Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #21 Skrevet 10. mars 2010 Hei alle dere:) Tenkte jeg bare skulle gi dere en oppdatering. Det har gått en måned siden sist jeg skrev her. Har det faktisk veldig bra om dagen Har gått ned et par kilo, så føler meg mye bedre. Er ikke på skolen hele dagen, alle dager, men det kommer seg. Nå har vi gruppearbeid, så da treffer jeg hvertfall noen av de i klassen hver dag. Og tadaaa, jeg gleder meg til klasseturen! Vi snakker om den hele tiden, og alle er skikkelig gira. Har begynt å tenke på hva jeg skal ha med, og hva jeg vil oppleve:) Savner mamma veldig. Og det gjør jeg egentlig alltid. Snakker mye med henne, og sender mange sms. Men det syns vi begge er koselig. Tror hun savner meg litt også. Bodde tross alt hjemme i mange år! Hun kommer på besøk til meg etter påske, og så skal vi på storbyferie i sommer. Så nå har jeg mye å se frem til. Er litt (veldig) bekymret for skolen, for jeg henger laaangt bak i alle fag. Det er min eneste bekymring akkurat nå (litt turen også da selvfølgelig). Takk for støtten, dere snille mennesker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå