gjøre! Da sier vi kl 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 3. mars 2010 #75 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor? Kanskje noen kan PM'e meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 3. mars 2010 #76 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor? Kanskje noen kan PM'e meg? Coming up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. mars 2010 #77 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil gjerne også ha PM på hvor vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 3. mars 2010 #78 Del Skrevet 3. mars 2010 Er planen en kaffekopp og så trening, eller rett på trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. mars 2010 #79 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har fått intrykk av at planen egentlig er trening først, så kaffe. Men for min del kan vi gjerne ta en kopp kaffe først.. Vi skal ut med gamle venner som vi ser sjeldent på fredagskvelden/natta, og regner med at jeg trenger kaffe på lørdagsmorgenen ja.. Men begge deler funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mars 2010 #80 Del Skrevet 3. mars 2010 Er planen en kaffekopp og så trening, eller rett på trening? Planen var vel trening først ja, som du ser så starter vi ganske tidlig, også kaffe eller lunsj etterpå. Men fint om Icere og lucy kan gi en liten agenda i forhold til hva de har tenkt? Det virker som de har planlagt litt mer siden det plutselig var veldig mange på lista over hvem som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå