Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

Klokka ble 20.30 før han kom hjem.... Så da ble det for sent for en sulten jente som ikke har spist middag!

Men han lova at vi skal sykle før han drar på jobb i morgen tidlig :nigo:

Har spist sunt i dag om ikke annet... selvom jeg har toblerone i kjøleskapet (rester fra bilturen vår hjem i går). Flinke meg skal holde meg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag morges regna det :( Så, siden vi sykler på racesykler, så ble det ingen sykkeltrening. Men det var opphold på kvelden, så da fikk vi endelig til en liten tur :hoppe:

Syklet kun ca 17km, men det er en bra stigning, første 38 minuttene var nesten bare stigning. En helt grei økt :) Det beste var at jeg ikke følte meg helt tappet etterpå - noe som betyr at jeg har mye å gå på. Elsker treningen nå! Hadde det ikke vært for de dumme eksamenene hadde det blitt mye mer trening...

Men skal ta meg tid til en skikkelig langtur med mye fjell på lørdag! Gleeeder meg! Krysser fingrene for finvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du er i god form og har motivasjon (typisk at det er da man ikke kan trene!) :duskedame:

Krysser også fingre for fint vær for deg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med langtur på lørdag! Krysser fingrene for at været er på deres side! :nigo:

Hvor mange eksamener skal du ha dette semesteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Stod opp tidlig å dra for å dra og svømme - men svømmehallen er stengt på onsdager :kjefte: Jaja... Resten av dagen MÅ jeg bruke til eksamen - som skal leveres i morgen formiddag... :sjokkert:

Etter det har jeg to eksamener til dette semesteret + to oppgaver som må leveres. Men heldigvis ferdig tidlig - så i slutten av mai starter ferien :tommelsmil:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Yoga :) Da er den levert - og det er godt å få den ut av verden!

Jeg er nå i gang med neste oppgave...

Men i kveld skal jeg ta meg tid til trening! Dersom mannen slipper unna i god nok tid før det blir mørkt blir det en sykkeltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sen jobbing på mannen i går og jeg var i skikkelig jobbemodus selv - så da prioriterte jeg skolearbeid fremfor trening i går.

Men i dag tidlig har jeg vært ute på sykkelen :) Herlig tur. Det var samme tur som vi tok sist. Omtrent 17km, og brukte 55 minutter. Den første delen er ganske tøff stigning, som varierer fra 5-12%. Kjenner det godt i beina ved 12% stigning! En god følelse etterpå, ikke for sliten.

Ha en god helg alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort treningsøkt ble det i kveld også :) 3,8km løpetur, som tok 24minutter. Kunne gjerne klart å løpe lenger, og det er så deilig å kjenne at man har mer å gå på. Litt usikker på hva vi får tid til i morgen, men håper på en sykkeltur på ettermiddagen! Hvis ikke blir det garantert en tur på søndag.

God helg til alle som titter innom :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, bra trening på deg nå om dagen Twinkle.. Du får se hva du får til i helga da vet du, kanksje du får lyst/tid overskudd.. personlig gleder meg masse til spinningtime i morgen tidlig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill

Hei, Twinkle! Så hyggelig å være innom dagboka di igjen :) Det virker som om du har vært kjempeflink med treningen, så bra!! Jeg ønsker deg masse lykke til med skolearbeid, oppgaver og eksamener, jeg er så lykkelig for at dette er mitt siste semester... Studier tar på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snille dere er. :) Har jo ikke trent sååå mye denne uka da... Skulle veldig gjerne trent mer. I går ble det ikke tid, og i dag skulle jeg egentlig brukt HELE dagen til lesing... men når sola skinner og mannen har vasket syklene, så spørs det om jeg klarer å holde meg unna... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en god økt i dag, som kjennes godt i kroppen. Kunne tenkt meg å sunket ned i sofaen og sett film nå --- men desverre - eksamenslesing kaller...

Dagens økt:

43km med en total stigning på over 1000meter, den store toppen vi erobret i dag var 925meter!! Var ganske tøft til tider, men kjente likevel at det gikk greit :) Tror jeg skulle ha klart en liten løpetur etterpå, men tok meg ikke tid til det. Vi var jo ute på sykkelen i over 2 timer.

I morgen håper jeg å få til en liten svømmeøkt på morgenen. Jeg holder nå på å lære meg å crawle... blir spennende å se om jeg får til teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente: Utrolig bra, Twinkle! Enda lenge til triatlon, og du er godt igang... Og enda bedre, du er flink å lese til eksamen også! ;) Flinking.. Forsett det gode arbeidet! Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Aurelia :)

Jeg føler meg veldig glad om dagen - til tross for at jeg stresser med eksamen. Så det MÅ være pga. den gode treningen! Derfor anbefaler jeg alle som leser til eksamen: ta dere tid til trening innimellom!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg veldig glad om dagen - til tross for at jeg stresser med eksamen. Så det MÅ være pga. den gode treningen! Derfor anbefaler jeg alle som leser til eksamen: ta dere tid til trening innimellom!!! :enig:

*hør hør* Det er virkelig noe i det! :)

Du begynner å bli skikkelig sprek, du. Bra jobba! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Yoga :) Føler meg som sagt bra, selvom vekta ikke viser noen fremgang :( Men det har jeg ikke tenkt å tenke noe mer på. Nå skal jeg bare nyte treningen! Jeg er ikke overvektig, så det er ikke så farlig, men det hadde ikke vært negativt å miste 3kg for å komme opp de store fjellene på sykkel... Men forsvinenr de kiloene så er det en bonus, ikke noe jeg skal fokusere på!

Sitter nå med eksamenslesing... En uke igjen til den store eksamenen, så nå må jeg stå på... Eventuell trening i dag blir bare en bonus!

Sola skinner og jeg vil ut og nyte den .... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uke igjen.. masse tid og lese på, men kort tid allikevel, og så er du ferdig med den! Da blir det masse :sol: og :trene: på flinkytwinky...

hatt en effektiv lesedag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...