Gjest Squill Skrevet 3. mars 2010 #221 Del Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk for oppskrift, den så veldig god ut! Jeg skal teste den ut i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 3. mars 2010 Blir ikke noe trening på meg i kveld allikevel. Sitter og jobber med skoleting og mannen jobber sent... Nå sitter jeg og knasker tyrkisk pepper... En venninne hadde med til meg fordi det er umulig å få kjøpt her jeg bor. Selvfølgelig kjøpte hun en stooor pose! Jeg klarer ikke å holde meg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 3. mars 2010 #223 Del Skrevet 3. mars 2010 Ha en flott fagkveld. Har selv nettopp avlsuttet min egen. Jeg kjøpte også en stoor pose tyrkisk pepper til en lenger biltur vi var på i forrige uke, men jeg har enda ikke rukket å tømme den. Herlig herlig, men farlig farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 4. mars 2010 God kveld Kom nettopp hjem fra en sen treningsøkt. Føler meg trøtt og deilig-sliten! Trent styrke undereks. Orker ikke skrive opp alt i dag jeg... Men jeg prøvde meg på nordic hamstrings da... Og det var IKKE lett, var ikke mange centimeterne jeg klarte å bevege meg fremover før jeg måtte slippe... Mistenker at jeg kommer til å bli meget støl de neste dagene... Avsluttet i dag treningen med badstu, dusj med skrubbing og fuktighetsgivende ansiktsmaske Er helt salig jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. mars 2010 #225 Del Skrevet 4. mars 2010 Lite er så deilig som å komme hjem etter en skikkelig økt m. badstu og full pakke Morro med nordic hamstrings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 4. mars 2010 #226 Del Skrevet 4. mars 2010 Men jeg prøvde meg på nordic hamstrings da... Og det var IKKE lett, var ikke mange centimeterne jeg klarte å bevege meg fremover før jeg måtte slippe... Mistenker at jeg kommer til å bli meget støl de neste dagene... Det var akkurat sånn for meg også, da jeg prøvde det for første gang denne uka. Skjønner ikke hvordan folk kan bli så sterke i låra at de klarer å fullføre sett.. Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 4. mars 2010 Det var akkurat sånn for meg også, da jeg prøvde det for første gang denne uka. Skjønner ikke hvordan folk kan bli så sterke i låra at de klarer å fullføre sett.. Ha en god kveld! godt det ikke bare var meg da. Følte det så ut som om jeg ikke jobbet i det hele tatt... men kjente det i pausene mellom settene at det var tungt. God kveld til deg også Yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 5. mars 2010 Havregrøt er virkelig ikke det samme når man ikke har melk.... Sitter her og tvinger i meg noen skjeer, bare for å spise litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 5. mars 2010 #229 Del Skrevet 5. mars 2010 Ånei, stakkars deg! Jeg er imponert over at du i det hele tatt klarer å spise Men nå er jeg av typen som helst bør ha melk, eple og sukker og kanel hvis grøten skal gå ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 5. mars 2010 #230 Del Skrevet 5. mars 2010 Avsluttet i dag treningen med badstu, dusj med skrubbing og fuktighetsgivende ansiktsmaske Er helt salig jeg nå... Hørtes helt fantastisk ut.... DET tror jeg skal gjøre i helgen også. Er jo spa avdeling på senteret jeg trener, men har ikke prøvd det enda. God Helg Twinkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei Aurora Det anbefales! Vi må huske på å ta oss tid til oss selv og nyte livet fullt I dag skal jeg nyte livet med hjemmelaga pizza sammen med min kjære mann Det ble desverre ikke trening i dag... Men jeg har jo trent 3 ganger denne uka, noe som jo er minimumet. Søndag blir det ingen trening og tviler på at jeg rekker det i morgen. Da blir det isåfall en liten bonus. Ha en god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 6. mars 2010 #232 Del Skrevet 6. mars 2010 Trening 3 ganger denne uken er jo kjempebra! God helg, og kos deg med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 6. mars 2010 #233 Del Skrevet 6. mars 2010 Helt enig med deg Squill; 3 økter i uka er veldig bra! Nyt et par treningsfri dager med good samvittighet. Ha en super helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. mars 2010 #234 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei Twinkle, jammen skal du være fornøyd!! TRening tre ganger i uken er så absolutt noe å være fornøyd med! Da er det lov å unne seg helg (som dessverre snart er over) Sier meg enig, havregrøt uten melk er langt fra godt. Er helt tom for melk selv nå, og skulle gjerne hatt en skvett til imorgen tidlig...Orker ikke det uten melk så får finne pånoe annet der gitt. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 7. mars 2010 #235 Del Skrevet 7. mars 2010 Du er flink, Twinkle!! Har du hatt en fin helg?? I morgen er det ny uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 #236 Del Skrevet 8. mars 2010 Ville bare ønske deg en fin start på en ny uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 8. mars 2010 Dere er søte Ble med 3 treninger forrige uke, fikk ikke tid til noen bonustrening i helga. Men hadde en veldig bra helg Nå har jeg akkurat kommet hjem fra spinning Og det var en herlig økt, hvor jeg klarte å presse meg bra. Det var en intervalltime,55 minutter. Men jeg kom tidlig og kjørte nesten 20 minutter før timen, dog med lav intensitet. Treningsplan denne uka: Mandag: Spinning, intervall Tirsdag: Treningsfri Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spinning (?) Fredag: Styrke, helkropp Lørdag: Spinning, langkjøring Søndag: Må se an Men denne uka skal jeg klare 4 økter Dagens kosthold: Frokost: Havregrøt med kanel MM: noen små knaskegulerøtter Lunsj: 3 Ryvita sesam knekkebrød med makrell i tomat MM: Polly småsulten nøtteblanding, nesten hele posen... MM: 1 knekkebrød med 1 egg (1 time før lunsj) MM: Skyr (30 min etter trening) Nå blir det snart middag som er 1 kyllingfilet med broccoli og tomat + litt hveteris. Ha en fin mandagskveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 8. mars 2010 #238 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Herlig med spinning! Jeg synes næringsinntaket ditt i dag var fryktelig lavt?? Kos deg med middagen. Endret 8. mars 2010 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 8. mars 2010 Herlig med spinning! Jeg synes næringsinntaket ditt i dag var fryktelig lavt?? Kos deg med middagen. Synes du? Jeg har da spist ganske bra i dag syns jeg... Må si jeg er veldig uenig med deg... Hva mener du jeg mangler? Glemte å skrive at jeg spiste en appelsin til lunsj også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 8. mars 2010 #240 Del Skrevet 8. mars 2010 Synes du? Jeg har da spist ganske bra i dag syns jeg... Må si jeg er veldig uenig med deg... Hva mener du jeg mangler? Glemte å skrive at jeg spiste en appelsin til lunsj også. Nå skal ikke jeg utrope meg til ekspert, men jeg synes det virker som et lavt kaloriinntak iforhold til aktivitetsnivået ditt? Har ikke regna ut nivået, men tror ikke du passerer 2000 kcal? Under 2000 synes jeg er lite.. Men som sagt; er ingen ekspert. Så lenge kroppen og hodet er fornøyd er det det viktigste. Men begynner du å bli sliten og slapp, hadde næringsinntaket vært det første stedet jeg hadde tittet for å finne synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå