Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

Hei twinkle :)

Jeg heier på deg ida; du får til en treningsøkt i løpet av dagen :)

Ang. havregrøt: jeg har nå en ny favoritt! Grøt med most banan og kanel. *nam nam* Så; takk. :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke trening i går :sjenert:

Det hadde blitt veldig stress hvis jeg skulle rukket det... Ville jo ikke avlyse middag og kino med venninner... Jaja.

MEN i dag derimot er det en flott dag! Tok meg en joggetur ute på 40 minutter (uten stopp). Etterpå gjorde jeg noen øvelser inne i omtrent 15 minutter. Og så avslutte det hele med 3 mila i Kollen og trippelt norsk :nigo: Moro!

Nå blir det nok 1-2 timer spennende skigåing i Kollen - skulle så gjerne vært der!

Håper dere andre også har en flott dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent :nigo: Jeg sto opp for en time siden jeg, så jeg syns du har vært veldig flink idag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Shamin :)

Synes jeg har vært flink i dag jeg også. For det skal mye til for at twinkle tar seg en joggetur!!!

Jeg hadde lyst til å gi opp etter 5-10 minutter, men så gikk det lettere. Er vel tyngst før man har fått varma opp skikkelig, så det gjelder å presse seg over den kneika.

På slutten av økta kjente jeg det i begge hofte og høyre kne - antagelig fordi jeg ikke er vant til å jogge på asfalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ønske det var bart her også! Kunne se asfalt her om dagen, men så begynte det å snø skikkelig igjen og nå er det bare hvitt :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill

Så flink du er som har vært ute på joggetur i helgen!! 40 minutter uten stopp er jo heeelt :pls: .

Ååå, jeg sender masse varme tanker til deg som må sitte med skolearbeid, forrige helg var det meg, det er absolutt ikke morsomt... Motivasjonsklem kommer her! :klem: Lykke til med trening inne, og ha en strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Squill :) Merker at jeg begynner å bli litt stresset med tiden frem til eksamenskjøret virkelig setter i gang...

Har trent i dag også :hoppe: I dag ble det intervalltrening på spinningsykkel - 55 minutter (inkl. oppvarming og nedtrapping). Det var en ganske god økt!

Så denne uka ble det totalt 3,5 treningsøkt. Er fornøyd. Selvom kostholdet i helga ikke har vært optimalt... men men..

Nå skal jeg lese bittelitt til før jeg skal benke meg foran tv'n og se Himmelblå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

I dag skal jeg ha treningsfri. Men resten av uka håper jeg kan bli omtrent slik:

Mandag: Treningsfri

Tirsdag: Styrke - helkropp

Onsdag: Spinning

Torsdag: Spinning

Fredag: Treningsfri

Lørdag: ??

Søndag: ??

Det er litt vanskelig å si hva jeg kan få til denne helgen, så jeg setter det litt åpent.

Ha en fin uke alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

treningsfri ;) resten av ukeplanen ser jo veldig sporty ut... noen som holder det gående ja.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei Aurelia :)

Holder det gående med treningen ja :hoppe: Det er værre med kostholdet... Vært elendig i helga og elendig i dag... :kjefte:

Hvis dere lurer på om jeg har spist sunnt, så har jeg mest sannsynlig ikke det de dagene jeg ikke har skrevet opp hva jeg har spist... :sjenert:

Hva skal jeg gjøre for å skjerpe meg?? :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, kjedelig når detta kostholdet sklir ut. Er litt der selv.

Men, spist er sist.... så man må bare fokusere fremover.

Og i morgen skal du være flink, skal du ikke? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig når detta kostholdet sklir ut. Er litt der selv.

Men, spist er sist.... så man må bare fokusere fremover.

Og i morgen skal du være flink, skal du ikke? :Nikke:

:danse: I morgen skal bli en BRA dag! Spinning og sunnt kosthold! Skal skrive opp her hva jeg har spist. Da er det så mye lettere--- akkurat som om dere vet om jeg forteller sannheten :fnise: Men jeg gjør faktisk det! Så i morgen skal jeg være flink!! Skal kjøpe meg salat i kantina til lunsj og havregrøt til frokost (frokosten er forøvrig ALLTID sunn!)

God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv opp her i ett par dager, så skal vi følge med! :) Og jeg regner med ingen tror du juger, da er det liksom ikke mye vits i å bruke dagboka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dønn ærlig - bare unngår å skrive noe de dagene jeg har skeia skikkelig ut---- :sjenert:

Men nå er det tilbake til mitt sunne liv - som jeg jo liker så mye bedre. Det er bare så vanskelig når jeg ikke er hjemme... litt over en uke til må jeg holde ut - så blir det lettere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...