Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da! Riktig god bedring, håper du blir frisk fort! :troest:

Skrevet

Takker! :)

Regner med at jeg blir satt på en antibiotikakur e.l. i morgen, og det pleier som regel å hjelpe ganske kjapt..

Skrevet (endret)

Dere vet de dagene hvor alt bare er rart (les teit) og verden er urettferdig? Denne dagen er en sånn dag.. :sukk: Mest trolig er det fordi det er første dag i ny mensperiode, men noe dritt er det lell.

Vært veldig lite effektiv i dag.. Var hos legen og hun ga meg en resept på antibiotikadråper som jeg skal bruke noen uker også mens jeg er på reise. Gudskjelov kan jeg fortsatt trene som normalt. Samboeren min er nok ikke helt enig med det sistnevnte. Han råder meg til og kun ta rolige økter slik at kroppen kan bruke den energien som trengs for å handle opp med betennelsen. Hans erfaringer som tidligere toppidrettsutøver er som regel gull verdt, så jeg gjør nok lurt i å høre på han...kanskje...

Dagens økt:

1) Tredemølle

Varighet: 40 min 17.0 s inkuldert oppvarming/nedtrapping

Distanse: 5000.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 167.0 (77%) / 189.0 (87%)

Det var befriende å trene i kveld! :)

Endret av yoga
Skrevet

Synes din kjæres forslag hørtes fornuftig ut. Så slipper du følelsen av at du ikkje trener (synes sjøl det er ein ganske fæl følelse i alle fall) uten at du anstrenger deg for mye.

Håper du blir fort frisk!

Skrevet

Synes din kjæres forslag hørtes fornuftig ut. Så slipper du følelsen av at du ikkje trener (synes sjøl det er ein ganske fæl følelse i alle fall) uten at du anstrenger deg for mye.

Håper du blir fort frisk!

Hør på toppidrettsutøveren (og oss)! :)

Jeg tar det til meg. Det hender han har non vettuge utsagn. ;)

Skrevet

Dagens økt:

1) Tredemølle

Varighet: 30 min

Treningstype: Fartslek

Puls (mi / gj / mx): / 181.0 / 196.0

2) Vekttrening

Varighet: 27 min

Totalt løftet: 1536.0 kg

Puls (mi / gj / mx): / 164.0 / 184.0

Skråbenk

9.0kg x 8.0

9.0kg x 8.0

10.0kg x 6.0

Enhånds manual roing

12.0kg x 8.0

12.0kg x 8.0

12.0kg x 8.0

"Dype knebøy" m/manual foran brystet m/ strake armer

5.0kg x 8.0

5.0kg x 8.0

5.0kg x 8.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

30.0kg x 8.0

30.0kg x 8.0

30.0kg x 8.0

+ diverse coreøvelser for mage og rygg

God løpeøkt og en tung og kort styrkeøkt.

Nå bærer det av sted til hovedstaden for et døgn med diverse møter og andre praktiske gjøremål- og litt kos med gode mennesker. :)

Skrevet

Om mim kommer til Oslo håper jeg du også kan stikke innom for et kg/styrketreff. ;) Hun nevnte noe om april, er du bortreist da?

Skrevet

Det hadde vært hyggelig det!

Jeg er hjemme i midten av april, og skal reise på fjellet i påsken, men utenom det så kan jeg. ;)

Skrevet

Etter en dag med mange praktiske gjøremål ble det til slutt tid til en treningsøkt: 1 time spinning. Under størsteparten av timen lå jeg mellom 80-85% av makspuls. En hard og bra økt!

Jeg vet ikke hvor mye trening det blir denne helgen for nå er førstepri min kjære som jeg reiser fra i seks uker snart. Huff, huff, huff! Jeg kommer til å savne han så fælt! :hjerte:

Nå: fajitas og øl!

Skrevet

Åh, heldige du som skal ut på tur! Det er alltid trist å dra fra kjæresten, men du får nok mye å oppleva og tenka på dit du skal, så savnet blir forhåpentligvis ikkje for ille.

Så kult om vi alle kan på KG-treff! Eg er i oslo til og med den 10. april ca. Håper det sammenfaller med det du kaller midten. *krysser fingrane*

Kos deg med øl, mat og mann!

Skrevet

Ja, jeg er kjempeheldig som får oppleve denne turen- føler meg ordentlig priviligert! :nigo: Det blir fælt å dra fra han, men desto bedre å komme hjem til han!

Åh nei, 10. april er den dagen jeg kommer jeg kommer hjem. Det var dumt; det hadde vært så moro å møte dere. Men vi flytter innover til Oslo iløpet av senvåren/sommeren, og det kommer forhåpentligvis nye sjanser.. Dere får ha meg i tankene! :)

Er dere mange herfra som møtes da?

----

Jeg skulle jo egentlig ta det rolig på trening så lenge jeg har den betennelsen i kroppen, men den gang ei. Synes det er så håpløst å trene rolig når jeg egentlig ikke behøver.. Hmm.. Men det kjennes ut som om kroppen min ikke responderer negativt på det, og ingenting er vel bedre enn det!

Skrevet

Blir nok en flott tur tror jeg med masse opplevelser! :jepp: Skjønner hva du mener med å trene rolig, jeg lar heller være, for skal jeg først trene må jeg gi alt...

Skrevet

Isj!!!

Veit faktisk ikkje kor mange som vil komma, men store hordar er det ikkje snakk om. JA vi har deg i tankane :)

Skrevet

Blir nok en flott tur tror jeg med masse opplevelser! :jepp: Skjønner hva du mener med å trene rolig, jeg lar heller være, for skal jeg først trene må jeg gi alt...

Mhm, en leiker ikke trening, vet du! :fnise:

Isj!!!

Veit faktisk ikkje kor mange som vil komma, men store hordar er det ikkje snakk om. JA vi har deg i tankane :)

Ja, isj! Jeg håper det blir mulighet for å få til flere sånne møter, for jeg har veldig lyst til å være med!

Skrevet

Mhm, en leiker ikke trening, vet du! :fnise:

Ja, isj! Jeg håper det blir mulighet for å få til flere sånne møter, for jeg har veldig lyst til å være med!

Veldig synd du ikke kan være med, men det kommer sikkert flere sjanser. :jepp:

Skrevet

Veldig synd du ikke kan være med, men det kommer sikkert flere sjanser. :jepp:

Jeg synes det er så hyggelig at dere vil ha meg med, jeg! :jepp:

----

Jeg fikk lurt med min kjære på trening i dag. ;)

1) Sykling

Varighet: 10 min

2) Vekttrening

Varighet: 1 t 15 min

Totalt løftet: 3736.0 kg

Skråbenk

5.0kg x 10.0

9.0kg x 8.0

9.0kg x 8.0

10.0kg x 8.0

Split knebøy m/manualer

7.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

Franskpress (med EZ-stang)

12.5kg x 8.0

15.0kg x 8.0

15.0kg x 8.0

Bicepscurl sittende

7.0kg x 8.0

8.0kg x 8.0

8.0kg x 8.0

Arnoldpress (skulderpress)

7.0kg x 8.0

8.0kg x 8.0

8.0kg x 6.0

Lår curl sittende (bakside lår)

45.0kg x 8.0

45.0kg x 8.0

45.0kg x 8.0

Enhånds manual roing

13.0kg x 8.0

13.0kg x 8.0

13.0kg x 8.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

30.0kg x 8.0

30.0kg x 6.0

30.0kg x 6.0

+ div. mageøvelser

Selv om jeg trener styrke mye sjeldnere nå enn tidligere, opplever jeg innimellom å ha en progresjon på noen øvelser. Det er så moro! :nigo:

Min kjære trives best med en så merkelig rekkefølge på øvelsene, og jeg gidder ikke diskutere på det. Det er jo så hyggelig å trene sammen og kunne spotte hverandre.

Vi hadde konkurranse i hvem som klarte å holde seg i Planken lengst. JEG VANT!! :danser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...