Gå til innhold

Muscle Women

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal ikke dette bli noen fødselstråd altså (;)), men jeg tror jeg hadde en ok fødsel sammenlignet med mange andre. Jeg trodde jeg skulle klikke under de tøffeste smertene, og det kom mange primalbrøl, men likevel: jeg klarte meg uten smertstillende (utover badekar, varme omslag og akupunktur), så da kan man ikke klage. :) Likevel: Den tøffeste økten jeg har vært gjennom, med desidert lengst restitusjonstid. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det sportyshorty. Håper han er lika teknikkfiksert som det verkar. Østlandet er nok veldig perifert for meg så eg trur eg sender ein e-post allerede no.

Jepp! Han er ennå ikke fornøyd med markløfta mine :jolie:

;)

Skrevet

Jeps, då har eg sendt forespørsel.

I mellomtida guffer eg på videre på egenhånd. Økte bra i intervalløpinga i dag, stor stas. :) Men gler meg mest til rygg- og magedag i morgon.

Skrevet

Litt forsinka men; Velkommen madam_mim! Koslig med nye fjes :nigo:

Og gratulerer med den lille -Englefjes-!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har et forslag til dere spreke jenter ;)Trysilrypa går av stabelen helga 10. - 12. september. Selve "løpet" går 11.september, og med en bankett på kvelden. Dermed anbefales det å dra opp på fredagen og overnatte til søndag.

Arrangementet har 3 løyper, 6 km, 10 km og 13 km. Disse kan tas både som løp og som turmarsj (10 er kun turmarsj pga. høydeforskjeller i løypa) så det er ikke noe krav om at man skal måtte løpe på best mulig tid eller lignende.

Kanskje det kunne vært hyggelig å få til en kg-helg/aktivitetshelg da, med fysisk aktivitet, bankett og kanskje rypefesten på kvelden? :nigo:

Skrevet

Åh det hadde vært moro :nigo: Hadde jeg bare vært i landet.. :gjeiper:

Skrevet

Ingen dum idé i det hele tatt!! :) Men jeg er veldig usikker enda, for vi har ikke funnet ut når vi skal reise til Berlin enda. Og det er mulig det blir på høsten! Hadde du tenkt å løpe, Enigma? Hvilken løype? :)

Skrevet

Åh det hadde vært moro :nigo: Hadde jeg bare vært i landet.. :gjeiper:

Du får komme tilbake for en helg. ;)

Ingen dum idé i det hele tatt!! :) Men jeg er veldig usikker enda, for vi har ikke funnet ut når vi skal reise til Berlin enda. Og det er mulig det blir på høsten! Hadde du tenkt å løpe, Enigma? Hvilken løype? :)

Jeg er litt usikker, siden det da blir konkurranser 3 helger på rad, men det hadde vært veldig gøy. Hadde nok da tatt 13 km kanskje og tatt det som en lett treningstur. :)

Skrevet

Hei :)

Snublet inn da dere var på topp på "nye innlegg" og kommer til å følge dere litt i smug da jeg er på gli ut på styrke(skrå)planet :sjarmor:

Skrevet

Velkommen, Klips! Fortell gjerne mer om deg selv og hvordan du trener :)

Skrevet

Takk SportyShorty. Skal gjøre det når jeg slutter med jentetreningen og kommer meg over i vektsalen. Snart. ;)

Skrevet

Velkommen hit Klips! :) Koselig at du sniker deg inn hit.

Skrevet

Takk, Enigma. Men jeg er her bare i smug foreløpig, da :)

Skrevet

*Later som om hun ikke ser Klips som gjemmer seg, men vinker :velkommen: alikevell*

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hola snikeKlips :nigo: Velkommen skal du være!

Skrevet

Klips gruser meg i armhevingar. Ho er tøff!

Flott forslag Enigma! Eg har lyst å løpa 13km. Dessverre skal eg og til Berlin i dei dagar. Etter alle solemerker i alle fall....

Men eg blei veldig glad for invitasjonen :)

Skrevet

Jeg har et forslag til dere spreke jenter ;)Trysilrypa går av stabelen helga 10. - 12. september. Selve "løpet" går 11.september, og med en bankett på kvelden. Dermed anbefales det å dra opp på fredagen og overnatte til søndag.

Arrangementet har 3 løyper, 6 km, 10 km og 13 km. Disse kan tas både som løp og som turmarsj (10 er kun turmarsj pga. høydeforskjeller i løypa) så det er ikke noe krav om at man skal måtte løpe på best mulig tid eller lignende.

Kanskje det kunne vært hyggelig å få til en kg-helg/aktivitetshelg da, med fysisk aktivitet, bankett og kanskje rypefesten på kvelden? :nigo:

Ååååå. For en bra ide! Jeg er gjerne med om det klaffer slik.

Og jeg tar gjerne 10 km som turmarsj... :sjenert:

Skrevet

For min del er også turmarsjen aktuell! Men jeg liker å klatre litt i høyden! :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Turmarsj hadde vært kjempemoro! Må se hvordan det klaffer med andre ting og sånn men er definitivt interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...