yoga Skrevet 12. mars 2010 #261 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei twinkle Jeg heier på deg ida; du får til en treningsøkt i løpet av dagen Ang. havregrøt: jeg har nå en ny favoritt! Grøt med most banan og kanel. *nam nam* Så; takk. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 12. mars 2010 #262 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvordan går det med dagens mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 12. mars 2010 #263 Del Skrevet 12. mars 2010 Nå har jeg trent, har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 13. mars 2010 Det ble ikke trening i går Det hadde blitt veldig stress hvis jeg skulle rukket det... Ville jo ikke avlyse middag og kino med venninner... Jaja. MEN i dag derimot er det en flott dag! Tok meg en joggetur ute på 40 minutter (uten stopp). Etterpå gjorde jeg noen øvelser inne i omtrent 15 minutter. Og så avslutte det hele med 3 mila i Kollen og trippelt norsk Moro! Nå blir det nok 1-2 timer spennende skigåing i Kollen - skulle så gjerne vært der! Håper dere andre også har en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 13. mars 2010 #265 Del Skrevet 13. mars 2010 Godkjent Jeg sto opp for en time siden jeg, så jeg syns du har vært veldig flink idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 13. mars 2010 Takk Shamin Synes jeg har vært flink i dag jeg også. For det skal mye til for at twinkle tar seg en joggetur!!! Jeg hadde lyst til å gi opp etter 5-10 minutter, men så gikk det lettere. Er vel tyngst før man har fått varma opp skikkelig, så det gjelder å presse seg over den kneika. På slutten av økta kjente jeg det i begge hofte og høyre kne - antagelig fordi jeg ikke er vant til å jogge på asfalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 13. mars 2010 #267 Del Skrevet 13. mars 2010 Kunne ønske det var bart her også! Kunne se asfalt her om dagen, men så begynte det å snø skikkelig igjen og nå er det bare hvitt :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 14. mars 2010 I dag blir det trening inne. Gleder meg til å trene Først litt mer skolearbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 14. mars 2010 #269 Del Skrevet 14. mars 2010 Ha en god økt og en fin dag! Skal trene etterpå jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 14. mars 2010 #270 Del Skrevet 14. mars 2010 Så flink du er som har vært ute på joggetur i helgen!! 40 minutter uten stopp er jo heeelt . Ååå, jeg sender masse varme tanker til deg som må sitte med skolearbeid, forrige helg var det meg, det er absolutt ikke morsomt... Motivasjonsklem kommer her! Lykke til med trening inne, og ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 14. mars 2010 Takk Squill Merker at jeg begynner å bli litt stresset med tiden frem til eksamenskjøret virkelig setter i gang... Har trent i dag også I dag ble det intervalltrening på spinningsykkel - 55 minutter (inkl. oppvarming og nedtrapping). Det var en ganske god økt! Så denne uka ble det totalt 3,5 treningsøkt. Er fornøyd. Selvom kostholdet i helga ikke har vært optimalt... men men.. Nå skal jeg lese bittelitt til før jeg skal benke meg foran tv'n og se Himmelblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 15. mars 2010 God morgen I dag skal jeg ha treningsfri. Men resten av uka håper jeg kan bli omtrent slik: Mandag: Treningsfri Tirsdag: Styrke - helkropp Onsdag: Spinning Torsdag: Spinning Fredag: Treningsfri Lørdag: ?? Søndag: ?? Det er litt vanskelig å si hva jeg kan få til denne helgen, så jeg setter det litt åpent. Ha en fin uke alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 15. mars 2010 #273 Del Skrevet 15. mars 2010 En god uke og en herlig mandag til deg også, Twinklestar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. mars 2010 #274 Del Skrevet 15. mars 2010 Ha en fin uke Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. mars 2010 #275 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) treningsfri resten av ukeplanen ser jo veldig sporty ut... noen som holder det gående ja. Endret 15. mars 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei Aurelia Holder det gående med treningen ja Det er værre med kostholdet... Vært elendig i helga og elendig i dag... Hvis dere lurer på om jeg har spist sunnt, så har jeg mest sannsynlig ikke det de dagene jeg ikke har skrevet opp hva jeg har spist... Hva skal jeg gjøre for å skjerpe meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 15. mars 2010 #277 Del Skrevet 15. mars 2010 Æsj, kjedelig når detta kostholdet sklir ut. Er litt der selv. Men, spist er sist.... så man må bare fokusere fremover. Og i morgen skal du være flink, skal du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 15. mars 2010 Æsj, kjedelig når detta kostholdet sklir ut. Er litt der selv. Men, spist er sist.... så man må bare fokusere fremover. Og i morgen skal du være flink, skal du ikke? I morgen skal bli en BRA dag! Spinning og sunnt kosthold! Skal skrive opp her hva jeg har spist. Da er det så mye lettere--- akkurat som om dere vet om jeg forteller sannheten Men jeg gjør faktisk det! Så i morgen skal jeg være flink!! Skal kjøpe meg salat i kantina til lunsj og havregrøt til frokost (frokosten er forøvrig ALLTID sunn!) God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. mars 2010 #279 Del Skrevet 15. mars 2010 Skriv opp her i ett par dager, så skal vi følge med! Og jeg regner med ingen tror du juger, da er det liksom ikke mye vits i å bruke dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg er dønn ærlig - bare unngår å skrive noe de dagene jeg har skeia skikkelig ut---- Men nå er det tilbake til mitt sunne liv - som jeg jo liker så mye bedre. Det er bare så vanskelig når jeg ikke er hjemme... litt over en uke til må jeg holde ut - så blir det lettere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå