Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

gratulerer med Garmin! Høres superkjekk ut :) total forståelse for at den er myyyyyye gøynere enn lesning. Gjem den vekk noen dager, du ;) --gleder meg forresten til rapport på hvordan den er.

åja, gratla med solbriller også! Heldige, du :)

og nei, dessverre ingen badetøytips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag igjen til eksamen... :sjokkert: Gleder meg ikke!! Føler meg altfor lite forberedt... Men jeg har hele dagen i dag - så får gjøre det beste ut av den iallfall! Kanskje blir det en pause midt på dagen med en liten løpetur. Så får jeg testet min nye Garmin :) (hvis det slutter å regne vel og merke - orker ikke ut sånn som det ser ut nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag igjen med lesing på dette tema.. tenk heller at da er du snart i mål!! Du er på oppløpet, finner siste reservene, tygger litt på en proteinbar og tenker: dette klarer jeg, jeg vinner.. I am the champion!!

:ler: stå på twinkle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner frem energibaren min :lol:

Den likte jeg - Takk! :) ikke alltid det skal så mye mer til enn litt tankeendring.

Ha en fin søndag Aurelia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha dere! Har en ganske bra lesedag - fant frem energien etter en god joggetur. :nigo:

Jeg var ute i tilsammen 7,3km og 50 minutter. Det bestod av først 3km med mye nedoverbakker, deretter 2,5km ganske strakt - og så begynte OPPOVERBAKKEN (les: med store bokstaver). Her mått jeg gå mye... men prøvde meg på litt jogging innimellom.

Fornøyd med en deilig økt iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om en herlig søndagsøkt ja! ;) Er det ikke herlig nå som været tillater å være mer ute uten at man fryser fingra av seg...DIGG!! Matvraket liker våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra idag Twinkle?? Er du full av energi eller helt slakt nå? Håper på det første, men skjønner også det siste :)

gratulerer med overstått eksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg har hatt en liten KG pause... Men jeg har ikke sluttet å trene. De siste to ukene har jeg trent litt alternativt, men fokuset er nå tilbake på Triathlon. I dag ble det en liten joggetur, 5,6km. Burde tatt meg en sykkeltur, men hadde ikke lyst til å sykle alene... Mannen er ikke hjemme, og jeg er redd for å punktere... Jeg tror ikke jeg vil klare å skifte dekk selv... Jeg kan jo bare ringe en taxi hvis noe skjer, men foretrekker å ha muligheten til å få hjelp av min kjære mann :nigo:

Nå har jeg akkurat inntatt et super healthy måltid:

Ovnsbak laks + ovnsbakt, fersk spinat + 2ss avocado + + en liten neve fullkornspasta.

mmmmm.... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så godt at vi kan le litt av det... Men jeg må jo komme meg opp i 10km snart, så sammenlignet med 10km er det jo ikke særlig langt...

Yohooo - nå har jeg fått meg en ticker! :nigo:

Har laget et treningsprogram for de neste 4 ukene: (vil ikke klare å følge det denne uken, fordi vi reiser bort ons-man)

Mandag: Svømming (7.30-8.30)

Tirsdag: Treningsfri

Onsdag: Sykle + løpe (7.00-8.00 + 8.00-8.30)

Torsdag: Løpe + svømme (7.00-7.45 + 7.55-8.30)

Sykle (på kvelden, maks en time)

Fredag: Treningsfri

Lørdag: Langkjøring sykkel (50-100km relativt flatt) + løpe(3-8km)

Søndag: Sykkel (klatre 40-100km)

Kommentarer og innspill? :skravle: Ja takk!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake fra KG-pausen! :)

Heldige du som er eier av en kropp som fungerer før kl. halv ni om morgenen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska sei, her går du inn for skikkelig treningsopplegg! Du står i fare for å bli rene atleten med all denne treningen.. Har du kommet igang med svømming?

MYE trening du har lagt inn... er imponert over distanser osv...

Masse lykke til med treningen fremover! *heia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubba noa... må si jeg er imponert!

Supert å ha triathlon som en gulerot der fremme. Virker som ganske harde greier, men sikker på det går strålende!

... heier :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

6km løpetur er tilbakelagt - i regnvær!!

Treningsprogrammet jeg har laget må vente til neste uke fordi vi som sagt skal bort, så da ble det en løpetur i dag istdenfor treningsfri.

Yoga, Aurelia og Aurora: Mulig jeg har litt for høye ambisjoner... tiden får vise... Jeg skal iallfall gi det et forsøk. Det største problemet med et slikt program er å prioritere tiden riktig. Det er derfor jeg har satt opp en del trening på morgenen, av erfaring vet jeg at det stadig dukker opp noe på kveldstid, som middag ute, kafétur, kino osv osv. Dersom jeg trener på morgenen er det jo unnagjort og jeg kan ha et sosialt liv i tillegg.

Ha en strålende dag alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...