Gå til innhold

Yogas` treningsglede


yoga

Anbefalte innlegg

Huff, reisefeber, ja. Det er jo så mye som må huskes på, som må handles inn etc etc. Itillegg blir leiligheten her stående tom noen uker, så jeg må huske på alt det som å fikses her før avreise óg. Godt jeg er glad i å skrive lister. ;)

Lister er genialt og a lifesaver. Jeg skrev så mange lister, krysset av og stresset verre for at alt skulle bli klart, for som du sier skal leiligheten stå tom og det er nok å fikse der også før man drar. :)

Du drar vel ganske snart, og jeg ahr ingen aning om når jeg kommer på igjen, så vil bare ønske deg riktig god tur! Kos deg og nyt opplevelsen max! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mai blir det nok dessverre vanskelig for meg...det koster mange tusen for meg å dra til Oslo så eg prøver å kombinera fleire ting når eg først drar. Men eg utelukker det ikkje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :) Jeg har ikke skrevet her inne hvor jeg skal hen, men jeg kan sende deg en pm om det..

Hehe- du har en gyldig grunn til å droppe Sentrumsløpet i år! :nigo:

:jepp: PM!

Ja, jeg får komme sterkere tilbake neste år. Kan nok være fint å ha et sånnt mål da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, jeg er innom for å sende en liten solhilsen fra Mexico! :sol:

Akkurat nå er kl. 06 på morningen- jeg får ikke sove lenger enn til dette for tiden, det er nok jetlag`en som sitter hardt i. Mexico er et fascinerende og herlig land- tror dette kan bli noen fine uker! :nigo:

Jeg tror ikke jeg går vært så mye her inne, men skal prøve å få lagt igjen en hilsen iblandt.

Håper dere alle har det bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, Mexico ja. Så kjempespennende! Hvordan er klimaet der når i februar/mars?

Håper du får noen fantastiske uker! :briller::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, Mexico ja. Så kjempespennende! Hvordan er klimaet der når i februar/mars?

Håper du får noen fantastiske uker! :briller::sol:

Været er fantastisk. Vi er i en by som ligger 2000 m. over havet og her er det mye sol og ca. 20-25 grader om dagen, på kvelden er det litt kjøligere.

Åh, kos deg masse! Blir nok en utrolig fin tur og opplevelse! :nigo:

Takk, K! Håper du har det bra! :nigo:

Håper du får et fantastisk opphold! :klemmer:

Takker! :klem: tilbake.

Oh, Mexico!? Det høres herlig ut! Jobb? Studier? "Moro"? Do tell!

Jeg er her i forhold til studier. Jeg kan sende pm med mer info, jeg.. :) (jeg hadde i utgangspunktet ingen planer om å skrive her inne hvor jeg skulle, bare i pm til folk, fordi jeg synes det er så greit å være anonym, men det gikk ikke helt etter planen ser jeg :fnise: )

Åh, digg! Kos deg masse! :skya:

Takk takk! :)

----

Nå er klokken litt over 06, og jeg er foreløpig den eneste som har stått opp. Vi har lagt oss til en merkelig, men forsåvidt deilig, døgnrytme her. Vi blir utrolig slitne på kvelden, og legger oss allerede ved 21- tida, og står opp igjen rundt 05-06 tida. Det fungerer greit sånn siden vi har så tettpakka program på dagtid.

Maten her er et kapittel for seg selv, men kort fortalt er det veldig lite av det som er noe godt, og det er veldig vanskelig å finne god mat med god næring. Mexikasnk mat er ikke det vi tror det er, kan du en trygt si. Folk spiser bla. enormt mye sukker her. Jeg frykter at turen blir en slankekur, noe som passer meg veldig dårlig. Jeg prøver å rette opp i det med det nydelige ølet de har her.. ;)

Siden vi er såpass mye slitne og pga litt lite mat har jeg drøyd med trening enn så lenge..

Håper dere alle har det godt. Jeg får dessverre ikke lest så mange dagbøker for tiden, men gleder meg allerede til å ta igjen det når jeg kommer hjem. :nigo:

Hasta luego!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei jenter! :nigo:

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne, men nå er jeg ihvertfall tilbake i Norge igjen.

Jeg har hatt noen ordentlig fine uker utenlands. Jeg har sett så mye, gjort masse spennende og lært veldig mye. Været var som regel topp, og selv om jeg var der i forbindelse med studiene så føltes det ut som jeg hadde mange uker med ferie.

Treningen er et helt annet kapittel; rett og slett et uskrevet kapittel. Jeg hadde pakket med meg treningstøy, men mange faktorer gjorde at treningen utgikk i 7 uker. :nei: Vi bodde feks over 2000 moh, noe det tok kroppen min flere uker å bli vant til. Nei, jeg har rett og slett en haug av dårlige unnskyldninger til ikke å ha trent disse ukene. Den beste unnskyldningen er vel at jeg i to uker var innmari dårlig. Jeg fikk to ulike mageinfeksjoner som jeg enda ikke er helt frisk av og som satt meg temmelig ut av spill..

Jeg har nå vært hjemme i en uke og tok min første løpetur i dag. Formen min har forfalt såpass at turen i dag ikke fortjener egen omtale. Men: det er godt å være igang igjen, og jeg gleder meg veldig til jeg er tilbake i det gode treningssiget som jeg trives så godt i.. :jepp:

Jeg har ikke fått oppdatert meg i deres dagbøker, men det skal gjøres etterhvert! Jeg håper dere alle sammen har det bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake! Så kjedelig med alle grunnene til å ikke trene, men jeg tror ikke 7 uker med ferie har så mye å si i den store sammenhengen.. Høres ut som masse fine opplevelser (minus mageinfeksjoner :gjeiper: )hvertfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!

Jeg tror nok det vil ta noe tid før jeg kommer tilbake der jeg var før jeg reiste, men jeg skal jobbe for at det ikke tar all verden av tid.

---

Jeg har startet en ny dagbok og kommer til å stenge denne, så dere som ønsker å følge meg videre: vi "sees" i den nye dagboken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...